Klagetråd

Mistenker at hun mente det var hennes tur.. men heldigvis ble bestevenninnen min kjempehappy :-) men gruer meg til å fortelle mamma :-(
Ja, det kan jo hende. Om man har et sterkt ønske selv, så kan det være vanskelig å bli glad på andres vegne. Håper mammaen fontar det bedre enn du frykter! Dette er jo en god nyhet!:)

Krysser fingrene!! :-) kommer nok inn å klager visst ikke det går bra heller :-P

Nå har jeg en dårlig følelse for at det ikke går veien denne gangen heller. Skal på ul på fredag, er stygt redd for at det ikke er noe hjerteaktivitet der inne. Så prøver jeg å tenke at dette er sånn alle er redd for osv, men det gjorde jeg sist og da stemte jo magefølelsen.

Den gangen avbestilte jeg ul fordi jeg ikke gledet meg til den og ikke ville betale så mye, jeg følte ikke det var verdt 1400kr, nå tenker jeg litt det samme. Men om det ikke er liv er det jo bedre å finne det ut nå, enn å gå 4-5 uker til å "være gravid".

Kvalmen er også helt borte i dag. Måtte fredag komme fort, så jeg kan komme meg videre, på den ene eller andre måten!!!

Nå har jeg en dårlig følelse for at det ikke går veien denne gangen heller. Skal på ul på fredag, er stygt redd for at det ikke er noe hjerteaktivitet der inne. Så prøver jeg å tenke at dette er sånn alle er redd for osv, men det gjorde jeg sist og da stemte jo magefølelsen.

Den gangen avbestilte jeg ul fordi jeg ikke gledet meg til den og ikke ville betale så mye, jeg følte ikke det var verdt 1400kr, nå tenker jeg litt det samme. Men om det ikke er liv er det jo bedre å finne det ut nå, enn å gå 4-5 uker til å "være gravid".

Kvalmen er også helt borte i dag. Måtte fredag komme fort, så jeg kan komme meg videre, på den ene eller andre måten!!!
Åh ikke noe godt å ha det sånn! Jeg tror at alt er i orden for deg. Håper du får positiv tilbakemelding fra lege! :)

Hyl! Nårtid gjevner humørsvingene seg ut?? Syns det er kjempeslitsomt å bli irritert for så lite! :( :P
De kan vare store deler av svangerskapet desverre! Og etter at barnet er født kan det vedvare på grunn av søvnmangel. Så er det en pause på en 12- 14 år. Tenåringsfasen utløser også litt frustrasjon har jeg hørt ;) Ellers bør mannen gjøre sitt for å være minst mulig irritasjonsstimulerende :)) Det bør vare livet gjennom!

De kan vare store deler av svangerskapet desverre! Og etter at barnet er født kan det vedvare på grunn av søvnmangel. Så er det en pause på en 12- 14 år. Tenåringsfasen utløser også litt frustrasjon har jeg hørt ;) Ellers bør mannen gjøre sitt for å være minst mulig irritasjonsstimulerende :)) Det bør vare livet gjennom!
Haha!! Så motiverende :P Får vel ta meg en prat med han stakkars.. haha.. O=)

Jeg sover aldri lenger enn halv5-5 lenger! Våkner fordi jeg må på do, også klarer jeg ikke sove mer.. Jeg blir jo så innmari trøtt resten av dagen! :-/

Jeg har blitt syk :( feber, vondt i hodet og i halsen, tett nese. I tillegg bestemte lille seg for å våkne tre ganger i natt for så å starte dagen klokken 05.45... Blir en lang dag kjenner jeg...

Har fortalt mamma at jeg er gravid idag... gikk som forventet... kjempe sur og sint... dette kan bli ensomt..

Sikkert fordi jeg blir alenemamma til 2 nå... er ikke sikker..
Ja det er veldig godt å ha dere her inne nå!! Føler meg veldig alene nå...

Sikkert fordi jeg blir alenemamma til 2 nå... er ikke sikker..
Ja det er veldig godt å ha dere her inne nå!! Føler meg veldig alene nå...
Ja, vi heier på deg, og har trua på at det skal bli fint!:) Utolig kjipt at de reagerer sånn i en situasjon hvor du trenger støtte!! Finn støtte her!! Kan jeg spørre hvorfor du blir alenemor denne gangen også? Brudd? Aldri vært sammen med faren? Blitt gravid med donor? Kan jo være mange grunner. Du må ikke svare om du ikke vil altså!:)

Har fått beskjed om å bestille time til abort nå....

Kvalm konstant og får ikke sove, noe som hvert fall ikke hjelper på at jeg i tillegg går rundt sliten hele tiden..

Har fått beskjed om å bestille time til abort nå....
Huff, det må være tøft å ha det sånn. Som sagt før her, det er det ingen andre som bestemmer. Dette er ditt valg. Ikke føl deg presset til abort om du ikke ønsker det!!!!

Tror ikke jeg har noe valg...

Har ei lita på snart syv måneder(født tre måneder for tidlig) som IKKE vil sove på dagtid....

Du har min ytterste sympati! Min på 21 mnd sov gjennom natta for første gang for noen uker siden...! Å sov i perioder 20 min x 2 på dagtid. Er til å bli gal av! Sprekt å være gravid igjen alt da!!

Back
Topp