Er ikke klar for denne dagen her! Sur og trøtt i tryne. Masse tanker i hode og jeg savner selskap av folk som faktisk er fysisk og mentalt til stede!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 100 % sykemeldt. Og er oppe på natta på do. Og sover mellom 10 og 8.Er den siste uka blitt veldig sliten! I tillegg til verking i kropp som kommer og går, menssmerter i magen som kommer og går og vonde bein pga masse vatn.. Føler meg veldig utslitt nå, er sykemeldt så jeg kan jo slappe av, men føler meg like gåen uansett hvor mye jeg slapper av. Orker ingenting![]()
Har ikke sovet en dritt i natt. Det hele begynte med at jeg var litt små uggen, fant ingen behagelige stillinger og jeg har ikke telling på hvor mange turer jeg har vært på do de siste 10 timene. Siden 5-6 tiden har jeg hatt helt jævlig vonde kynnere. Er usikker på om det er kynnere. De tar ordentlig tak i korsryggen og magen blir så hard at jeg er sikker på jeg kunne slått noen i hjel med den. Fy søren så vondt, og det har enda ikke gitt seg. Ingenting hjelper.
Oiiiiiii, høres jo ut som noe er på gang?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Samme her. Plagsom smerte på ene siden i bekkenet som stråler ned i beinet. Alt er vondt!Vondt i isjasjen eller åssen det skrives. Så vondt at jeg halter og klarer nesten ikke løfte beinet. Å snu seg i senga eller sofan er så sinnsykt painauuuaa
Huff ja det er utrolig kjedelig å være så utslitt.. :/ Blir mye soving på deg da. Nei føler iikke det er så mye jeg gjør om dagene heller. Sofaen er liksom blitt en god venn.Jeg er 100 % sykemeldt. Og er oppe på natta på do. Og sover mellom 10 og 8.
Og en eller to gang på dagtid... på en time eller gjerne opp mot 3. Totalt utslitt uansett. Har vært hjemme en uke og føler uka har gått fort.. lurte på om jeg hadde gjort noe.. men kommet fram til sofasliting. .. that's it..
Får gjort lite i våken tilstand uansett så har ikke så mye betydning xD. Prøvde meg på litt rydding i går. LITT! Og fikk faktisk kynnere hele kvlden.Huff ja det er utrolig kjedelig å være så utslitt.. :/ Blir mye soving på deg da. Nei føler iikke det er så mye jeg gjør om dagene heller. Sofaen er liksom blitt en god venn.
Den diskusjonen har vi hatt for mange ganger her. Til slutt truet jeg pcn hans. Og at han måtte finne ut om han ville ha kone eller pc.. lenge siden nå. Han er fortsatt ikke flinkeste til husarbeid. Men gjør det. Når jeg blir utmattet blir jeg vanskelig å være med og veldig ulykkelig og bare skriker. Så han har lært. Vi har snakket om det. Og det er uaktuelt når ungen kommer. Nå mens jeg er sykemeldt og ikke har energi til overs får han spille mer for jwg vil ha fre. Og jeg sier han må huske gjørelista vi har. Nå spiller han pro bare søndager og onsdager. Men det er ikke viktig. Men det er de faste dagene. Blir mer når jeg er sliten.Kjenner jeg er skikkelig giddalaus!! ikke fordi æ e gravid og sliten å trøtt. men fordi sambo har tilbringe de siste 4 døgna med å spille hele døgnet eller fra han kommer hjem fra jobb til langt på natt. Så hvorfor skal jeg drive å rydde å styre her. når han ikke gjør anna enn å sitte å trykke på denne dataen når han er hjemme. Han vet jeg er gravid, har dødens vondt i bekken og isjasjsmerter fra h....![]()