Klagetråd

Uff, tungt å være alenemor, all respekt til de som er det på fulltid! nå har mannen vært vekke halvannen mnd og fremdeles halvannen mnd igjen :(

Uff, tungt å være alenemor, all respekt til de som er det på fulltid! nå har mannen vært vekke halvannen mnd og fremdeles halvannen mnd igjen :(
Å hjelp. Forstår deg godt. Synes det er tungt bare mannen er borte ei helg(!) Håper du får litt hjelp av familie/venner?

Oi, ja jeg skjønner det blir tungt. Har også stor respekt for alenemødre og deltidsalenemor slik du er nå. Huff, må være tungt for både deg og pappaen. Enn å ikke få være sammen med deg og gullet i ei sånn tid. D unner jeg ingen. Håper du har avlastning ja, og at du får gode netter. Klem

Syk mann hjemme på 5 dagen nå. Å jeg er så lei av at han heeele tiden får mage trøbbel. Å legene ikke kan finne ut hva det er. Før jul var han så dårlig at han ble sendt med ambulanse inn på sykehuset. Men de fant ikke noe. Skjønner ikke at noen kan være så syke og likevel ikke feile noe!

Å hjelp. Forstår deg godt. Synes det er tungt bare mannen er borte ei helg(!) Håper du får litt hjelp av familie/venner?
Joda, får litt hjelp av pappa heldigvis, men er nyinflytta litt vekke fra min gamle omgangskrets så er ikke så mange venner rundt her desverre :( men en venninne flytter hit om en mnd tid og det skal bli deilig med en god venninne her ute :)
Oi, ja jeg skjønner det blir tungt. Har også stor respekt for alenemødre og deltidsalenemor slik du er nå. Huff, må være tungt for både deg og pappaen. Enn å ikke få være sammen med deg og gullet i ei sånn tid. D unner jeg ingen. Håper du har avlastning ja, og at du får gode netter. Klem
Ja det sliter veldig på pappaen også, Er jo så mye som skjer nå. Heldigvis sover lillegull hele natten nesten hver natt hvis ikke hadde det nok vært mye mye verre :p

Samboeren min kom hjem fra jobb tidlig for å avlaste meg med baby, jeg er ekstremt sliten og var på gråten når jeg ringte. Det er 2. gang på 5 mnd jeg spør, han er stort sett bare gjesteopptreden i babyene liv..leker med han en times tid om dagen, på en god dag. Han lagde seg mat når han kom hjem, brukte laaang tid på å lage og spise. I mellomtiden la jeg ned babyen til dupp. 10 min senere lå HAN på sofaen og sov!!! Og ikke snakk om at han er interessert i å våkne!! Det er 2,5 time siden nå.. Jeg er så skuffa. De siste 2 mnd har babyen vært oppe med 1-2 tiner mellomrom hele natta... Og HAN sover dupp!?!? Ego..

Samboeren min kom hjem fra jobb tidlig for å avlaste meg med baby, jeg er ekstremt sliten og var på gråten når jeg ringte. Det er 2. gang på 5 mnd jeg spør, han er stort sett bare gjesteopptreden i babyene liv..leker med han en times tid om dagen, på en god dag. Han lagde seg mat når han kom hjem, brukte laaang tid på å lage og spise. I mellomtiden la jeg ned babyen til dupp. 10 min senere lå HAN på sofaen og sov!!! Og ikke snakk om at han er interessert i å våkne!! Det er 2,5 time siden nå.. Jeg er så skuffa. De siste 2 mnd har babyen vært oppe med 1-2 tiner mellomrom hele natta... Og HAN sover dupp!?!? Ego..
Huff jeg hadde eksplodert! Tupp han i ræva fra meg!!! Dette går ikke an.

Du har min dypeste medfølelse! Fatter ikke å det er med mannfolka. Hvordan kan de være så fjerne når det kommer til barna dems? Jeg kan ikke klare å lavære å ta me av unge min. Mens sambo kunne sikkert latt han ligge for seg selv i timesvis om han ikke skreik.

Fy f, du har min dypeste medfølelse. Forferdelig å være så sliten. Men du MÅ jo sette ned foten, ellers kommer han aldri til å forandre seg. (Vet hvordan det er, og hvor vanskelig det er, men måtte sette ned foten selv - jævlig hardt - med førstemann, og det funka veldig bra. Får MYE avlastning nå av sambo).

Huff jeg hadde eksplodert! Tupp han i ræva fra meg!!! Dette går ikke an.

Nei, han er håpløs innimellom. Det verste er at jeg faktisk fikk forventninger til at han skulle ta babyen en stund. Da blir det ekstra frustrerende !!

Du har min dypeste medfølelse! Fatter ikke å det er med mannfolka. Hvordan kan de være så fjerne når det kommer til barna dems? Jeg kan ikke klare å lavære å ta me av unge min. Mens sambo kunne sikkert latt han ligge for seg selv i timesvis om han ikke skreik.

Det skjønner ikke jeg heller.. Sambo er bare en komiker i livet til babyen.. Herjer med han i 15 min ett par ganger om dagen..

Fy f, du har min dypeste medfølelse. Forferdelig å være så sliten. Men du MÅ jo sette ned foten, ellers kommer han aldri til å forandre seg. (Vet hvordan det er, og hvor vanskelig det er, men måtte sette ned foten selv - jævlig hardt - med førstemann, og det funka veldig bra. Får MYE avlastning nå av sambo).

Ja, man skjønner at søvnmangel blir brukt som torturmetode :-/ la meg 19:30 i går, så føler meg bedre i går..men han har absolutt en del å gå på! Det skal sies at han jobber mye og pusser opp i sokkeletasjen stort sett hver dag etter jobb.. Men når han hadde gitt meg forventninger til at han skulle avlaste meg så er det jævlig dårlig gjort :-(

Er så skuffa og sint og sur, jeg og mannen hadde planlagt ferien i sommer og jeg gleda meg;) vi skulle få sett mye familie osv men pga jobben hans må vi endre planene i siste liten og jeg må dra langt alene med mini for å se familie, si til resten av familien sorry min kjære blir ikke med, og vett ikke om vi får til å lage en god alternativ plan, så sur og lei meg:/

Er så skuffa og sint og sur, jeg og mannen hadde planlagt ferien i sommer og jeg gleda meg;) vi skulle få sett mye familie osv men pga jobben hans må vi endre planene i siste liten og jeg må dra langt alene med mini for å se familie, si til resten av familien sorry min kjære blir ikke med, og vett ikke om vi får til å lage en god alternativ plan, så sur og lei meg:/

Det skjønner jeg du er skuffa og sint over :-( Sender en trøsteklem!

Æsj så kjipt:(
Er så leit når man har gledet seg til noe....

Uff. Kjedelig! Hadde det litt på samme måte i fjor. Han fant plutselig ut at han hadde tatt på seg for mykje og måtte jobba i ferien likevel. Han tok jobben med seg som heimekontor til Danmark og satt og jobba på hotellrommet mens eg besøkte familien min. Måtte gå åleina på jubileumsfesten til familien min som han også skulle ha deltatt i. Føler det samme skjer kvar gong det er ein større familiesamankomst.. Veit han ikkje likar familiesamankomstar og sånt, men han kan no komma nokre gongar så eg slepp føle at alle trur det er noko galt mellom oss.

Ja, ego! Er han ikkje vant med barn heller? Mannen min er ikkje, så han har vore litt klønete og redd for å gjere feil, samt at han gir opp for lett. Når han er lei berre overlet han baby til meg igjen, og då spiller det inga rolle kva eg gjer på. Viss baby har vore grinete på golvet så går han tett oppi meg med baby (baby roar seg alltid når han blir bært rundt og får oversikt) mens eg gjer eit eller anna på kjøkkenet eller heng opp klede. "sjå kva mamma gjer."
Og så er det "sjå no då." Han tullar med baby så han ler, eller ungen gjer eit eller anna som eg forsåvidt har vore vitne til mange gongar før.
-"oj, oj. Sjå no han rullar over."
- "eh ja. Han har gjort det før,"
-"har ikkje eg sett"
-"han gjorde det hos foreldra mine. Du var der. Eg sa det jo.." (han var i samme rom og eg sa i frå i det han gjorde det. Det var første dagen ungen klarte det.)
-"fekk ikkje eg med meg"..
Haha!

Er SÅ dritt lei av at mini ikke klarer å være for seg selv ETT eneste sekund før han vræler!!!!

Back
Topp