Klagetråd

Jeg tror kveldskvalme. Har meldt seg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Baaaajs, jrg har SÅÅÅÅÅÅ sjukt ømme pupper!!! Kjennes som de gjorde da jeg hadde betennelse under ammingen sist :-(
 
Jeg tror kveldskvalme. Har meldt seg.


Sent from my iPhone using BV Forum
Åååh :-( Kjedelig :-/ Heldigvis bare "murring" med kvalne her ennå. . Henger du over skåla eller. ? ♡
 
Irriterer meg over alt for tidenså får klage på at jeg er så hormonell. Også er det så mange som har så sterke meninger rundt oss så gruer meg faktisk til å slippe bomba om baby igjen . Synd når det skal bli sånn
 
I am a ticking bomb!! Seriøst. Klikk klikk, jeg eksploderer uten forvarsel!
 
åååå, jeg er så KVALM!
Straks lunsj på jobb, og det grues...
 
Byrde vi hatt en egen tråd for oss som eksploderer for ingenting kanskje? :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Det aner meg at jeg ikke er den eneste, takk for det ;) slitsomt!
 
Mannen kom hjem fra jobb, hentet noe for så å reise igjen med en gang. Jeg hadde kun fått vite at han skulle reise kl 6, så hadde regnet med at han kunne lage middag. Nå ble det veldig tungt for meg! Jeg er så kvalm at jeg egentlig ikke orker å lage mat, men unga må jo få middag.. Mannfolk altså! Går det ikke an å tenke litt???
 
Jeg må klage litt for jeg har så ekstremt vonde menssmerter, flere ganger om dagen og gjennom hele natta. Må "puste meg" gjennom krampene, er vondt langt nedover lårene, oppover hele ryggen, skambeinet og hele magen. Vrir meg i smerter. Når de verste krampene har avtatt har jeg fortsatt ordentlig fæle murringer og lårene nesten rister pga de er så slitne av krampene. Dette er 6 dagen, er bare 4+0 og nå begynner jeg å bli litt fortvilet over at dette kanskje kommer til å vare lenge.. Typisk at kvalmen tar meg neste uke også. Jeg har det virkelig ikke godt, og klarer knapt kose meg over at jeg er gravid :( Sytsyt, klagklag :(
 
Jeg klager på gubben i dag. Syns han er skikkelig teit noen ganger :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åhhh, jeg er så trøttt. Det var hardt å stå opp i dag.
 
I dag er jeg sååå kvalm. Og så må jeg sitte I resepsjonen på jobb. Det er en jobb jeg ikke kan og må jo være blid og hyggelig. Vil bare legge meg å gråte.
 
Trøtt.no og så bør det ikke gå alt for lang tid mellom hvert måltid for da blir jeg uggen. Heldigvis ingen kvalme da...
 
Ja, da kom tida før meg å og klage litt :grumpy::blackeye:er i skikkelig dårlig form, kvalm,fryser,vondt i ryggen,vondt i kroppen,svimmel. I tillegg er jeg på jobb, jobber i helsevesenet så kan ikke bare legge meg ned, men akkorat nå har jeg løst å bare legge meg ned å skrike å spy:arghh::arghh: hjeeelp
 
Back
Topp