Klagetråd

Klager over lite motivasjon på jobb. Er møkk lei og vil bare være hjemme. Vet det kommer til å gå over, men akkurat nå er det skikkelig tungt.:/

Klager over lite motivasjon på jobb. Er møkk lei og vil bare være hjemme. Vet det kommer til å gå over, men akkurat nå er det skikkelig tungt.:/
Sign :/

Da er vi to! Blæh

Er sikkelig dritt altså, jeg har den versjonen med flimring (aura) og hodepine opptil et døgn etterpå:o
Tredje runde nå på 4 mnd, pleier å ha det bare to ganger i året...:( Forrige svangerskap slapp jeg helt unna....

Er sikkelig dritt altså, jeg har den versjonen med flimring (aura) og hodepine opptil et døgn etterpå:o
Tredje runde nå på 4 mnd, pleier å ha det bare to ganger i året...:( Forrige svangerskap slapp jeg helt unna....
Huff, det er ikke noe godt.
Har den typen hvor verken er så vond at jeg kaster opp i tide og utide, må unngå lys og lyder fra det starter og må ha en kald vaskeklut tilgjengelig hele tiden. Kan ligge med det i en uke på det verste.
Hatt det siden jeg var 13, kommer ikke så hyppig som det pleide heldigvis, men tortur når det kommer.

Huff, det er ikke noe godt.
Har den typen hvor verken er så vond at jeg kaster opp i tide og utide, må unngå lys og lyder fra det starter og må ha en kald vaskeklut tilgjengelig hele tiden. Kan ligge med det i en uke på det verste.
Hatt det siden jeg var 13, kommer ikke så hyppig som det pleide heldigvis, men tortur når det kommer.

Huff! Skikkelig møkk den migrenen:(
Jeg fikk det som 11 åring... Jeg kan også kaste opp (men heldigvis sjeldent) og noen ganger få halvsidesymptomer, det er skikkelig skremmende. Det verste synes jeg er at kroppen er så rar både før og etter anfallet. Tar fort noen dager før man er seg selv igjen....

Huff! Skikkelig møkk den migrenen:(
Jeg fikk det som 11 åring... Jeg kan også kaste opp (men heldigvis sjeldent) og noen ganger få halvsidesymptomer, det er skikkelig skremmende. Det verste synes jeg er at kroppen er så rar både før og etter anfallet. Tar fort noen dager før man er seg selv igjen....
Kjenner til den , det er som om man har mistet all styrke og energi. Alt tar tusen ganger lengre tid på en måte

Klager over permisjonsstyret. Trodde det skulle være greit å søke foreldrestipend når jeg er student, men neida... masse uforståelige regler og mye kluss mellom lånekassen og nav. Er lei av å bruke tid på dette uten å komme noen vei, og mannen hjelper heller ikke til... lei lei lei [emoji35]
Skal gjøre det samme som deg snart.. Hva er problemet?

Jeg er straks ferdig med et årsstudie, men hvis jeg fullfører de siste eksamene, så avsluttes studiet, og jeg har ikke lenger rett på penger fra lånekassen. Jeg har studert det siste året, og har derfor ikke rett til annet enn engangsstønad fra Nav, men jeg må være i jobb, eller fullt studie hvis mannen skal kunne ta ut perm. Så nå må jeg melde meg opp til fag jeg ikke egentlig vil ta, for at han skal få ta ut perm, og jeg må trikse med de siste eksamene for å få utsatt de lengst mulig.

Hvis du er i et lengre studie enn årsstudium, burde du heldigvis ikke møte de samme problemene :)

Det over var ment til deg :)
Jeg forstår. Jeg er ferdig med 3 årig utdanning i mai. Beste for meg/ oss er at jeg tar permisjon og ikke tar avsluttende nå men om 1år. Så forstår situasjonen din. Heldigvis har jeg krav på perm fra jobben ved siden av, og slipper mer styr der.

Kan du ikke ta permisjon fra studiet? Så tar du eksamen neste vår?

Syk baby og syk mann siden romjula = litt sliten mamma nå. Spesialistlege på de begge to til uka, håper det kan gi seg snart :(

Alle gravideplager på en gang... halsbrann, bekkenlåsning, hemorroider og soppinfeksjon. Hurra meg rundt! Og enda er det maaaange uker til han kommer ut... Har i tillegg en liten astmagutt i heimen, så sammenhengende søvn er noe jeg ikke har sett siden 2016. Phew, godt å få klage litt her ;)

Kjempevondt i magen, og dårlig i magen :( ikke særlig morsomt. Alt jeg vil er å ligge i sengen og se på Skam hele dagen, men så har jeg en 1,5 åring å ta vare på også ;) får bli vafler til lunsj :P

Klager over ett vondt bekken og hodepine som aldri slipper taket! Må til lege ukentlig og syns det er ett stort ork å være gravid denne gangen. Gleder meg veldig til mai og når nurket er ute [emoji173]

Uvi og en antibiotikakur som foreløpig ikke har hatt virkning.

Har du prøvd å drikke mye appelsinjuice eller vann med sitron? :) for meg fungerer det bedre enn antibiotika. Er ofte plaget med UVI og drikker masse vann eller juice når jeg merker at en UVI er på vei, fungerer kjempebra. Tranebær skal også fungere bra :)

Har du prøvd å drikke mye appelsinjuice eller vann med sitron? :) for meg fungerer det bedre enn antibiotika. Er ofte plaget med UVI og drikker masse vann eller juice når jeg merker at en UVI er på vei, fungerer kjempebra. Tranebær skal også fungere bra :)

Jeg har prøvd appelsinjuice og masse vann, men ikke vann med sitron. Takk for tips:) Det er visst en gjenstridig uvi jeg har pådratt meg.

Åreknuter!!!! :smiley-angry017

Så enig! Er lite å gjøre og hun som skal ha mine oppgaver mens jeg er i permisjon kan det hun skal gjøre, så føler bare jeg venter på å få starta permisjon :/

Back
Topp