Klagetråd

Klager over de enorme blåmerkene jeg har fått pga klexane. Under 2 uker til jeg kan slutte heldigvis

Klager over de enorme blåmerkene jeg har fått pga klexane. Under 2 uker til jeg kan slutte heldigvis
Skriver under på det! Magen min er gul og blå pga. Fragmin. Antakelig kommer jeg til å skulle gå på det frem til uke 36, så ingen lys i tunnelen foreløpig.

Helt enig i at 1.trimester er psykisk tøft.. og tiden går så innmari sakte :(
Helt enig. Det er alltid en frykt og redsel for å miste :-( jeg har hatt en sa tidligere. Så kjenner på den følelsen inn i mellom. Etter samboer , så føler jeg visst på det hele tiden 8)

Skriver under på det! Magen min er gul og blå pga. Fragmin. Antakelig kommer jeg til å skulle gå på det frem til uke 36, så ingen lys i tunnelen foreløpig.
Å, stakkars deg. Da skal ikke jeg klage som snart er ferdig med svineriet.

Er såå trøtt. Endelig helg og fri fra jobb - dagen blir brukt til soving med kun noen timer oppe om gangen.. Orker ikke gjøre noe i huset, så det er nesten så det forfaller :P

Jobbet i gangen i kjellern i hele dag. Vasket ned og grunner taket. Nå verker ryggen, men fortsatt en times jobb igjen. Får bare holde ut!

Sliten og lei av kvalmen! Takk for at barnehagen finnes på hverdagene!

Min er gul, blå og grønn! Ser ikke klok ut :( jeg skal gå ut svangerskapet på de hersens nålene, så jeg ser ingen ende på det. Til å grine av :(

Min er gul, blå og grønn! Ser ikke klok ut :( jeg skal gå ut svangerskapet på de hersens nålene, så jeg ser ingen ende på det. Til å grine av :(
Ja, gruer meg til magen vokser og blir stram, da blir det sikkert vanskelig å sette sprøytene.

Ja, gruer meg til magen vokser og blir stram, da blir det sikkert vanskelig å sette sprøytene.
Synes ikke det var vanskeligere egentlig, men de gjorde mer vondt jo strammere magen ble :(

Våknet med dotter i ørene i dag. Noen som har vært borti lignende?? Utrolig irriterende! Gaper, gjesper og har tatt nesespray, men føles ut som at jeg sitter i en boble!

Jeg har SÅ vondt i ryggen :( og er uvel, og svimmel. Hvordan klarer man å sjonglere en liten på ett år, 100% jobb pluss pendling 4 timer OG ta vare på huset? :O mannen hjelper selvfølgelig mer til, men det er en grense for hvor mye han kan klare alene også :(

Etter appen min. Så er jo jeg i uke 6. Og da meldte kvalmen seg for Fult inforrige svangerskap. Men denne gangen, er jeg ikke blitt noe kvalm. Og det engster jeg meg slik for nå. Ikke det at jeg har lyst p bli dårlig. Men blir redd for om noe kan være unormalt siden jeg ikke har fått kjenne på kvalmen ennå?
Jeg har kjempe ømme og tunge bryst. Så det er på plass.

Jeg har SÅ vondt i ryggen :( og er uvel, og svimmel. Hvordan klarer man å sjonglere en liten på ett år, 100% jobb pluss pendling 4 timer OG ta vare på huset? :O mannen hjelper selvfølgelig mer til, men det er en grense for hvor mye han kan klare alene også :(
Vet du, jeg har det på samme måten. Her er datteren min og jobben prio. Huset får bare være som det er. Det før bare være rotete og møkkete fremover, jeg rekker ikke over fordi jeg verken har tid eller ork, så da får det rett og slett bare være sånn en stund.

Hva er greia med jenter her inne som slenger dritt? Svarte på en tråd,hva skal du kjøpe til julegave til barnet? Jeg svarte at han får classywalker til bursdag i november,så det blir en billigere julegave. Og hu en bare,hadde jeg sett det hadde jeg ringt politet og du hadde mistet lappen osv osv. Hu bare skjønner ikke at du kan oppfordre barnet ditt til å gjøre noe ulovlig og det er aldersgrense,les loven og dadada!
Jeg ble skikkelig fornærmet,gravid som jeg er!! Men det er jo tydelig at det ikke er de som leser loven. For jeg ville aldri oppfordret ungen min til noe ulovlig,heller ikke kjøpt noe til han som er ulovlig. http://stayclassy.no/products/rod-original-classywalk-bag til dere som lurer,denne er helt lovlig!!!! Den går 6km i t og alle de andre barna på feltet her har sånn... Han er dessuten 9år og går i 4

Får vel klage på mangel på symptomer. Etter å ha mistet for 1 år siden og slitet meg å bli gravid i nesten 2 år, så foretrekker jeg å føle meg syk og kvalm mot at det er tegn på normal graviditet.

Får vel klage på mangel på symptomer. Etter å ha mistet for 1 år siden og slitet meg å bli gravid i nesten 2 år, så foretrekker jeg å føle meg syk og kvalm mot at det er tegn på normal graviditet.

Samme her! Skulle så innmari gjerne hatt masse symtomer!! Jeg våkner om morran og tenker,nei jeg er ikke gravid jeg! (Vet jo at jeg er det,men...) føles ikke sånn

Synes tiden mot passert 12 uker går så sakte... :( Redd for å miste igjen, og full av hormoner som gjør meg deppa.
Skal lage noe godt til middag for å heve humøret :p

Back
Topp