Klagetråd

Blir så ubeskrivelig trist og deppa av å lese alt i media om overgrep mot små barn. Blir kvalm og uvel, mister all tro på mennesker. Hva f er det som feiler mannfolk. Det er, nesten alltid, de som gjør de helt jævligste tingene når det gjelder alt som er grusomt i verden.
Enig! Begynte å lese det i VG men jeg klarer det bare ikke:(
 
Er alltid trøtt fortiden.. Blir aldri uthvilt! Skjønner virkelig ikke hva som går av meg!
 
Enig! Begynte å lese det i VG men jeg klarer det bare ikke:(
Nei fy, det er bare så ufattelig :( Ser på mine små, og fylles av kjærlighet og en intens trang til å alltid beskytte dem fra alt vondt. Også finnes små som blir utsatt for grusomheter av de som egentlig skal beskytte dem her i livet. Jeg blir så satt ut, rasende og knust. Dette MÅ straffes hardere!
 
Er så sliten av å alltid måtte jobbe for søvnen til mini uavhengig av hvor trøtt hu er :( kjenner tålmodigheten er litt frynsete om dagen :(
 
Trøtt og sliten, men får ikke sove på grunn av tankekjør + at det verker der jeg trakk tann i går.
 
Liker ikke at mannen er offshore fredag og lørdag har reist halve jordkloden rundt for å være med han også er han ute offshore når han egentlig har fri dager:/
 
Når endelig lille bestemte seg for å sove hele natta så våkner jeg 3 og får ikke sove igjen:(
 
Æsj, jeg er konstant kvalm og svimmel for tiden...har vært hos legen og tatt all verdens prøver (inkl. graviditetstest!), men de finner ikke noe galt...

Jeg har hatt noen dager med disse symptomene siden sommeren, men da med flere ukers mellomrom, men nå er det hver dag siste par ukene.

Er så lei av å være dårlig og føler ikke jeg klarer å være der skikkelig for jenta mi! Heldigvis er faren i permisjon, men jeg må jo drive å søke på jobber og sånn også bare ligger jeg her :(

Men det verste er at jeg ikke vet hvorfor jeg har det sånn...
 
Æsj, jeg er konstant kvalm og svimmel for tiden...har vært hos legen og tatt all verdens prøver (inkl. graviditetstest!), men de finner ikke noe galt...

Jeg har hatt noen dager med disse symptomene siden sommeren, men da med flere ukers mellomrom, men nå er det hver dag siste par ukene.

Er så lei av å være dårlig og føler ikke jeg klarer å være der skikkelig for jenta mi! Heldigvis er faren i permisjon, men jeg må jo drive å søke på jobber og sånn også bare ligger jeg her :(

Men det verste er at jeg ikke vet hvorfor jeg har det sånn...
Huff, så ekkelt. Håper du får svar snart. God bedring!
 
Takk, håper også det :) tviler på det er noe farlig, men ikke kjekt å gå rundt sånn heller!
De har utelukket krystallsyken regner jeg med? Stå på ditt hvis de ikke finner noe i alle fall, noe må det jo være.
 
De har utelukket krystallsyken regner jeg med? Stå på ditt hvis de ikke finner noe i alle fall, noe må det jo være.
Er rimelig sikker på at det ikke er krystallsyken ja, for det er ikke sånn at alt spinner...det er mer en gyngende følelse.
Men det kan være det kommer fra anspenthet i nakken så har fått meg time hos naprapat og skal sjekke det ut :)
 
For en natt! Småen Sover i 15 minutter skriker i en halvtime sover i 15 minutter å skriker i en halvtime å sånn har det vært i hele natt :( typisk at han blir megaforkjølet og at det er tenner på gang på en å samme tid når gubben er på sjøen...
 
Har så dårleg samvittighet på grunn av at eg vart heime frå jobb i går. Blir skikkelig kvalm av å tenke på det. Og eg gruer meg til å jobbe i dag på grunn av det også. Vesleguten datt og slo bakhodet og var heilt hysterisk like før eg skulle dra på jobb i går, han fekk ein stor kul i bakhodet. Og eg hadde ikkje hjerte til å gå frå han, sjølv om han hadde vore i trygge hender hos pappaen sin. *Hysterisk mamma*
 
Back
Topp