Hadde en liten innflytningsfest her nå nettopp, med lav musikk og bare gode venner av meg og samboer. Alle dro ut på byen, og jeg ble hjemme og vasket stua (frivillig). Så kommer f*en meg nabodama (bor i blokk) og kjefter MEG ut for at vi har vært så høylytte!!?? Kalte meg respektløs og uansvarlig, og brukte ordene "unge dame" hundre ganger mens hun pekte nedlatende på meg. Jeg er veldig hormonell for tiden, så begynte såklart å gråte, og hun fortsatte bare å kjefte!!!! For ei kjerring, unnskyld meg altså! Rett etterpå fikk jeg kramper i magen og vonde sammentrekninger i ryggen.. Turte ikke si så mye imot henne heller, da hun er rundt 90 år.. Men MAKAN DA, hun bare røsket opp ytterdøra og buste inn på meg som stod og moppet gulvet i fortvilelse!! Huff langt innlegg, men herregud da...
. Men klarer han ikke å tenke selv så ville jeg sagt noe. Viktig å ikke overdrive nå mot slutten, da må mannfolka jobbe for to

Også kjenner jeg at jeg blir så sint for små filleting, ikke lett for min mann å filtrere hva han kan si og ikke si til meg