Klagetråd

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
inspirert av min kommunikasjon med IKEA den siste uken drar jeg nå i gang en klagetråd. Jeg ER så forbanna at jeg vil skrike og kjefte. Klarte utrolig nok å styre meg når jeg snakket i tlf med en kundebehandler nå i sted men angrer på det i etterkant for nå har jeg så mye som må UUUUUUUUUT!!!!

Heldigvis er dette bare et lite, billig kjøkken som vi bestiller til et oppussingsprosjekt vi har på gang. Det er garantert SISTE gang vi bestiller noe som helst med levering fra jjjjjjjjæææææææævvvvvv..... IKEA!!!!

Klag i vei!
 
Hørtes kjipt ut! Her kan jeg klage på... Meg selv! Klarer ikke å konsentrere meg om det jeg skal i det hele tatt. Burde forberedt morgendagen, men tankene bare surrer. Flere som sliter med å holde fokus sånn rett etter positiv test?
 
Hørtes kjipt ut! Her kan jeg klage på... Meg selv! Klarer ikke å konsentrere meg om det jeg skal i det hele tatt. Burde forberedt morgendagen, men tankene bare surrer. Flere som sliter med å holde fokus sånn rett etter positiv test?
Hele perioden mellom eggløsningen og tanta er kaos i huet mitt. Tenker bare testtesttest! Men nå er det gått en drøy uke så jeg sliter ikke med det lengre

Men sånn generelt så er jeg surrete i hodet nå de første ukene. Svimer lett på jobb om det plutselig blir for mye ledig tid. Som oftest har jeg det alt for hektisk så da er det ikke noe problem før etter lunsj
 
Er i tyrkia på blue village familie hotel, og lå våken halve natta fordi de i naborommet valgte å ha sitte ute på terassen 0,5 m fra oss å drikke seg dritings, synge og høre på musikk. Prøvde å si ifra, men de hørte ikke etter. Ingen vits i å kontakte hotelpersonalet heller for de skjønner jo ikke engelsk.

Hvem gjør sånn på ett rolig hotel med baaare barnefamilier? De har med seg en unge og som lå og sov..

Aaah,sånn da har jeg fått det ut av systemet håper de er rolige ikveld..
 
AnniPia: åh, det er jo sykt irriterende! Og ikke minst dårlig gjort overfor barnet deres...
 
Hele perioden mellom eggløsningen og tanta er kaos i huet mitt. Tenker bare testtesttest! Men nå er det gått en drøy uke så jeg sliter ikke med det lengre

Men sånn generelt så er jeg surrete i hodet nå de første ukene. Svimer lett på jobb om det plutselig blir for mye ledig tid. Som oftest har jeg det alt for hektisk så da er det ikke noe problem før etter lunsj

Skjønner. Heldigvis for meg gikk det på første forsøk etter at vi bestemte oss denne gangen, ellers hadde det nok vært sånn her og! Forrige gang gikk det noen måneder, og jeg var like borte etter EL hver gang. I dag gikk fritimene til surfing, apper og se på kalenderen, men fikk heldigvis gjort unna en rettebunke da jeg satt tentamensvakt. Nå har jeg omsider klart å lage ferdig opplegg for i morra og, men det var prokrastinering en god stund før jeg kom dit :)
 
Har ikke så mye å klage over annet enn at jeg er så forbaska trøtt hele tiden!!!

Å være trøtt er ikke bare bare, det påvirker jo alt annet også. Det er etter graviditet og fødsel at det virkelig har gått opp for meg at søvn er et at de viktigste behovene å dekke. Håper det bedrer seg etterhvert og at du får tilbake litt energi :)
 
Å være trøtt er ikke bare bare, det påvirker jo alt annet også. Det er etter graviditet og fødsel at det virkelig har gått opp for meg at søvn er et at de viktigste behovene å dekke. Håper det bedrer seg etterhvert og at du får tilbake litt energi :)
Jeg går på lutinus, så det er nok hovedgrunnen til at jeg er så trøtt :) Jeg sover mye og godt, så det er ikke noe problem her :)
 
Er i tyrkia på blue village familie hotel, og lå våken halve natta fordi de i naborommet valgte å ha sitte ute på terassen 0,5 m fra oss å drikke seg dritings, synge og høre på musikk. Prøvde å si ifra, men de hørte ikke etter. Ingen vits i å kontakte hotelpersonalet heller for de skjønner jo ikke engelsk.

Hvem gjør sånn på ett rolig hotel med baaare barnefamilier? De har med seg en unge og som lå og sov..

Aaah,sånn da har jeg fått det ut av systemet håper de er rolige ikveld..

Dette er veldig dårlig av hotellet, og dere bør varsle turoperatøren. Man betaler ekstra for blue village nettopp pga familievennlighet og det bør hotellet følge opp uten at dere skal varsle.

Vi har ved flere anledninger blitt bedt av hotellpersonal om å dempe oss og jeg tror ikke nødvendigvis at noen varslet hver gang (faktisk en gang bare jeg og mannen satt på terrassen og småpreiket). Enkelte hotellet hadde vakter som tok turer ut i fellesområdet og sjekket for bråk. Noen er strengere enn andre (det med kun jeh og mannen tror jeg hadde ønske om at alle var lagt kl 23 :-D )
 
Jeg er såååå trøtt. Sliter veldig med å kjøre hjem fra jobb, for jeg er farlig nær å sovne. Var derfor jeg tok en graviditetstest, prøvde egentlig ikke å få et nytt barn ennå :p Men er det ikke litt tidlig å bli så trøtt? Kan ikke huske det fra sist.
 
Last edited:
Jeg er såååå trøtt. Sliter veldig med å kjøre hjem fra jobb, for jeg er farlig nær å sovne. Var derfor jeg tok en graviditetstest, prøvde egentlig ikke å få et nytt barn ennå :p Men er det ikke litt tidlig å bli så trøtt? KAn ikke huske det fra sist?

Jeg var trøttest fra 5/6-11 uker ca sist.. Kanskje du har lav blodprosent / lite jern? Det sjekker de på første kontrollen.
 
Er vel litt tidlig å klage egentlig, har vært kvalm I en uke allerede og det blir verre for hver dag.
 
Føler ikke jeg har stort å klage over :) Selvsagt er ikke formen på topp, men det er jo en selvfølge og noe som var veldig forberedt. Vent 8-9 måneder. Da er jeg kanskje mer "klagete" ;)
 
Føler ikke jeg har stort å klage over :) Selvsagt er ikke formen på topp, men det er jo en selvfølge og noe som var veldig forberedt. Vent 8-9 måneder. Da er jeg kanskje mer "klagete" ;)
Hehe trenger jo ikke være svangerskapet man klager på ;)
 
jeg klager fordi jeg ikke klarer å spise det beste jeg vet-sjokolade! det gjør meg kvalm med tanken!
 
Har ikke mye å klage på, men må klage litt. Når jeg legger meg så er jeg så urolig i beina. De føles overslitene og det kribler hele tiden, og jeg får nesten ikke sovet noe i det hele tatt. Passer dårlig når en allerede er super trøtt :meh:
 
Jenta mi er så sjuk av feber! Tror det er den 4. barnesykdommen med utslett
 
Hormonene i kroppen begynner å rase, ALT irriterer meg og det føles som verden raser sammen av ingenting. Også klarer sambo å lirke ut en av sine fine kommentarer "er du deppa eller no? Kanskje du ska begynne hos psykolog?" Takk for den. Kanskje jeg bare er gravid? Det har han kanskje glemt. Også har han akkuratt spist opp de siste toastene jeg har så lyst på!! Wææ! Haha jeg vet jeg er teit men nå er jeg sulten og fysen og irritert på verden! Dagens klaging :p
 
Har ikke mye å klage på, men må klage litt. Når jeg legger meg så er jeg så urolig i beina. De føles overslitene og det kribler hele tiden, og jeg får nesten ikke sovet noe i det hele tatt. Passer dårlig når en allerede er super trøtt :meh:

Jeg sliter også veldig med urolige bein.. Et lite tips: legg deg motsatt i sengen, slik at beina dine får kontakt med veggen.. Da "vet" beina at de er i ro.. (Eller hvordan jeg skal forklare det)... Det hjelper meg veldig mye hvertfall..
Det finnes ikke noe som er verre enn det, og det ødelegger hele natte-søvnen..

Håper det gir seg/roer seg for deg:)
 
Back
Topp