Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men så langt har det vært 1 gang om natta. Så økte det til to.. og plutselig øker det mye og er full tank hver gang. Blir jo helt ør. XD klarer ikle holde telling lengre.. går nesten i søvne.. eneste jeg husker er at hunden blir så eastløs av alt dette at hun kommer å sjekker meg på do xD
Usj, kjenner til den! Sliter fortsatt litt med bekkenbunnen etter forrige fødsel. Skal ikke løpe etter bussen med halvfull blære for å si det sånn..Influensa med kløhoste- nyfødt og ingen bekkenbunnsmuskler/magemuskler. Ikke lett!! Går verken ant å snyte seg eller hoste skikkelig![]()
Oi, da er det jammen lytt mellom dere. Som om du ikke hadde nok å stri med iht søvn. Føler med deg!Åh! Jeg skal klage litt til! Jeg hører naboen snorke. Og det jvlig tydelig og jeg har ørepropper liksom![]()
Neimen nå må jo du få lov å bli ferdig med dette snart! Er vel ikke bra for baby i magen heller, når du har det sånn...Fortsatt dårlig med søvn og nå oppå det syk unge som jeg ikke kan ha i fanget fordi magen er i veien. Hun hoster og griner hvert 5 minutt/ hyppigere. Må vel holde henne hjemme fra barnehagen neste uke, og fatter ikke hvordan det skal funke. Akkurat fått henne i bhg på fulltid etter anbefaling fra hs og sykehus, fordi det ikke er forsvarlig å ha henne så mye hjemme med ingen søvn. Overlever jeg dette, kan jeg klare alt
Hvis du klarer det, sett frem adventsstaken og heng opp julestjernen. Skulle ikke mer til for meg for å få litt stemning.Klager litt på å ikke kan pynte til jul. Da jeg og mann er ubrukelig i kroppen. Men klager her, for vil ikke at han skal få dårlig samvittighet. Er bare litt trist. Hadde gledet meg så masse.
Hadde klart å pyntet uten problem. Men å få tak i julepynten er et annet problem. Må turning til. Synes det er nok sirkus å føle seg som en elefant.Hvis du klarer det, sett frem adventsstaken og heng opp julestjernen. Skulle ikke mer til for meg for å få litt stemning.![]()
Åja, da blir det noe annet ja! :/ Ikke verdt å ofre helsen for julepynten!Hadde klart å pyntet uten problem. Men å få tak i julepynten er et annet problem. Må turning til. Synes det er nok sirkus å føle seg som en elefant.
Må opp på loftet og lofttrappa er bygd slik at man nesten må kaste seg over for å kome seg på "gulvet". Ikke problem som ikke gravid og ikke vondt i ryggen.. men når det er i veien er det så godt som skadelig for kroppen. XD men gardinene er oppe og duker på bordet. Fant noe utelys til inngangspartiet i sta. Fikk det opp.. bare at jeg ser det ikke xD