Klagetråd!

Blitt så hoven i føttene og hendene, gjør vondt å gå på beina og vondt å knipe sammen hendene :-(
Er sliten og lei no, vondt i nesten hele kroppen:-( la de neste 6 ukene gå fort! Evt at smertene roer seg litt..

Blitt så hoven i føttene og hendene, gjør vondt å gå på beina og vondt å knipe sammen hendene :-(
Er sliten og lei no, vondt i nesten hele kroppen:-( la de neste 6 ukene gå fort! Evt at smertene roer seg litt..
Huff, hørtes aldeles ikke godt ut:( Krysser fingrene for at hevelsen og smertene går ned❤️

Samme her... har gått opp to skonummer i det siste :(

Veldig ubehagelig, jeg må gå med støttestrømper hver dag nå... Ekstra ille når det er så varmt :-(
Huff ja :( hjelper støttestrømpene? Jeg har et par liggende etter en usa flytur en gang. Regner med det er den samme sorten. Får prøve det. Syns føttene er ganske ufyselige å se på. Men vet du om det er farlig?

Huff ja :( hjelper støttestrømpene? Jeg har et par liggende etter en usa flytur en gang. Regner med det er den samme sorten. Får prøve det. Syns føttene er ganske ufyselige å se på. Men vet du om det er farlig?
De hjelper litt, tar de på om morgenen før jeg står opp. Blir mer hoven om jeg ikke går med de.
Hevelser er normalt i svangerskap, men om det er forskjell på str på føttene, at en er mer hoven enn den andre kan det bety blodpropp. Og om det er plutselig forverring, kan det bety begynnende svangerskapsforgiftning, så greit å vere litt obs.
Men helt normalt, da baby presser på blodårene våre slik at ikke sirkulasjonen i bena fungerer som normalt.

De hjelper litt, tar de på om morgenen før jeg står opp. Blir mer hoven om jeg ikke går med de.
Hevelser er normalt i svangerskap, men om det er forskjell på str på føttene, at en er mer hoven enn den andre kan det bety blodpropp. Og om det er plutselig forverring, kan det bety begynnende svangerskapsforgiftning, så greit å vere litt obs.
Men helt normalt, da baby presser på blodårene våre slik at ikke sirkulasjonen i bena fungerer som normalt.
Det blir sikkert ekstra ille på sommeren med varmen. Har hatt hovne ben en stund og de er like store begge to. Har ikke hatt utslag på proteiner eller noe. Så det er nok ufarlig. Men veldig ekkelt og plagsomt.

Drit lei av å hoste. Hoster hele dagen og natten.. Ikke noen hjelper.. Og jeg er ikke syk en gang..
Så har jeg så lyst å være mer aktiv,men kroppen setter en stopper..
Lange dager....

Søvn begynner å bli et ikke-tema her i huset :( sååå sliten og trøtt!! Men å sove? Nei deet...

Hatt en heeeeelt grusom natt.. Hatt veldig vondt i magen, med mensmurringer og kynnere.. Trodde nesten jeg skulle gå i fødsel. Men er helt borte nå heldigvis :-)

Måtte si på jobben at jeg ikke kunne komme, er helt utslitt. :-O

Satte i halsen i går og tømte halve blæra i samme slengen :wideyed: Ville aldri skjedd tidligere så har tydeligvis skjedd massive endringer der nede! Håper virkelig det ikke er for sent å begynne med Kegel-øvelser nå. Har ikke gjort et eneste knip hittil..

Satte i halsen i går og tømte halve blæra i samme slengen :wideyed: Ville aldri skjedd tidligere så har tydeligvis skjedd massive endringer der nede! Håper virkelig det ikke er for sent å begynne med Kegel-øvelser nå. Har ikke gjort et eneste knip hittil..
Uff. Ja mye rart som skjer i kroppen. Knipeøvelser hjelper i hvert fall sånn på sikt. Man skal jo føde og det er heller ikke så gunstig for de musklene. Lurt å begynne nå, kanskje skal gjøre det selv og :))

Jeg hadde et uhell PÅ gynekologen ved siste innvendige ultralyd, så man kan si jeg plutselig ble flink å trene på kegel øvelsene!
Du er vertfall ikke alene :p

Jeg hadde et uhell PÅ gynekologen ved siste innvendige ultralyd, så man kan si jeg plutselig ble flink å trene på kegel øvelsene!
Du er vertfall ikke alene :p

Haha, på gynekologen faktisk. Nå fikk jeg meg en god latter her! Ja, da er det nesten bedre med bilsetet.. Får håpe han har vært borti mye rart tidligere :hilarious:

Haha, på gynekologen faktisk. Nå fikk jeg meg en god latter her! Ja, da er det nesten bedre med bilsetet.. Får håpe han har vært borti mye rart tidligere :hilarious:

Hehe ja, gubben lo så han grein!! Jeg syns ikke det var så hysterisk morsomt, men gynekologen lo godt hun også og sa at det var veldig normalt, for hub hadde trykt litt i den retningen :p men ja, håper hun har vært borti verte ting, haha :p

Vil så gjerne bli med i Kristiansand dyrepark i morgen. Men jeg har fått beskjed om å ta det rolig pga høyt blodtrykk pluss det hadde blitt svært smertefullt i hoftene og ryggen med all gåingen i parken hele dagen. Men åååh :(

Vil så gjerne bli med i Kristiansand dyrepark i morgen. Men jeg har fått beskjed om å ta det rolig pga høyt blodtrykk pluss det hadde blitt svært smertefullt i hoftene og ryggen med all gåingen i parken hele dagen. Men åååh :(
Huff, ikke bra:( Får ikke lov til noenting jeg heller egentlig (ikke dra noe sted), så det blir hjemmepusling.
Vi får fokusere på premien:D

Back
Topp