Klagetråd

Ville ringt hvis du bekymrer deg. Han forstår nok helt sikkert det! Klem til deg! :)

Tusen takk for det! Han svarte heldigvis nå, men det sto bare "går bra".. Har så lyst til at han skal komme hjem, synes det begynner å bli på tide :( Ser han har brukt 1100kr på å spise ute med henne..og jeg kjenner bare sjalusien tar overhånd her jeg ligger :/

Tusen takk for det! Han svarte heldigvis nå, men det sto bare "går bra".. Har så lyst til at han skal komme hjem, synes det begynner å bli på tide :( Ser han har brukt 1100kr på å spise ute med henne..og jeg kjenner bare sjalusien tar overhånd her jeg ligger :/
Skjønner deg godt! Jeg hadde skrevet det til han. Om de trenger mer tid å snakke så finnes det andre dager. Greit nok at det er viktig å beholde en god tone med mor til barna, men han burde tenkt på deg som sitter høygravid hjemme! :(

Jeg vil også ha november-baby! Vi har dårlig tid da, bare 4 dager igjen med dagen idag :p

Jeg tenker litt sånn av rent praktiske årsaker, i forhold til Feks pakkekalender og bursdag, er jo veldig kjedelig for minstemann at alle andre også får pakke når han endelig har bursdag, derfor håper jeg på november :p hehe!
Det gikk jo fint:-)

Influensa med kløhoste- nyfødt og ingen bekkenbunnsmuskler/magemuskler. Ikke lett!! Går verken ant å snyte seg eller hoste skikkelig :(

Klarer på å ikke finne riktig temperatur på rommet og på do 1000 ganger i natt.. nesten hver time.

Hehe, et svar fra svigermor som irriterer litt kan jeg tenke meg. Klart det betyr noe! Dere har jo gjort et valg og det må andre bare finne seg i og respektere. Og det er jo ufint å prøve å finne ut kjønn før deg. Håper hun ikke prøver det. Må du ha henne med da? Jeg ville sagt til den som skal utføre ul at dere fortsatt ikke vil vite kjønn, så det hadde vært fint om de prøver å unngå at det blir avslørt.
Håper forøvrig at babyen din har snudd seg selv og at h*n gjemmer sine private deler godt ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja kan ikke avlyse henne nå. Hvis det blir snakk om veien videre så vil jeg gjerne ha henne der, og min mann kan ikke... Skal presisere det med kjønn idag... Vett ikke om hun vil prøve men hun er noen ganger vel ivrig..., men veldig flott dame som regel;)

Klarer på å ikke finne riktig temperatur på rommet og på do 1000 ganger i natt.. nesten hver time.

Kjent probelmstilling ja. Løper også på do ca 10 ganger hver natt! Sukk! Gleder meg å få jenta ut ☺ En mnd igjen ca ☺

Ja kan ikke avlyse henne nå. Hvis det blir snakk om veien videre så vil jeg gjerne ha henne der, og min mann kan ikke... Skal presisere det med kjønn idag... Vett ikke om hun vil prøve men hun er noen ganger vel ivrig..., men veldig flott dame som regel;)
En trøst er jo at hun gleder seg ;)

Kjent probelmstilling ja. Løper også på do ca 10 ganger hver natt! Sukk! Gleder meg å få jenta ut ☺ En mnd igjen ca ☺
Men så langt har det vært 1 gang om natta. Så økte det til to.. og plutselig øker det mye og er full tank hver gang. Blir jo helt ør. XD klarer ikle holde telling lengre.. går nesten i søvne.. eneste jeg husker er at hunden blir så eastløs av alt dette at hun kommer å sjekker meg på do xD

Trøtt og får ikke til å sove... Nervøs for timen på sykehuset for oppfølging av leie... Vett ikke hva jeg er mest nervøs for, å få bekreftet seteleie eller svigermor skal oppdage kjønn på ultralyd og plumse ut med det, vett ikke kjønnet og vil ikke vite det nå i uke 37....:/ har sagt ifra allerede men fikk til svar det var jo ikke var noe farlig....:/

Husk at det faktisk er ganske trangt inni magen nå, så babyen ligger ganske sammenkrølla uansett hvilken vei den ligger. så skal noe til tror jeg å få sett noe. å vis du da i tilegg gir beskjed om at du ikke ønsker å se babyens private deler. så tror jeg neppe svigermoren din heller vil kunne få sett noe ;) Masse lykke til, håper baby har snudd seg og ligger riktig vei :D

Klager over at sambo ikke har gjort en dritt her hjemme hele uka! kjøkkenet er bomba igjen, å det er noe av det vondeste for meg å gjøre pga det er vondt å bøye seg ned og opp hele tiden til oppvaskmaskina.
å det var ikke noe brød igjen, så jeg må steike et halvstekt et å vente på at det blir kaldt nok til å spise før jeg får frokost. døøøør. er så sulten !!

Kona til en kollega av sambo føda i natt. Skikkelig fæl fødsel. Revna masse, brukte vakum som vist nok hadde eksplodert??? Hun hadde fått beroligende da de holdt på!! Mista masse blod osv. Fyttirakkeren! Får angst!! Å ja, de første riene starta på Tirsdag og det var først i natt han kom. Stakkars dame!!

Gledet meg til shopping i dag, men var utslitt før jeg fikk begynt :/

Va på vekstkontroll i dag... både stor unge og masse vatten... å legen e overbevist om at ej he diabetes... ska ta test på tirsdag og håpe han tek feil

Kona til en kollega av sambo føda i natt. Skikkelig fæl fødsel. Revna masse, brukte vakum som vist nok hadde eksplodert??? Hun hadde fått beroligende da de holdt på!! Mista masse blod osv. Fyttirakkeren! Får angst!! Å ja, de første riene starta på Tirsdag og det var først i natt han kom. Stakkars dame!!
Oj guri! Da tenker jeg nesten ks hadde vært bedre:s stakkar dame..

Back
Topp