Klagetråd

Jeg er så lei av å være trøtt hele tiden :( Føler jeg aldri er våken.. Aldri vært så trøtt før! Jordmor mente det var fordi kroppen samlet krefter til fødselen nå, da håper jeg ihvertfall ikke at det er 4-5 uker til fødselen.. Dør av trøtthet snart..
Har sovet ca 18 timer i døgnet siste uken ;) kun oppe å spiser og når mannen og jentungen er hjemme.

Har sovet ca 18 timer i døgnet siste uken ;) kun oppe å spiser og når mannen og jentungen er hjemme.
Å jøye meg! :o
og jeg synes jeg sover mye :p Her blir det som regel 10 timer hver natt, og kanskje en time på sofaen om dagen. :p
Men du som er så nærme termin nå så er det nok godt å sove mye, og lade opp :-)

Jeg er så lei av å være trøtt hele tiden :( Føler jeg aldri er våken.. Aldri vært så trøtt før! Jordmor mente det var fordi kroppen samlet krefter til fødselen nå, da håper jeg ihvertfall ikke at det er 4-5 uker til fødselen.. Dør av trøtthet snart..
Jeg også! Kan plutselig glatt sove 3 timer på dagen, uten at det går utover nattesøvn...på laaaading:-) Men det er plagsomt ja...enda mindre energi er vel liksom ikke det vi trenger nå...

Guttungen våkna med øyekatarr idag!!!! Noen som vet om man får noe reseptfritt for det eller må vi til legen?

Guttungen våkna med øyekatarr idag!!!! Noen som vet om man får noe reseptfritt for det eller må vi til legen?
Vaske med rein klut i lunket vatten. Vaske innafra og ut og ikkje bruk samme klut på begge auene

Han er hjemme. Vi har vært nødt til å være borte fra hverandre noen dager. Har skjedd en del ting jeg håper vi får ordnet opp i :)

Huffda! Hørtes ikke særlig kjekt ut i en sådan stund. Håper virkelig at dere finner ut av det! Ta GODT vare på deg selv. Sender mange klemmer

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

..Det er ille når det er ubehagelig å tisse fordi du er så øm "der nede", at det føles ut som du har blitt sparket eller akkurat født :O Lurer på hva det kommer av..

Tisser hele tiden! Og det føles som en evighet til fødsel, men er maks 3-4 uker så er det over... Uansett...

Ååå føler skikkelig med deg! Håper du har noen som kan stikke innom og avlaste deg! Og han ikke har lang reisevei hvis fødselen begynner... Mange klemmer til deg!

Takk for omtanken <3 Jeg har heldigvis en mor som kommer til å "flytte" inn her dei 14 dagene :) Så det ser litt lysere ut nå!! Mannen er kun 2 timer unna så han møter meg på sykehuset hvis noe skulle skje. :D

Takk for omtanken <3 Jeg har heldigvis en mor som kommer til å "flytte" inn her dei 14 dagene :) Så det ser litt lysere ut nå!! Mannen er kun 2 timer unna så han møter meg på sykehuset hvis noe skulle skje. :D
Så godt å høre! Håper du klarer å samle krefter likevel da:-)

Back
Topp