Klagetråd

Jeg er så full av vann i kroppen nå.. Er så grusomt! Prøvde å sitte med spisebordet for å spise frokost i dag, det gikk jo greit det helt til jeg reiste meg igjen.. Så nå er beina så store at det sprenger. Armene gjør vondt, og det er vanskelig å skrive på data med fingrene ._. Hurra for mann som tok hundene ut i dag tidlig og når han kom hjem fra jobb!

Jeg har sovet minimalt de siste dagene/ukene, og i kveld får vi et vennepar besøk. Jeg har mest lyst til å gå og legge meg nå, men kan jo nesten ikke gjøre det heller.. I morgen venter en barnebursdag og tur til svigermor. Jeg har mest lyst til å bare droppe alt av planer, men føler at det ikke er aksept/forståelse for det.

Jeg er så lei av all tissingen! Hele tiden.
Nå er det også vanskelig å puste, synes jeg. Balansen er dritt. Kvalmen er begynt å komme tilbake igjen, og enda jeg tar nexium, har jeg litt halsbrann :depressed: Og magen er i veien hele tida. Gud, som jeg gleder meg til ungen er ute av magen...

Teite, ufølsomme samboer! Først har vi en diskusjon om husarbeid (han er blitt arbeidsledig og sitter og spiller hele dagen). Så når vi er ferdige spør jeg om han ikke kan komme og sitte litt sammen med meg, men nei nå har han vært med meg hele helga så det gidder han ikke. Så utrolig kosli svar ass... måtte bare få det ut.

Teite, ufølsomme samboer! Først har vi en diskusjon om husarbeid (han er blitt arbeidsledig og sitter og spiller hele dagen). Så når vi er ferdige spør jeg om han ikke kan komme og sitte litt sammen med meg, men nei nå har han vært med meg hele helga så det gidder han ikke. Så utrolig kosli svar ass... måtte bare få det ut.

Han hadde fått en ørefik av meg :O

....og der dukket det opp nye strekkmerker!! Føler meg så feit og diger om dagen at jeg blir uvel! Er så LEI!!!

Han hadde fått en ørefik av meg :O

Ja jeg er ikke særlig blid på ham nå nei... Håper han skjønner selv at det ikke var særlig koslig å høre. Finnes andre måter å si nei på. Og håper han tar til seg det vi diskuterte. Også blir han lei når jeg tar opp det samme flere ganger, men er det rart når det ikke er noen forandring. Han har IKKE godt av å gå hjemme, blir så lat

Voi, velkommen i klubben for gravide med ufølsomme samboere.
Min har vært arbeidsledig siden juni ifjor, sover til langt ut på dagen, spiller for det meste, og når vi liksom skal se på noe ilag, så sitter han heller med telefonen og trykker på den.
Gud forby at man sier noe, da er man teit da.
Blæh

Voi, velkommen i klubben for gravide med ufølsomme samboere.
Min har vært arbeidsledig siden juni ifjor, sover til langt ut på dagen, spiller for det meste, og når vi liksom skal se på noe ilag, så sitter han heller med telefonen og trykker på den.
Gud forby at man sier noe, da er man teit da.
Blæh

Godt det ikke er bare meg :P Huff, håper de skjerper seg når det kommer baby i hus!

Faen som jeg hater dette med å bli forstoppet. Har prøvd alt og ingenting funker av svisker, linfrø, fiber osv. Klarer ikke nyte tiden fordi jeg bare går å tenker på at jeg ikke må bli forstoppet... :sour:

Jeg var så fornøyd med at håret ble sterkere, aldri fett, og jeg sluttet å miste hår. Men de siste ukene har jeg begynt å miste hår igjen! Masse hår! Virker som det driver og tar igjen for de månedene jeg ikke mistet! Rene hamskiftet på hodet her. Skuffa!
-ingen stor krise, men likevel ;)

Kroppen og formen er helt ødelagt i dag klarer absolutt ingen verdens ting...... Kroppen er så tung som bare av det til og med vondt å ligge og sitte. [emoji51] veit ikke hvorfor men og hva jeg skal gjøre med det... Føler jeg veier 500kg når jeg ligger

Uff. Håper det er uskyldig :-(
Da har man vært og blitt sjekket alle veier nesten :-P
Det er livmortappen min som blør, men heldigvis er tappen min 5 cm lang og lukket så baby har det som plommen i egget, og vokser nøyaktig slik den skal :-)
Men de mistenker at det er en form for infeksjon som gjør dette så fikk stikkpiller med antibiotika som skal taes tre kvelder på rad, etter at jeg har levert en urinprøve til dyrking. Dette grunnet at de hele tiden finner spor av blod og proteiner i urinen og at L er 4+.

Back
Topp