Klager over de enorme blåmerkene jeg har fått pga klexane. Under 2 uker til jeg kan slutte heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skriver under på det! Magen min er gul og blå pga. Fragmin. Antakelig kommer jeg til å skulle gå på det frem til uke 36, så ingen lys i tunnelen foreløpig.Klager over de enorme blåmerkene jeg har fått pga klexane. Under 2 uker til jeg kan slutte heldigvis
Helt enig. Det er alltid en frykt og redsel for å miste :-( jeg har hatt en sa tidligere. Så kjenner på den følelsen inn i mellom. Etter samboer , så føler jeg visst på det hele tiden 8)Helt enig i at 1.trimester er psykisk tøft.. og tiden går så innmari sakte![]()
Å, stakkars deg. Da skal ikke jeg klage som snart er ferdig med svineriet.Skriver under på det! Magen min er gul og blå pga. Fragmin. Antakelig kommer jeg til å skulle gå på det frem til uke 36, så ingen lys i tunnelen foreløpig.
Klager over de enorme blåmerkene jeg har fått pga klexane. Under 2 uker til jeg kan slutte heldigvis
Min er gul, blå og grønn! Ser ikke klok utSkriver under på det! Magen min er gul og blå pga. Fragmin. Antakelig kommer jeg til å skulle gå på det frem til uke 36, så ingen lys i tunnelen foreløpig.
Ja, gruer meg til magen vokser og blir stram, da blir det sikkert vanskelig å sette sprøytene.Min er gul, blå og grønn! Ser ikke klok utjeg skal gå ut svangerskapet på de hersens nålene, så jeg ser ingen ende på det. Til å grine av
![]()
Synes ikke det var vanskeligere egentlig, men de gjorde mer vondt jo strammere magen bleJa, gruer meg til magen vokser og blir stram, da blir det sikkert vanskelig å sette sprøytene.
Vet du, jeg har det på samme måten. Her er datteren min og jobben prio. Huset får bare være som det er. Det før bare være rotete og møkkete fremover, jeg rekker ikke over fordi jeg verken har tid eller ork, så da får det rett og slett bare være sånn en stund.Jeg har SÅ vondt i ryggenog er uvel, og svimmel. Hvordan klarer man å sjonglere en liten på ett år, 100% jobb pluss pendling 4 timer OG ta vare på huset? :O mannen hjelper selvfølgelig mer til, men det er en grense for hvor mye han kan klare alene også
![]()
Får vel klage på mangel på symptomer. Etter å ha mistet for 1 år siden og slitet meg å bli gravid i nesten 2 år, så foretrekker jeg å føle meg syk og kvalm mot at det er tegn på normal graviditet.
En evig lang tid!!!Synes tiden mot passert 12 uker går så sakte...Redd for å miste igjen, og full av hormoner som gjør meg deppa.
Skal lage noe godt til middag for å heve humøret![]()