Klagetråd

Føler meg så stor og tung om dagen.. Ryggen verker om jeg sitter eller står for lenge av gangen. Klarer ikke å ligge på ryggen for da gjør korsryggen sykt vondt.. Føler meg like stor som jeg var ved fødsel sist. Vet jeg ikke er det, men kroppen oppfører seg virkelig slik. Noen dager føles det uendelig lenge til Mai. :( Det er godt det kommer noe veldig verdt alt til slutt:love017

Så unødvendig :p Driver å våkner 1time før vekkerklokka skal ringe, og får ikke sove igjen...og går derfor i koma hele dagen, siden jeg ikke får nok søvn...sliter med å sovne på kveldene pga bekkensmerter...

Gamle hunden måtte avlives idag. Ble akutt dårlig. Savner ham allerede

Klager over konstant romling i magen.. har jo spist og alt. Irriterende.....

Formen føles elendig lyst å bare ligge under dyna og ikke gjøre noe. Mye bekken smerter og kynnere

Blir så irritert på sjefen...han har virkelig ikke forståelse for at jeg er gravid og har bekkensmerter.

Nevnte i går at jeg har legetime fredag, og skal snakke om evt sykemelding. Han bare "jammen du spretter jo rundt her!" Han har jo ikke lagt merke til at jeg sitter 10-15min for så å røre meg like lenge, før jeg må sitte igjen...ikke at å sitte hjelper nok...Må vell slutte å smile og le, siden jeg har vondt. Kan jo ikke sykemelde seg hvis man fortsatt har humøret på plass :p

I dag klarte han å prestere å spørre om det er noen som kan jobbe overtid, siden vi har så mye å gjøre. Vi er to andre enn han som jobber der..! Han sier det jo kun for å gi meg dårlig samvittighet så jeg ikke sykemelder meg! Akkurat som at jeg vurderer sykemelding på gøy :p

Jeg sleit meg igjennom de første månedene med kvalme, oppkast og trøtthet. Var ikke en dag borte fra jobb. Ble jeg vist takknemlighet for det, absolutt ikke!!

Bahhh dagens utblåsning ;)

Bah, nå er jeg lei av blødninger som dukker opp i tide og utide!
Nok en gang så er det blod i utfloden.... Ergo nye dager med ta-det-med-ro... Heldigvis så er det masse liv og røre samt at hjerteslagene er der de skal være (takk gud for doppler)

Blir så irritert på sjefen...han har virkelig ikke forståelse for at jeg er gravid og har bekkensmerter.

Nevnte i går at jeg har legetime fredag, og skal snakke om evt sykemelding. Han bare "jammen du spretter jo rundt her!" Han har jo ikke lagt merke til at jeg sitter 10-15min for så å røre meg like lenge, før jeg må sitte igjen...ikke at å sitte hjelper nok...Må vell slutte å smile og le, siden jeg har vondt. Kan jo ikke sykemelde seg hvis man fortsatt har humøret på plass :p

I dag klarte han å prestere å spørre om det er noen som kan jobbe overtid, siden vi har så mye å gjøre. Vi er to andre enn han som jobber der..! Han sier det jo kun for å gi meg dårlig samvittighet så jeg ikke sykemelder meg! Akkurat som at jeg vurderer sykemelding på gøy :p

Jeg sleit meg igjennom de første månedene med kvalme, oppkast og trøtthet. Var ikke en dag borte fra jobb. Ble jeg vist takknemlighet for det, absolutt ikke!!

Bahhh dagens utblåsning ;)

En ting jeg lærte etter å ha slitt med kvalme og null mat 2 mnd er at det er ingen som takker deg uansett om du går på jobb.. Så da bekkenløsningen kom og legen ville sykemelde meg takket jeg ja til det! Man jobber kanskje 50 år i løpet av livet, 4-5 mnd sykemelding er da ingenting ;)

Bah, nå er jeg lei av blødninger som dukker opp i tide og utide!
Nok en gang så er det blod i utfloden.... Ergo nye dager med ta-det-med-ro... Heldigvis så er det masse liv og røre samt at hjerteslagene er der de skal være (takk gud for doppler)
Håper blødningene dine gir seg raskt!

Håper blødningene dine gir seg raskt!
De har det med det, så jeg satser på at det gjør det nå også.
Har vært plaget med dette siden uke 5 av svangerskapet og er nå i uke 23.
Gyn.pol klarer ikke å finne forklaringen på hvorfor det skjer, men jeg har min egen teori på det. Siden jeg har celleforandringer så har det en tendens til å gi blødning hos meg, så jeg tror det er de forandringene som gjør det...
Jeg må nok bare ta det med ro igjen, og gjøre minst mulig :-)

Lite motivert på jobb for tia:( Føler det bare er negativitet her, spesielt etter at en ny sjef kom inn i bildet på nyåret nå... Trist å si det, men teller nesten like mye ned til permisjon som til termin. Dukker det opp mer alvorlige svangerskapsplager kommer jeg IKKE til å si nei til sykemelding. Som noen skriver over: Ingen som takker deg etterpå i hvert fall! Ah, godt å ha en klagetråd, slipper sambo å få alt ;)

De har det med det, så jeg satser på at det gjør det nå også.
Har vært plaget med dette siden uke 5 av svangerskapet og er nå i uke 23.
Gyn.pol klarer ikke å finne forklaringen på hvorfor det skjer, men jeg har min egen teori på det. Siden jeg har celleforandringer så har det en tendens til å gi blødning hos meg, så jeg tror det er de forandringene som gjør det...
Jeg må nok bare ta det med ro igjen, og gjøre minst mulig :)

Det kan nok være de som gjør det ja, livmorhalsen f.eks. kan være mer lettblødende pga celleforandringer. Ble sjekka for det da jeg sleit med mye blødninger i første trimester (har heldigvis og bank i bordet bare blødd 2 ganger i 2. trimester!!), da andre ting ble utelukket. Jeg hadde ikke celleforandringer da, men har tydeligvis en lettblødende livmorhals uansett ...

Her har vekta gjort et kjempehopp, og plutselig er jeg på pluss 6 kg. :depressed::dead: Er kanskje ikke så mye, men jeg er stor fra før av og burde helst ikke gå opp mange kiloene. Jaja, ikke noe å gjøre med annet enn å passe på kostholdet og bevege meg så mye som bekkenet tillater.

Det kan nok være de som gjør det ja, livmorhalsen f.eks. kan være mer lettblødende pga celleforandringer. Ble sjekka for det da jeg sleit med mye blødninger i første trimester (har heldigvis og bank i bordet bare blødd 2 ganger i 2. trimester!!), da andre ting ble utelukket. Jeg hadde ikke celleforandringer da, men har tydeligvis en lettblødende livmorhals uansett ...
Det er noe manshit for å si det pent :-(

Her har jeg vært så kvalm på kveldstid den siste uka, skikkelig irriterende etter at kvalmen endelig var borte etter litt over 4 måneder :(

Klager over dårlig humør i Svangerskapet.... dårlig stemning over alt, tøffe familieforhold.. blæhh

En ting jeg lærte etter å ha slitt med kvalme og null mat 2 mnd er at det er ingen som takker deg uansett om du går på jobb.. Så da bekkenløsningen kom og legen ville sykemelde meg takket jeg ja til det! Man jobber kanskje 50 år i løpet av livet, 4-5 mnd sykemelding er da ingenting ;)

Tvilte ikke et sekund på å velge sykemelding nå. Ute i 50% fra mandag av, 1mnd fram i tid. Sliter med å ligge/sitte/gå. Nå er klokka halv fire på natta, og igjen våken. Sliter med å sove over lengre perioder, da jeg våkner av verk og ubehag. Skifter stilling x antall ganger pr natt. Har Bb hugg me, den hjelper, men ikke nok.

Lei av å nyse!!! Skikkelig forkjøla nå :( i tillegg tror jeg ikke NAV har postkasser!! Plagdes i 2 måneder nå med å få sendt inn inntektsopplysninger!! Å de skylder på posten!!! Rart alt anna jeg sender kommer frem?!? Spørs om jeg må reise 9 mil og legge det i postkassen deres selv!!! Frustrert :O

Back
Topp