Klagetråd

Sitte å prøva å forstå pensum i engelsk grammatikk, å innser alt første veka at ej mangla mykje basis... yrkesskule engelsk for 13 år seda e kje bra nok basis... hjelp ikkje når gravid hormonane tek over å he mest lyst t å rive sønder bøkene og legge mej ned å grine

mor til to gull, 05 og 12

Syns at kjøpe senterene kunne hatt søndags åpent. Sånn at man faktisk kunne få handla litt når man trenger og alle de andre dagene hele tiden er så fult opp at man aldri får tid!!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Var ei på jobb idag som lurte på når vi skal ha baby, når jeg sa slutten av des var svaret; dårlig planlegging. Blir irritert på sånt, jeg kan spøke om det men folk som ikke kjenner meg trenger ikke å si noe... Jeg trodde det ville ta lengre tid men ville komme i gang, har ventet på så mye for å begynne, men det har ingen noe med....

Sent from my iPhone using BV Forum

Vil ha litt energi!!!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Lenge leve giddaløyse... fridag og orka ikkje å gjere noke... å kan ikkje sei d e mangel på energi heller.. men e so leide ta å rydde etter andre... manne min he endelig komt heim frå sjøen, og har ikkje forstått at han kan plukke opp etter sej... he hatt av sej kleda rett atme soveroms døra og der blir dei liggende... Ååå so leide

Irriterende at jeg har sprengt shopping budsjettet mitt for denne måneden nå som jeg akkurat fant ut at det er tilbud på vognposen jeg har lyst på hos barnas hus.

28.12.14 <3

Null energi å tusen ting som skulle vært gjort! Føler meg som verdens dårligste samboer nå. Når min samboer må gjør alt for jeg blir helt utslitt bare av så vidt lage middag el. :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

......klager over nabo hunden som har stått ut å bjeffet uten stopp siden 06.30.... :o

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Drit leide ta å vere "aleinemor". E gift me en sjømann so kan nesten rekne mej som aleinemor. Vertfall når ej e sure. Lure virkelig på korleis ej ska overleve me tre unga aleine. Ja han hjelpe t når han e heime. Men 6/6 turnus å må ta på sej ekstrajobb 2 tima unda so ser kje ej na

I dag vil jeg klage over hvor mye det irriterer meg at sofaen vår ikke passer inn i stua. Den er riktig nok gammel og stygg og vi hadde planer om å bytte den ut uansett etter hvert. Men det ser så stygt ut i stua sånn som det er her nå. Må nok irritere meg over det noen måneder til siden vi må spare til den sofaen jeg har lyst på :p

28.12.14 <3

Last edited:
Klager over at jeg har en skikkelig barnslig mann! Som bare spiller data vær dag når han kommer hjem! Å han har skulle skifte luftfilter i bilen våres i en uke nå. Den har knapt ville starte!!! Å i dag ville den ikke starte! Å jeg skulle vært på møte med jobben! Jeg er så sinna og flau at jeg kunne knust alt som er i hus i dag! Gaaad!! Å det møte var veldig viktig for meg, vi skulle finne ut av neste steg for meg å ta nå.. :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Klager på at alt som kan gå galt i dag har gått galt! Ønsker meg en ny dag og blanke ark. :(

Klager over at jeg savner mannen! Heldigvis er det bare to dager til han kommer hjem, men akkurat nå føles det veldig lenge til.

Klager over at jeg enten er matforgiftet eller at jeg har fått omgangssyke :( Føler meg i allefall helt jævlig, det kommer begge veier og har holdt på hele natta..Virker ikke som det har tenkt til å gi seg med det første enda heller :( Sprengt flere blodkar i ansiktet, er svimmel, slapp, trøtt og dårlig :( Sambo sover...

All respekt til de som holder motet oppe til tross for svangerskapskvalme og oppkast! Jeg vet ikke om jeg holder ut en dag en gang...:(

Klager over at jeg enten er matforgiftet eller at jeg har fått omgangssyke :( Føler meg i allefall helt jævlig, det kommer begge veier og har holdt på hele natta..Virker ikke som det har tenkt til å gi seg med det første enda heller :( Sprengt flere blodkar i ansiktet, er svimmel, slapp, trøtt og dårlig :( Sambo sover...

All respekt til de som holder motet oppe til tross for svangerskapskvalme og oppkast! Jeg vet ikke om jeg holder ut en dag en gang...:(

Huff, masse god bedring!

I dag har jeg en liten klagedag tror jeg. Alt er galt føler jeg, og jeg har ikke kommet meg opp av senga enda :p Klager over hvor trøtt jeg er! Føler jeg ikke får sovet ordentlig om når jeg alltid våkner 2 ganger om natta for å gå på do. Også glemte vi å kjøpe brød på butikken i går og jeg er sulten nå. Og vi har vært ei uke uten kjøleskap og fryseboks nå! Også vil jeg ikke ta bussen inn til byen. Så må vi få vasket ferdig den gamle leiligheten i løpet av helga å levere nøklene på søndag, usj. Og i stedefor å stå opp og få ting gjort før jeg skal i møte i byen kl 13:00, så prioriterer jeg heller å ligge i senga å klage på hvor fælt jeg har det, haha :p
Nei, nå skal jeg stå opp. Ha en fin dag :)

28.12.14 <3

Last edited:
Det har vært 3 harde dager nå! Med mye som ikke går min vei og masse skuffelser! Prøver å holde hode over "vannet" men føler jeg snart gir opp.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Nå fant jeg ut hvorfor det har vært litt søppel lukt her inne siden i går! For et par dager siden tok samboeren ut søppelbøtta som står under vasken på kjøkkenet. Han liker å ha den tilgjengelig ved siden av seg når han lager mat. Da jeg skulle sette den inn igjen nå fant jeg ut at søppelposen hadde han lagt igjen inni skapet! Kan love dere det lukter godt her nå.

28.12.14 <3

So irritert på manne so absolutt må diskutere religion å ikkje he peiling på ka han prata om. Må berre absolutt komme me super teite komentara å syn so ikkje finns rotfeste i virkelighet. Verte so provosert

Back
Topp