Den diskusjonen har vi hatt for mange ganger her. Til slutt truet jeg pcn hans. Og at han måtte finne ut om han ville ha kone eller pc.. lenge siden nå. Han er fortsatt ikke flinkeste til husarbeid. Men gjør det. Når jeg blir utmattet blir jeg vanskelig å være med og veldig ulykkelig og bare skriker. Så han har lært. Vi har snakket om det. Og det er uaktuelt når ungen kommer. Nå mens jeg er sykemeldt og ikke har energi til overs får han spille mer for jwg vil ha fre. Og jeg sier han må huske gjørelista vi har. Nå spiller han pro bare søndager og onsdager. Men det er ikke viktig. Men det er de faste dagene. Blir mer når jeg er sliten.
Har sagt jeg snart knuser pcen hans, får bare beskjed om at den koster nesten 20.000 så det har jeg ikke råd til. Å at han snart er ferdig med det store oppdraget å da blir det mindre spilling. Men syns det er litt tett opp mot fødsel å holde på med sånt. Tusen ting som skulle vært gjort. Han sier han skal gjøre det i kveld, i kveld blir til i morra, i morra blir til neste dag osv. Så nå er det bestemt. Jeg reiser hjem til foreldrene mine noen dager eller uker. Så får vi se om han faktisk velger dataen fremdeles eller om han gjør noe virktig her hjemme og kommer å "henter" meg. Er så lei! Bor her fordi han har hus her, kjenner ingen folk, har ingen å være med eller snakke med hele dagene. Føler meg så ensom. Å når han kommer hjem trenger jeg han, trenger oppmerksomhet, få snakka med noen osv. Men det skjer ikke