Klagetråd

Den diskusjonen har vi hatt for mange ganger her. Til slutt truet jeg pcn hans. Og at han måtte finne ut om han ville ha kone eller pc.. lenge siden nå. Han er fortsatt ikke flinkeste til husarbeid. Men gjør det. Når jeg blir utmattet blir jeg vanskelig å være med og veldig ulykkelig og bare skriker. Så han har lært. Vi har snakket om det. Og det er uaktuelt når ungen kommer. Nå mens jeg er sykemeldt og ikke har energi til overs får han spille mer for jwg vil ha fre. Og jeg sier han må huske gjørelista vi har. Nå spiller han pro bare søndager og onsdager. Men det er ikke viktig. Men det er de faste dagene. Blir mer når jeg er sliten.

Har sagt jeg snart knuser pcen hans, får bare beskjed om at den koster nesten 20.000 så det har jeg ikke råd til. Å at han snart er ferdig med det store oppdraget å da blir det mindre spilling. Men syns det er litt tett opp mot fødsel å holde på med sånt. Tusen ting som skulle vært gjort. Han sier han skal gjøre det i kveld, i kveld blir til i morra, i morra blir til neste dag osv. Så nå er det bestemt. Jeg reiser hjem til foreldrene mine noen dager eller uker. Så får vi se om han faktisk velger dataen fremdeles eller om han gjør noe virktig her hjemme og kommer å "henter" meg. Er så lei! Bor her fordi han har hus her, kjenner ingen folk, har ingen å være med eller snakke med hele dagene. Føler meg så ensom. Å når han kommer hjem trenger jeg han, trenger oppmerksomhet, få snakka med noen osv. Men det skjer ikke :(

Har sagt jeg snart knuser pcen hans, får bare beskjed om at den koster nesten 20.000 så det har jeg ikke råd til. Å at han snart er ferdig med det store oppdraget å da blir det mindre spilling. Men syns det er litt tett opp mot fødsel å holde på med sånt. Tusen ting som skulle vært gjort. Han sier han skal gjøre det i kveld, i kveld blir til i morra, i morra blir til neste dag osv. Så nå er det bestemt. Jeg reiser hjem til foreldrene mine noen dager eller uker. Så får vi se om han faktisk velger dataen fremdeles eller om han gjør noe virktig her hjemme og kommer å "henter" meg. Er så lei! Bor her fordi han har hus her, kjenner ingen folk, har ingen å være med eller snakke med hele dagene. Føler meg så ensom. Å når han kommer hjem trenger jeg han, trenger oppmerksomhet, få snakka med noen osv. Men det skjer ikke :(
Skriv en liste om hva som skal gjøres før du drar da.

Får gjort lite i våken tilstand uansett så har ikke så mye betydning xD. Prøvde meg på litt rydding i går. LITT! Og fikk faktisk kynnere hele kvlden.

Tid går til å lage frokost, spise slappe av, bv, slappe av eller sove, spise lunsj, slappe av, lage middag, slappe av, prøve å gjøre noe evt tv og natta.

Egwntlig bedre å være sliten så jeg klarer å slappe av istede for å være rastløs. Saiden bekkenet ikke fungerer.
Oi uffda.. Da er det nok like greit at du bare slapper av og ikke gjør noe :-)

Har begynt å få sånn sinnsykt irriterende mauring/kribling i kroppen om natta. Kommer idet jeg holder på å nærme meg å sovne. Både i hender og føtter. Trodde jeg skulle bli gal inatt. Sukk!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det er helt grusomt! Er det sånn at du ikke klarer å ligge i ro da? At du liksom må bevege på deg?
Jeg får sånn av noe kvalmestillende jeg har fått med legen, måtte bare slutte å ta det.

I dag er en dårlig dag!! Mannen har fått beskjed om at han må på jobb fra 1-14 desember og jeg har termin 16....!! Der utgår alt som heter hvile og ro før fødselen når jeg plutselig må være alene med to små barn i 14 dager. Og i tillegg fikk jeg vite av legen i dag at denne ungen også kommer til å ligge rundt 4500 gram ved fødsel. Ingenting er kjekt lenger.. :(
Huff, så utrolig kjedelig :/ D har ikke noe familie eller noen som kan hjelpe deg litt da?

Huff, ja da ville jeg nok bare reist hjem noen dager å sett om han gjør noe. Skal jo ikke være slik i det hele tatt.

Huff, ja da ville jeg nok bare reist hjem noen dager å sett om han gjør noe. Skal jo ikke være slik i det hele tatt.

Han er jo verdens snilleste mann når det kommer til alt anna. Men når han er helt i spillemodus. Så er han helt fjern. Er vel en avhengighet. Han kan fint holde opp i lengere perioder. Men så plutselig er han i gang igjen. Å tror graviditen å alt har skremt han endel. Å derfor gjemmer han seg i spillet. Men blir jo veldig feil å takle det på den måten.

Han er jo verdens snilleste mann når det kommer til alt anna. Men når han er helt i spillemodus. Så er han helt fjern. Er vel en avhengighet. Han kan fint holde opp i lengere perioder. Men så plutselig er han i gang igjen. Å tror graviditen å alt har skremt han endel. Å derfor gjemmer han seg i spillet. Men blir jo veldig feil å takle det på den måten.
Det er jo bra da :-) Er nok lett og bli avhengig ja viss det er noe man liker. Men som du sier det skal ikke være slik, ikke når du går gravid hvertfall. Det er viktig å få litt tid bare dere to nå før lille kommer også. Men kan jo være han er litt redd for nå nærmer det seg. Men ja, han må jo kunne hjelpe deg, du er førsteprioritet nå som du er gravid.

Merker det på min at hvis han er ekstra sliten eller vi har vært litt i flintt så har han forsvunnet veldig i spill. Vil nok si det er en avhegighet. Men jeg har sagt til han at enten så er det spill og unkarsliv. Ellers må han hjelpe til hjemme og ta vare på barnet og vare sammen med oss. Og få spille men i moderate mengder. Er jo hans hobby. Jeg sa hvor redd jeg var for at jeg måtte oppdra og ta meg av ungen alene. Ble en oppvekker. Var en periode i svangerskapet jeg gjorde alt. Rakk ikle over noe. Var utslitt og mye jobb. Bekkenet var i startfasen på å streike.

Og ja dem er jo verdens snilleste ellers. ;)

Serriøst?? Kjøpte meg gravid tights i dag. Sånn jeggings aktig. Passa fint den på alt anna enn magen!! Får ikke den greia over magen med mindre jeg river den i filler.. Åååår så irriterende! Orka bare ikke prøve da jeg var på butikken. Dumme dumme meg :( suuur!!

Serriøst?? Kjøpte meg gravid tights i dag. Sånn jeggings aktig. Passa fint den på alt anna enn magen!! Får ikke den greia over magen med mindre jeg river den i filler.. Åååår så irriterende! Orka bare ikke prøve da jeg var på butikken. Dumme dumme meg :( suuur!!
:/ Levere tilbake? Fy så lei jeg er av å ikke passe inn i de vanlige klærne mine.

Vondt under ribbeina på h. Side, så lei av å ha vondt pga sete leie, er nå 36 uker så spent om legen henviser meg på fredag til vending eller om jeg må tilbake til han neste uke og få henvisning i ule 37 om rakerungen ikke tar til vett snart:/

:/ Levere tilbake? Fy så lei jeg er av å ikke passe inn i de vanlige klærne mine.

Ja må levere den tilbake, men er helt ødelagt i bekkent etter noen timer på senteret i dag. Så kan knapt gå. Å skal dra hjem til foreldra mine i helga. Ville pynte meg litt. Årrr.. Jaaa... Savner de gamle buksene og gensere som rekker over hele magen :P

Så utrolig kjedelig :/Jeg gidder ikke kjøpe noe klær nå når jeg går gravid, blir bare deprimert og er jo ikke lenge igjen nå heller så da gidder eg ikke :p

I dag er en dårlig dag!! Mannen har fått beskjed om at han må på jobb fra 1-14 desember og jeg har termin 16....!! Der utgår alt som heter hvile og ro før fødselen når jeg plutselig må være alene med to små barn i 14 dager. Og i tillegg fikk jeg vite av legen i dag at denne ungen også kommer til å ligge rundt 4500 gram ved fødsel. Ingenting er kjekt lenger.. :(
Ååå føler skikkelig med deg! Håper du har noen som kan stikke innom og avlaste deg! Og han ikke har lang reisevei hvis fødselen begynner... Mange klemmer til deg!

Herregud, har så vondt i bekkenet at jeg knapt klarer å gå. Men min kjære kunne tydeligvis ikke bære kofferten min ut i bilen eller rydde kjøkkenet som han lovet å gjøre. Tusen takk liksom!

Jeg er så lei av å være trøtt hele tiden :( Føler jeg aldri er våken.. Aldri vært så trøtt før! Jordmor mente det var fordi kroppen samlet krefter til fødselen nå, da håper jeg ihvertfall ikke at det er 4-5 uker til fødselen.. Dør av trøtthet snart..

Back
Topp