Klagetråd

Klager på noe jeg følte var en bortkastet tur ut. En tidligere venninne, nå bare en kollega. Vi skulle ut for å få hundene til å ha det litt gøy sammen. For mi liker kun visse typer hunden og hunden til faren hennes en er slik type. Hun hadde ungene med seg. greit nok det. Og har ikke noe imot unger. Men dem hører jo ikke etter. Dwm gjør jo alt det mitsatte og var spinnvill. Poenget ble helt borte. Så hundene dro bare å sprang på marka etter ungene. Prøvde å lure meg unna men neida. Kom da hjem til slutt. Passe irritert. For hun hadfe skrevet feil tidspunkt på sms i går. Og jeg var akkurat ferdig med middagen. Så den måtte vente. For hunden min trengte hunde sosialisering. Noe det ikke ble litt av.. ikke meningen å klage på unger.. men man ypper ikke med en sulten og slitten gravid hormonbombe. ;)

Klager på noe jeg følte var en bortkastet tur ut. En tidligere venninne, nå bare en kollega. Vi skulle ut for å få hundene til å ha det litt gøy sammen. For mi liker kun visse typer hunden og hunden til faren hennes en er slik type. Hun hadde ungene med seg. greit nok det. Og har ikke noe imot unger. Men dem hører jo ikke etter. Dwm gjør jo alt det mitsatte og var spinnvill. Poenget ble helt borte. Så hundene dro bare å sprang på marka etter ungene. Prøvde å lure meg unna men neida. Kom da hjem til slutt. Passe irritert. For hun hadfe skrevet feil tidspunkt på sms i går. Og jeg var akkurat ferdig med middagen. Så den måtte vente. For hunden min trengte hunde sosialisering. Noe det ikke ble litt av.. ikke meningen å klage på unger.. men man ypper ikke med en sulten og slitten gravid hormonbombe. ;)

Føler med deg!

Synes det er så dårlig gjort av samboeren å invitere familien sin på besøk i ei hel uke sånn at jeg må sitte her alene med dem. Ikke nok med at han jobber hver dag (han har klart å ordne seg 2 fri dager mens de er her, resten av dagene jobber han fra 15:00 til 00:00), men i kveld valgte han å dra på besøk til en kompis. Så blir han sint på meg når jeg tar det opp med han. Noen ganger lurer jeg hvilken planet han egentlig kommer fra med den tankegangen han har. Er hans familie, så det irriterer meg at jeg skal være nødt til å sitte stuck her hjemme med de!

:-o Ja det var da lite omtenksomt å dra bort alene når han har invitert familien sin på besøk. Og spesielt hvis han vet at der plager deg å bli så mye alene med dem den tiden de er på besøk. Kanskje du skulle ha dratt til ei venninne samtidig el no sånt, hvis formen er god nok. Hvis han kan dra på besøk til venner, kan jo du også det. Og om det blir kommentert at familien han da blir alene, så skal jo ikke det være ditt ansvar da. Nei det er ikke enkelt å bli klok på menns handlinger alltid. Føler med deg:-)

trett trett og atter trett, og pøsende regn ute....

Klager for at gubben har fått i seg mel og har vondt i magen! Å er derfor hjemme fra jobb!!

Å klager på at jeg hadde et strikke sett fra Cubus i størrelse 50 jeg målte med mine hentesett og de var mye større enn det fra Cubus. Men jeg gav vekk det til en venninne, og fikk bilde av hennes ganske store nyfødte baby oppi det settet. Å han drukna i det !! Så null sjans for at mine hentesett vil passe mini med mindre han bli 4,5 kg og 54 cm lang minst! :(

Klager på lange tlf samtaler med sjef og fagforbund da tema var om jeg har krav på ferie eller ikke :( Flott at hormonene er på topp i dag da :mad::confused:

Respekt løs mann uten hode!! Dem ringte fra jobb. Trengte hjelp til noe dem ikke hadde gjort før. Jeg prøvde å hjelpe. Så kommenterer mannen.. kan dem ingenting..... og så begynner han å flytte på klesstativ og stol i hytt å pine for at hunden ikke skal opp trappa.. (ombygg oppe) jeg hørte ingenting av det som ble sagt i tlf. Og prøvde å hjelpe så godt jeg kunne. Siden det var for å hjelpe en kunde. Freser til mannen om at jeg hører ingenting og at han må slutte. Får beskjed om å ro meg ned. Hallo liksom fatte at han kan ikke ha full fest da jeg prøvde å hjelpe. ! :@ /×#÷!#!

:-o Ja det var da lite omtenksomt å dra bort alene når han har invitert familien sin på besøk. Og spesielt hvis han vet at der plager deg å bli så mye alene med dem den tiden de er på besøk. Kanskje du skulle ha dratt til ei venninne samtidig el no sånt, hvis formen er god nok. Hvis han kan dra på besøk til venner, kan jo du også det. Og om det blir kommentert at familien han da blir alene, så skal jo ikke det være ditt ansvar da. Nei det er ikke enkelt å bli klok på menns handlinger alltid. Føler med deg:-)

Det er overhode ikke lett å bli klok på de mannfolka nei :p Synes bare ikke det burde være så vanskelig for han å skjønne at det er jo sikkert litt kjedelig for familien hans at han er såpass lite hjemme når de har reist så langt for å komme hit. Men men :p

Utsatt jordmortime pga ikke fungerende heis. Sur kjerringa på telefon, så blir jaggu meg legetime min og flyttet of jeg har sovet elendig i natt.
I tillegg aner jeg ikke hva jeg skal si til legen. Jeg er klarer ikke å gå så jeg vil ha rullestol. Jeg er faktisk redd jeg ikke blir å få så jeg blir isolert hjemme resten av svangerskapet.

Utsatt jordmortime pga ikke fungerende heis. Sur kjerringa på telefon, så blir jaggu meg legetime min og flyttet of jeg har sovet elendig i natt.
I tillegg aner jeg ikke hva jeg skal si til legen. Jeg er klarer ikke å gå så jeg vil ha rullestol. Jeg er faktisk redd jeg ikke blir å få så jeg blir isolert hjemme resten av svangerskapet.

Huff, dette høres ikke bra ut. Kan ikke forstå at du ikke skal få et hjelpemiddel slik at du kommer deg fra a til b, men jeg tviler heller ikke på at systemet kan være vanskelige der også. Håper det ordner seg for deg og at du slipper å ha så mye plager at du blir sittende hjemme. Føler med deg :-)

Luft smerter og en veldig aktiv krabat i magen er ikke alltid en behagelig kombo.

Er helt utslått om dagen, sover dårlig, spiser dårlig, har null energi og er en smule folkesky.

Luft smerter og en veldig aktiv krabat i magen er ikke alltid en behagelig kombo.

Er helt utslått om dagen, sover dårlig, spiser dårlig, har null energi og er en smule folkesky.
Kanskje han prøver å hjelpe deg å få ut luften. Sparke den ut. Tanken som teller :) god bedring

Back
Topp