Klagetråd

lillerypa

Forumet er livet
Ååååh, vi har søppeltømming onsdager, og denne uka var det tydligvis avvik og søpla ble tømt igår. Det visste ikke vi, så nå sitter vi her med ei overfylt søppelbøtte, og må vente en hel uke til den blir tømt igjen :/ Og de nye leiboerne oppe går aldri ut med søppeldunken, enda sambo har nevnt flere ganger at den blir tømt på onsdager... Så, da har jeg fått klagd litt, deres tur!

Ååååh, vi har søppeltømming onsdager, og denne uka var det tydligvis avvik og søpla ble tømt igår. Det visste ikke vi, så nå sitter vi her med ei overfylt søppelbøtte, og må vente en hel uke til den blir tømt igjen :/ Og de nye leiboerne oppe går aldri ut med søppeldunken, enda sambo har nevnt flere ganger at den blir tømt på onsdager... Så, da har jeg fått klagd litt, deres tur!
Faen, altså!
Søppel et virkelig noe som et irriterende :p

Vi har henting på tirsdag, men her kom de ikke i går?! Kjerringer :p

Her er det søplehenting annen hver uke, men vi har gratis levering borte på gjennvinningsstasjonen, som ligger 3 min med bil unna... thank god

Vi har henting av rest en gang i mnd vi..:/ matavfall hver fjortende dag. Kan tru d blir fult m rest.. Haff

Her er det og tømming annenhver uke, og da blir det virkelig krise hvis man glemmer det, så jeg får varsel på sms dagen før:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eksen skal ta opp endel rykter som florerer her i området om ham, så han kunne ikke ha ungene ikveld :( Mistet verdifull tastetid der gitt..

Der var kjipt :(

Vi har henting av rest en gang i mnd vi..:/ matavfall hver fjortende dag. Kan tru d blir fult m rest.. Haff

En gang i mnd??? Hvordan overlever dere? :p haha

Ja d kan du si.. Ender ofte m en ekstra sekk ved siden av.. Slik er d å bo på bygda.. Hehe. Prøver å være supergod på kildesortering da, for da blir d litt mindre, men hender d glipper..:/

Her er det henting hver fjortende dag, og to husstander deler en standard søppelkasse...

Her henter de hver uke heldigvis.
Dessverre bare hver fjerde uke på papp da...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja d kan du si.. Ender ofte m en ekstra sekk ved siden av.. Slik er d å bo på bygda.. Hehe. Prøver å være supergod på kildesortering da, for da blir d litt mindre, men hender d glipper..:/
Sånn er det her også. Bygda!!! Også blir det en tur på søppeltomta i ny og ne...

Jeg klager rett og slett på at jeg er syk. Hater det. For jeg er ekstra utsatt for epilepsi anfall da.

Minsten våknet igjen! vondt i magen og tenner :(

Hva skal jeg klage på?!? Hmm... Jo dette været. Etter såå fine dager kommer regnet. Kan klage litt på hva badevaktene viser og samboer som er rotete.

Jeg har fått mensen, vil ha baconcrisp og så vil ikke sambo dra å kjøpe til meg :(

Sånn er det her også. Bygda!!! Også blir det en tur på søppeltomta i ny og ne...
Det er rest en gang i mnd her og, våt avfall hver 14.dag, har lett for å bli topp på bøtta gitg:p

Back
Topp