Klagetråd

Uff, føler med deg. Det er en belastning å stadig blø under svangerskapet. Jeg er så takknemlig for at blødningene mine har stoppet. Krysser fingre for at de gir seg snart for din del også! <3
Det er ikke noe særlig, det er sikkert.
Krysser alt jeg eier og har, jeg også <3
Takk *klem*

Sønnen har brått fått 39,8 i feber. Han har vel fått influensaen som har herjet i bhg siste ukene.

Sønnen har brått fått 39,8 i feber. Han har vel fått influensaen som har herjet i bhg siste ukene.
God bedring til gutten!
Vi har nettopp hatt en runde forrige uke med sønnen vår, en dag med konstant 40 i temp og fire dager med opp og ned.

Da er vi flere. Sitter her i senga med en glovarm liten stakkar med krupp- hoste og pipepust. Blir nok heller lite søvn på meg inatt og, men hva gjør vi ikke for disse små [emoji173]

Da er vi flere. Sitter her i senga med en glovarm liten stakkar med krupp- hoste og pipepust. Blir nok heller lite søvn på meg inatt og, men hva gjør vi ikke for disse små [emoji173]

Du sier noe. Det ble minimalt med søvn her også. Håper formen er bedre til julaften:) God bedring til din lille <3

Du sier noe. Det ble minimalt med søvn her også. Håper formen er bedre til julaften:) God bedring til din lille <3
Takk, det gikk seg til i løpet av natten, så nå håper vi bare at feberen ikke returnerer. God bedring i huset til dere og [emoji173]

Klager over at jeg våknet med spysyken i morges :( :( det var den julaften! Heldigvis fikk kommende storebror en fin julaften på grunn av mine foreldre, samboer og alle andre som er på besøk

Klager over at jeg våknet med spysyken i morges :( :( det var den julaften! Heldigvis fikk kommende storebror en fin julaften på grunn av mine foreldre, samboer og alle andre som er på besøk

Uff, så utrolig kjedelig:( Det finnes jo ingen verre dag å få spysyken på. Håper formen kommer seg fort: god bedring!

Uff, så utrolig kjedelig:( Det finnes jo ingen verre dag å få spysyken på. Håper formen kommer seg fort: god bedring!

Takk!! [emoji173] ble heldigvis litt bedre utover kvelden og brukt dagen på å sove så nå er jeg bra igjen :)

Den følelsen når du nyser, og det kjennes ut som om du får nedre del av magen knivstukket! Auuuu!

Baaah, spysyka! Spydd 13 ganger nå på under ett døgn, vann vil ikke holde seg nede engang! Slitsomt:)
Æsj, spysjuka er det verste! Vi har hatt 4 runder i år! Heldigvis går det som regel ganske raskt over! For meg fungerer det bra å drikke saft med sukker rett etter jeg har spydd. Da får kroppen bittelitt påfyll til blodsukkeret og man har noe å spy opp neste runde. God bedring!

Jeg må klage litt over vondt hals og verkende ledd :(

Klager over bihulebetennelse :( :( gjør så vondt mellom øynene og neseryggen at jeg holder på å krepere! Pleier aldri å være syk og nå har jeg hatt dette og spysyken på under en uke :'-(

Ikke en god natt dette her.. vet ikke om det er redselen for å miste enda en gang eller om underbevisstheten prøver å fortelle meg noe.. men har i flere timer lagt i sengen å lagd taler og planlagt begravelsen til mini.. føler meg ganske tåpelig, men klarer ikke å riste av meg tanken.. blir skremt av meg selv, kjenner roen senke seg over meg når jeg tenker på at jeg ihvertfall får holdt og kysset på lille skapningen denne gangen... beklager dysterheten..

Back
Topp