Klagetråd

Jeg er helt enig med deg, jeg prøvde bare å trøste deg med at hun kanskje ikke prøvde å være slem. Men det var kanskje akkurat det hun gjorde :(
Glem det hele den dumme dama sa. Du er bedre enn som så :D

Hehe takk <3 fikk fine bilder i uke 9 og uke 16, så tar ikke 2 cm flesket mitt høytidelig ;) tror ikke hun prøvde å være slem, bare kortenkt og lat som ikke leste det lille som faktisk står på helsekortet ;)

Jeg har kjent så få bevegelser siste døgnet. Fra å være superaktiv 7-8 ganger i døgnet i 2-3 uker, så har jeg kun kjent han én gang i dag. Jaja, jeg er fortsatt ikke så langt på vei at jeg skal kjenne spark hver dag, men det er noe med at man blir vant til all aktiviteten:)

Skjønner lite av alt som foregår med kroppen min.. oppkast og tisset på meg samtidig. . Trodde 2 trimester skulle bli en "ferie", men aldri vært så dårlig som nå. Glad jeg var hjemme !
Ja hva skjer med vann begge veier? Helt grusomt! Gruer meg til hver gang jeg skal ut. Hva om jeg spyr og tisser på meg. Hjelpes! Heldigvis litt bedre nå I uke 16, men skjer innimellom fortsatt :(

Ja hva skjer med vann begge veier? Helt grusomt! Gruer meg til hver gang jeg skal ut. Hva om jeg spyr og tisser på meg. Hjelpes! Heldigvis litt bedre nå I uke 16, men skjer innimellom fortsatt :(

Lurer på det samme !! Ei periode turte jeg ikke å gå ut, var så redd det skulle skje offentlig.. heldigvis har ikke det skjedd ;) ei venninne av meg tisset på seg og spydde offentlig flere ganger gjennom hele svangerskapet, men trøster meg litt med at hun var dårlig 24/7 og hadde dessverre et vanskelig svangerskap.. så er ikke normalen at slikt skjer ;) jeg blir svimmel hver gang før det skjer, så har lært meg faresignalene

Ubehag og blør igjen. :( Nå er jeg lei! Helsikes livmorhals altså. :hungover:

Føler så med deg... Håper det ikke kommer mye blod :Heartpink

Nei er heldigvis ikke det. Og det er ikke frisk blødning, men lei uansett. Hadde jo et stopp på 7 uker her, så hadde håpet det skulle vare. Vet det ganske sikkert er fra livmorhalsen, og dermed ganske ufarlig, men ekkelt uansett. :/

Nei er heldigvis ikke det. Og det er ikke frisk blødning, men lei uansett. Hadde jo et stopp på 7 uker her, så hadde håpet det skulle vare. Vet det ganske sikkert er fra livmorhalsen, og dermed ganske ufarlig, men ekkelt uansett. :/
Blødning i svangerskapet er alltid kjedelig og skremmende.

Blødning i svangerskapet er alltid kjedelig og skremmende.

Ja, det er det. Grugleder meg til OUL, håper jo fortsatt det er livmorhalstull.

Måtte dra fam doppleren, og fant en puls på 152 (var ikke så lett å finne heller for det er tydeligvis noe aktivitet der for den flytta på seg iløpet av kort tid).

Ble irritert på oul idag.. " hææ kjenner du virkelig ikke de sparkene der? Babyen tar jo helt av" og så nevnte hun flere ganger at jeg kanskje ikke kjente spark eller fikk fine bilder pga jeg har 2 cm for mye flesk på magen.. unødvendig å repetere det en 7-8 ganger.... glefset en gang på henne, og da var det liksom jeg som var urimelig. ..
Du hadde ikke hun blonde, litt eldre, sure vel? [emoji14]

Er såååå lei av den stinkende kattekassa, og enda mer lei av den late samboeren som rett og slett ikke gidder å skifte på sanda som oser av kattepiss!

Hahah ja.. føler det er ekstremt mange suringer i helsevesenet.. der folk faktisk burde være søte å gode.. de er kosligere på feks kiwi :p

På butikken "må" de jo være hyggelig for å unngå å miste kunder.. Men i helsevesenet er det jo dessverre pasientene som "må" være der :( tror mange har mye å lære av folk som jobber i serviceyrker ;)

Skjønner at det føltes vondt, men det var nok hennes måte å hinte til at du burde prøve å bli kvitt dette. Selvsagt lett å si, og ikke minst vondt å høre, men de snakker ofte med tanke på den som er i magen.
Håper ikke hennes kommentarer ødela kvelden din[emoji173]️️

Men altså, man får jo ikke slanke seg når man er gravid, så "med tanke på den som er i magen", som du sier, er jo løpet kjørt allerede. Derav unødvendig å kommentere i løpet av OUL, i hvert fall flere ganger. Jeg opplevde en lignende kommentar forrige svangerskap på OUL, men da oppfattet jeg det som at hun liksom unnskyldte seg seg for at hun ikke fikk bedre bilder. Og det ble ikke repetert gjentatte ganger..
Jeg har minst like magefett denne gangen, men det ble ikke nevnt med et ord. Og det er jeg glad for, for jeg er fullstendig klar over at det ikke er optimalt for verken meg eller baby, men som sagt, man får ikke gjort noe med det nå uansett.

Hahah ja.. føler det er ekstremt mange suringer i helsevesenet.. der folk faktisk burde være søte å gode.. de er kosligere på feks kiwi :p
Helt sant. Mange av sykepleierene og legene der jeg jobber som er skikkelig sure. Heldigvis en god del flotte også da :)

At de Blødningene ikke kan gi seg! Går på do, aner fred og all fare, og hurra meg rundt : rosa igjen!
Frem med doppler, etter mye leiting fant jeg rakkern av en mageboer, så slipper å rope ulv ulv idag. Puh!

Klager over å være syk. Gravid + syk = en skikkelig "manflue" :P

At de Blødningene ikke kan gi seg! Går på do, aner fred og all fare, og hurra meg rundt : rosa igjen!
Frem med doppler, etter mye leiting fant jeg rakkern av en mageboer, så slipper å rope ulv ulv idag. Puh!

Uff, føler med deg. Det er en belastning å stadig blø under svangerskapet. Jeg er så takknemlig for at blødningene mine har stoppet. Krysser fingre for at de gir seg snart for din del også! <3

Back
Topp