Klagetråd

Chrina89

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Føler vi trenger en klagetråd. Det er godt å bare få ut litt frustrasjon iblant, så trenger ikke alltid de hjemme få all sutringen :)

Ok, første sutrer ut! Jeg drømte tre ganger i natt at jeg begynte å blø! :-o Trodde på det da jeg våkna for morran og var kjempesliten! Heldigvis bar jeg ikke sanndrømt! :) Piuh.

Ok, første sutrer ut! Jeg drømte tre ganger i natt at jeg begynte å blø! :-o Trodde på det da jeg våkna for morran og var kjempesliten! Heldigvis bar jeg ikke sanndrømt! :) Piuh.
Synes det er så fint at du kaller dette klaging :) tenker at hver kvalmebølge og hver vondte skal vi være glad for så lenge barnet vårt er friskt! Sist svangerskap klaget jeg og da mistet jeg. Nå setter jeg pris på kvalmen og alt som følger med <3

Huff! Gubben dro på butikken for å kjøpe melk og egg. Og hva kom han tilbake med? Alt annet enn egg. Er det mulig!?

Huff! Gubben dro på butikken for å kjøpe melk og egg. Og hva kom han tilbake med? Alt annet enn egg. Er det mulig!?
Må forresten legge til at jeg begynte å grine og skrike, så han turte ikke annet enn å reise ut på nytt for å kjøpe egg :P Hormonell? Neida :)

Har ei lita på snart syv måneder(født tre måneder for tidlig) som IKKE vil sove på dagtid....

Jeg bare griner og griner! Hvordan stoppe? Jeg sover så dårlig og er så forbanna SLITEN...

Og mannen er så forbanna IRRITERENDE for tiden. Sikkert pga jeg er så hormonell og jævli :p
Huff ja, det var gjenkjennelig! Er som om vi er fra ulike galakser for tiden. Det hjelper på å vite at hormonene spiller oss et puss også da. Jojo er vel det mest beskrivende ordet for humørvekslingene som går fra å være rørt, lei seg, sint, glad... ;)

Huff ja, det var gjenkjennelig! Er som om vi er fra ulike galakser for tiden. Det hjelper på å vite at hormonene spiller oss et puss også da. Jojo er vel det mest beskrivende ordet for humørvekslingene som går fra å være rørt, lei seg, sint, glad... ;)
Hehe, ja.. Håper det ikke blir så gale som det er nå for tiden i ni mnd, då syns eg synd i han som bor med meg *ler*

Har vært oppe halve natta og kastet opp.. Ingen matlyst og ekstrem kvalm :-(

Jeg bare griner og griner! Hvordan stoppe? Jeg sover så dårlig og er så forbanna SLITEN...

Da er vi i samme båt..! Disse gravidhormonene... De må va skutt i været i rekordfart etter hvor ustabilt humøret er blitt! Til meg er det ikke at humøret svinger så mye/fort, men jeg går rundt og er lei meg og griner uten helt grunn, føler meg bare trist!

Null søvn i natt og bilen var tom for strøm i morrest. God mandag :p

På vei hjem for å finne bilen og kjøre til legevakten. Problemer med å tisse, og blod i urinen (utvannet, ikke mørkt, dagens lettelse) og sinsvake smerter på ene siden av ryggen.. hurra for nyrestein :-p ihvertfall ikke sa..

Da er vi i samme båt..! Disse gravidhormonene... De må va skutt i været i rekordfart etter hvor ustabilt humøret er blitt! Til meg er det ikke at humøret svinger så mye/fort, men jeg går rundt og er lei meg og griner uten helt grunn, føler meg bare trist!
Samme her! Er utrolig slitsomt :p blir kjempe fort sint også..

Fortalte til min søster at hun skulle bli tante igjen og hun ble DRITTSUR! Sa rett ut til meg at dette ikke var en god nyhet.. Gruer meg til å fortelle resten av familien nå...

Fortalte til min søster at hun skulle bli tante igjen og hun ble DRITTSUR! Sa rett ut til meg at dette ikke var en god nyhet.. Gruer meg til å fortelle resten av familien nå...
Hvorfor er ikke det en god nyhet? Så kjipt at familien reagerer sånn!!

Hvorfor er ikke det en god nyhet? Så kjipt at familien reagerer sånn!!

Mistenker at hun mente det var hennes tur.. men heldigvis ble bestevenninnen min kjempehappy :-) men gruer meg til å fortelle mamma :-(

Back
Topp