Politiet satte en brå stopper for festen i natt. Var litt morsomt faktiskGud så irriterende!! Håper det der tar slutt innen babyen kommer. Syns synd på deg med den naboen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Politiet satte en brå stopper for festen i natt. Var litt morsomt faktiskGud så irriterende!! Håper det der tar slutt innen babyen kommer. Syns synd på deg med den naboen![]()
Åh så kjipt! Har det samme hengende over meg her og, men har ikke helt bestemt meg. Om de kommer får de styre seg selvVi får besøk en hel langhelg to uker før termin!! Av noen som ser for seg lange dager på Gladmaten og utepils. Det er samboer sine venner. Greie folk. Men de kommer på helt feil tidspunkt!
Nei, jeg venter også på time til veiledning på sykehuset, og føler meg usikker på hva vi spiser framover. Prøver meg på oppskrifter til middag som jeg finner på levmeddiabetes.noNei, jeg blir ikke klok på hva man kan og hva man ikke kan. Skal på ny test på onsdag og kommer til å be om mer informasjon da. Har så langt fått beskjed om å regulere med kost, men ingen retningslinjer eller prøveutstyr for å holde øye med hva jeg "tåler og ikke tåler"![]()
Jeg er enn så lenge ikke henvist engang, men skal be om det nå på onsdag. Hm...skal prøve den websiden!Nei, jeg venter også på time til veiledning på sykehuset, og føler meg usikker på hva vi spiser framover. Prøver meg på oppskrifter til middag som jeg finner på levmeddiabetes.noIdag blir det stekt kyllingfilet med pesto og hummus laget av kikerter. Håper oppskriftene på den sida er bra, og det bør de jo være. Blir sikkert lettere å skjønne med litt veiledning og måleutstyr
![]()
Haha! Må ha vært underholdning. Ser for meg musikken og skrålingen som bråstopperPolitiet satte en brå stopper for festen i natt. Var litt morsomt faktiskMen, utrolig slitsomt. Dette er første gang politiet har vært involvert og håper det er siste gang. Krysser fingrene!
Nei gjestene får styre seg selv. Må gjerne gå på Gladmaten. Men å traske rundt høygravid i vågen blir nok ikke aktuelt for min delÅh så kjipt! Har det samme hengende over meg her og, men har ikke helt bestemt meg. Om de kommer får de styre seg selvSer ikke heeelt for meg å traske rundt vågen i slutten av juli...høygravid
![]()
Hahahaha!!! Sånn jeg og tenker!Nei gjestene får styre seg selv. Må gjerne gå på Gladmaten. Men å traske rundt høygravid i vågen blir nok ikke aktuelt for min delDet er vanskelig å finne sitteplasser. Tror ikke jeg kommer til å føle meg så lekker heller med hovne bein og fødetryne
![]()
Whaaaaat??? Går ut i fra at det er samboer sitt barn? Du blir gående hjemme og ta vare på barnet mens han er i 100% jobb? Jeg skjønner ikke hvorfor han IKKE skulle betale mesteparten? Dere er en familie med med 1 (pluss litt til) inntekt og da pleier det å bli sånn. Jiiizes!! Håper samboeren din sa noe? Ignorer svigers. Ellers kan du jo spørre hva det er meningen dere skal leve avFikk akkurat høre fra svigerfar at han ikke skjønner hva jeg har kastet bort alle pengene mine på, og at han synes det blir for dumt at samboeren min må legge ut penger for meg!! Unnskyld meg, men jeg ble så j*vli forbanna av dette at jeg rett og slett gråter. Jeg er 19 år, og det neste året kommer jeg til å ha minimal inntekt da kontrakten min utgår og jeg ikke får vanlig permisjonspenger - samtidig skal samboer jobbe 100% stilling dette året. Hva er da problemet med at han betaler mesteparten, når det er jeg som går hjemme med datteren vår ett helt år? Det får da finnes grenser, hva er det han mener jeg skal gjøre? Jobbe på Rema 1000 med et spedbarn på armen? Mye tekst her, men kjenner jeg ble helt fra meg av dette...![]()
![]()
Whaaaaat??? Går ut i fra at det er samboer sitt barn? Du blir gående hjemme og ta vare på barnet mens han er i 100% jobb? Jeg skjønner ikke hvorfor han IKKE skulle betale mesteparten? Dere er en familie med med 1 (pluss litt til) inntekt og da pleier det å bli sånn. Jiiizes!! Håper samboeren din sa noe? Ignorer svigers. Ellers kan du jo spørre hva det er meningen dere skal leve avkjenner jeg blir skikkelig sur på dine vegne. Så lenge du og samboeren er enig så ignorer dem som tydeligvis ikke har noe med saken å gjøre. Klem
![]()
Nei fy så idiotisk sagt av svigerfaren din! Ser at samboeren din hadde sagt fra. Det var jo godt at han iallfall er på din side. Det du kan forsvare deg med er at kanskje tjener samboeren din mer enn deg nå. Men senere kan det snu. Hos oss hadde jeg dobbelt så mye egenkapital iforhold til samboer når vi kjøpte hus. Men han tjente mer. Nå er han nedbemannet og jeg tjener mer enn han. Sånne ting svinger. Vi ble enige om at så lenge vi lever sammen som en familie så kan vi ikke tenke mitt og ditt. Nå skal dere ha et barn sammen og du investerer mye i å bære det fram. Og det nytter ikke nå å skulle tenke på å få ny jobb. Det burde svigerfaren din klare å tenke ut selv. Nei ikke bry deg!Fikk akkurat høre fra svigerfar at han ikke skjønner hva jeg har kastet bort alle pengene mine på, og at han synes det blir for dumt at samboeren min må legge ut penger for meg!! Unnskyld meg, men jeg ble så j*vli forbanna av dette at jeg rett og slett gråter. Jeg er 19 år, og det neste året kommer jeg til å ha minimal inntekt da kontrakten min utgår og jeg ikke får vanlig permisjonspenger - samtidig skal samboer jobbe 100% stilling dette året. Hva er da problemet med at han betaler mesteparten, når det er jeg som går hjemme med datteren vår ett helt år? Det får da finnes grenser, hva er det han mener jeg skal gjøre? Jobbe på Rema 1000 med et spedbarn på armen? Mye tekst her, men kjenner jeg ble helt fra meg av dette...![]()
![]()
Nei fy så idiotisk sagt av svigerfaren din! Ser at samboeren din hadde sagt fra. Det var jo godt at han iallfall er på din side. Det du kan forsvare deg med er at kanskje tjener samboeren din mer enn deg nå. Men senere kan det snu. Hos oss hadde jeg dobbelt så mye egenkapital iforhold til samboer når vi kjøpte hus. Men han tjente mer. Nå er han nedbemannet og jeg tjener mer enn han. Sånne ting svinger. Vi ble enige om at så lenge vi lever sammen som en familie så kan vi ikke tenke mitt og ditt. Nå skal dere ha et barn sammen og du investerer mye i å bære det fram. Og det nytter ikke nå å skulle tenke på å få ny jobb. Det burde svigerfaren din klare å tenke ut selv. Nei ikke bry deg!
Så braTakk for snille ord! <3 Fikk høre fra samboer at "om noen år har du større inntekt enn meg uansett"Heldigvis er vi ikke typene til å krangle om penger, eller hvem som betaler mest, så at andre kommenterer det blir et irritasjonsmoment..
Kjenner meg igjen. Jeg er en hårbredd ifra å skaffe vaskehjelp akkurat nå :/Så vanskelig det har blitt å vaske storvask! Har akkurat skura dusjen 3ganger (sambo er mekaniker og er full av olje hele tia så det sitter alt for godt!) kvalm å sliten. Nå mangler bare tak og vegger før alt kan ryddes på plass. Kunne virkelig ønske det var lettere å bøye seg så vaskinga hadde blitt litt lettere. Eller at sambo kunne vert med å vaska!
Samme her, det frister!Kjenner meg igjen. Jeg er en hårbredd ifra å skaffe vaskehjelp akkurat nå :/