Klagetråd

Vondt vondt vondt!!! Er så lei av å ha vondt! Kan jeg ikke få en fri dag? Så jeg bare kan gjøre noe av det jeg har lyst til??? Ønske!

Men så langt har det vært 1 gang om natta. Så økte det til to.. og plutselig øker det mye og er full tank hver gang. Blir jo helt ør. XD klarer ikle holde telling lengre.. går nesten i søvne.. eneste jeg husker er at hunden blir så eastløs av alt dette at hun kommer å sjekker meg på do xD

Har hatt det sånn i over en mnd jeg nå.. ☺

10 min på europris og 20 min på rema.. Det er det jeg har gått totalt i dag. Å nå er bekkenet så vondt at jeg blir hysterisk når jeg skal reise meg å gå de første stegene!! For en smerte! Fra og med i dag, blir det handle lapp og sambo som må tasse rundt på butikkene :P jeg må bare kjøre.. "BARE"

Fortsatt dårlig med søvn og nå oppå det syk unge som jeg ikke kan ha i fanget fordi magen er i veien. Hun hoster og griner hvert 5 minutt/ hyppigere. Må vel holde henne hjemme fra barnehagen neste uke, og fatter ikke hvordan det skal funke. Akkurat fått henne i bhg på fulltid etter anbefaling fra hs og sykehus, fordi det ikke er forsvarlig å ha henne så mye hjemme med ingen søvn. Overlever jeg dette, kan jeg klare alt

Influensa med kløhoste- nyfødt og ingen bekkenbunnsmuskler/magemuskler. Ikke lett!! Går verken ant å snyte seg eller hoste skikkelig :(
Usj, kjenner til den! Sliter fortsatt litt med bekkenbunnen etter forrige fødsel. Skal ikke løpe etter bussen med halvfull blære for å si det sånn..

Burde egentlig finne senga, er så dødens trøtt!! Men er så tiltak å komme seg opp av sofan, pusse tenna, prøve å gå på do, hive av seg alt tøyet, klatre opp trappa, så er det hele turn øvelsen for å legge seg tilrette i senga, for så og snu seg 2-3 ganger før man sovner. Blir utslitt bare av tanken, Åsså blir man annpusten. Så hoster man fordi det liksom ikke er plass til nok luft.. Å når man endelig har lagt seg godt til, og nesten sovna. Kommer sambo snikende og skal snakke litt med han i magen. Å da setter gymtimen i gang der inni.. Så ikke noe søvn på en stund da nei.. Tror jeg blir på sofan litt til :P

Åh! Jeg skal klage litt til! Jeg hører naboen snorke. Og det jvlig tydelig og jeg har ørepropper liksom:o

Fortsatt dårlig med søvn og nå oppå det syk unge som jeg ikke kan ha i fanget fordi magen er i veien. Hun hoster og griner hvert 5 minutt/ hyppigere. Må vel holde henne hjemme fra barnehagen neste uke, og fatter ikke hvordan det skal funke. Akkurat fått henne i bhg på fulltid etter anbefaling fra hs og sykehus, fordi det ikke er forsvarlig å ha henne så mye hjemme med ingen søvn. Overlever jeg dette, kan jeg klare alt
Neimen nå må jo du få lov å bli ferdig med dette snart! Er vel ikke bra for baby i magen heller, når du har det sånn...

Dumme symfebeinet som gjør så vondt!! Ble svimmel og kvalm å trodde jeg skulle svime av bare av å stå på badegulvet i 2 sek :(

Natta har gått til å trøste vesla på snart 3 år. Hun har begynt å få mareritt, og er LIVREDD for å sovne. Med en gang hun sovner, våkner hun maks 2 min etter og hyler fordi hun er redd. Typisk at hun våkner ekstra tidlig idag, har et uhell på badet og at det er pappaen sin tur til å sove lenge idag. Hehe! :P

Klager litt på å ikke kan pynte til jul. Da jeg og mann er ubrukelig i kroppen. Men klager her, for vil ikke at han skal få dårlig samvittighet. Er bare litt trist. Hadde gledet meg så masse.

Klager litt på å ikke kan pynte til jul. Da jeg og mann er ubrukelig i kroppen. Men klager her, for vil ikke at han skal få dårlig samvittighet. Er bare litt trist. Hadde gledet meg så masse.
Hvis du klarer det, sett frem adventsstaken og heng opp julestjernen. Skulle ikke mer til for meg for å få litt stemning. :D

Hvis du klarer det, sett frem adventsstaken og heng opp julestjernen. Skulle ikke mer til for meg for å få litt stemning. :D
Hadde klart å pyntet uten problem. Men å få tak i julepynten er et annet problem. Må turning til. Synes det er nok sirkus å føle seg som en elefant.

Må opp på loftet og lofttrappa er bygd slik at man nesten må kaste seg over for å kome seg på "gulvet". Ikke problem som ikke gravid og ikke vondt i ryggen.. men når det er i veien er det så godt som skadelig for kroppen. XD men gardinene er oppe og duker på bordet. Fant noe utelys til inngangspartiet i sta. Fikk det opp.. bare at jeg ser det ikke xD

River og sliter i underlivet.. Auuuuu :P å er så lysten på noe namme nam men prøver å ikke spise så mye sånt. Buhuu

Hadde klart å pyntet uten problem. Men å få tak i julepynten er et annet problem. Må turning til. Synes det er nok sirkus å føle seg som en elefant.

Må opp på loftet og lofttrappa er bygd slik at man nesten må kaste seg over for å kome seg på "gulvet". Ikke problem som ikke gravid og ikke vondt i ryggen.. men når det er i veien er det så godt som skadelig for kroppen. XD men gardinene er oppe og duker på bordet. Fant noe utelys til inngangspartiet i sta. Fikk det opp.. bare at jeg ser det ikke xD
Åja, da blir det noe annet ja! :/ Ikke verdt å ofre helsen for julepynten! ;) Godt du fikk opp litt da. :) Så kan du jo tenne noen lys inne også hvis du har. ;)

Back
Topp