Klagetråd

De skulle sende henvisning til ks, så blir det avlyst hvis baby kommer på å snu seg selv.

Går rundt meg selv og venter på brev/ høre ifra de. Til nå har de ikke klart å sende et brev som lovet... Skulle ringe om en uke om jeg ikke hørte noe, spørsmålet skal jeg ringe på fredag som er akkurat en uke eller mandagen?

Det haster jo litt å få det på plass før ting starter av seg selv, hvis ikke må jeg akutt ta røntgen av bekken, eller få akutt ks. Hvis ikke blir jeg iallefall stresset:/
Ring fredag! Så du forhåpentligvis slipper å lure i helgen.

Ring fredag! Så du forhåpentligvis slipper å lure i helgen.

Ja telte dager og uker de utfører kun planlagte ks to dager i uken og ser jeg har ikke mer enn tid og veien på å ringe og masse... Håper jo å høre noe før er jo bare tirsdag men dårlig efaringer på ting ordner seg...

Klager over å ha glemt vannflaska mi hjemme i dag..orker ikke gå til kantina, men det er såååå varmt her, og jeg er så tørst :(

Har ikke sett denne før nå, men huff så alldeles forferdelig og tragis :( For en grusom dag :( Håper de har god forsikring, og at de får det de trenger rimelig raskt. Men så er det jo mye som aldri kan erstattes. Klem til deg!
Dei får heldigvis veldig masse hjelp med barnevernet på grunn av at guten har et sjeldent syndrom.. so barnevernet tek endel av krangle me nav for dei. Heldigvis berre ting som forsvant men mykje bilde av barna og arv som aldri kan erstattes..

Kynnere som tar og tar i hele dag. Holder på å bli gal. Hadde lyst til å få gjort noe. Men umulig.

Laget alt for god middag som endte med at jeg har spist ALT for mye. Holder seriøst på å sprekke! fysj det er fælt å være mett :p

Halsbrann halsbrann halsbrann forbanna drid:/ prøvde å stå med rumpa opp for å få baby til å snu seg, ikke sjans nå for halsbrannen kom for fult:/

Nå er kroppen så sliten! Kynnere blir bare mer og mer sterkere, ryggen er konstant sliten, "støl" i underlivet og søvnen blir bare dårligere. Nå håper jeg mini snart vil ut!

Nå er kroppen så sliten! Kynnere blir bare mer og mer sterkere, ryggen er konstant sliten, "støl" i underlivet og søvnen blir bare dårligere. Nå håper jeg mini snart vil ut!

Tvi tvi høres jo ut som det er en sjans nå;)

I dag er jeg bare lei av å være gravid! Lei av å ha vondt! Lei av å være låst fast inne fordi man knapt kan gå! Lei av å ha lyst til så mye men det bare ikke går ann. Lei av at det ikke er noe å se på, på tv så man kjeder vettet av seg. Ikke kan jeg ut på hest eller stallen å jobbe denne ungen ut. For det vil sannsynlig bare ende med tusen ganger mer vondt enn jeg alt har og ingen fødsel.
Har lyst på så mye god mat og frister så å dra å handle å koklelere. Men kroppen motarbeider meg :(

Så dagens ord er LEI !!

Hadde fått to hentelapper i posten i dag og skulle ut å hente pakkene. Var de på det postkontoret i nærheten av meg? Nei! Den andre pakken hadde ikke kommet en gang. Skjønner ingenting jeg. Fikk beskjed fra hun damen i posten at det var bare å gå til det andre postkontoret :mad: Da jeg sa at jeg var høygravid og hadde vondt ble hun litt mildere, men slang tilbake at jaja mannen din kan vel bare hente den da. Hadde bare lyst til å kaste noe på henne og skrike KJERRING.

Har ett spørsmål: Tar slike piller som føres inn i underlivet mot sopp. Skal ta 6stk over 6 dager, føres inn på kvelden før jeg legger meg. 1 dagen gikk det fint, men idag lenge etter jeg stod opp, så kom hele tabeletten ut igjen, bare oppsmuldret da. Kom så masse at er sikker på at hele tabeletten kom ut igjen.. Hvorfor skjer det? Jeg stakk den jo så langt inn som overhodet mulig. Håper ikke jeg må begynne på nytt igjen, for jeg vil bli ferdig.

Jeg tråkket på en tegnestift, måtte prike den ut av fotsålen etterpå! Å fyf til vondt det var, kjennes nesten ut som om den er der enda! Dagens frustrasjon :-P

Hater når posten ikke kan levere pakkene mine på nærmeste postkontor! Tar meg evigheter å hente pakken fordi jeg må gå opp en lang bakke. Bah

Klager litt på kvalme og spying. Er SÅ klar for kvalmefrie formiddager snart! Får ikke sagt det...

Våre låk i magen i natt og ikkje klart å bevege mej. Kjentes ut som to forskjellige typer ligament smerte for har hatt vanlige ligament smerte samtidig.

Jeg klager på at det er termin idag, for jg hadde bestilt fødsel for 3 uker siden....

Klager på at jeg kanskje har svangerskapsdiabetes. Hadde sukker i urin hos JM i går og litt høyt blodsukker. Så må på legekontoret kl 8 på tirsdag for ny glukosebelastning... ugh

Back
Topp