Klagetråd

åki da :P

jeg vil klage mer.. gubben er så sjefete over fjernkontrollen... jeg får aldri bestemme... nå kunne jeg sett revenge liksom... sukk.. og ikke får jeg sett det i morgen, fordi da er det fri fra jobb og skole.. ikke får jeg se på fredag, da er det fri fra skole - og vi har besøk av svigers... heeeeeelt til søndag.... mandag.. njææ.. trening og handledag... tirsdag? Neppe... sukk...
Her om dagen så jeg TRE episoder liksom.. så lenge siden var det jeg hadde hatt tid til det....

Jeg vil å klage mer, mannen må jobbe noen timer imorgen også :/

Tja, skal man sitte å lete etter ting å klage på så kan jeg klage på lilletåa mi, den er vond etter at jeg opererte den på baderomsgulvet :p

Hadde en inngrodd negl, ikke nå mer..

Åh, skalla kneet inn i nattbordet når vi skulle legge oss igår! Glemmer det hele tiden når jeg krabber rundt på gulvet med snuppa, og der gjør skikkelig vondt :P

Åh, skalla kneet inn i nattbordet når vi skulle legge oss igår! Glemmer det hele tiden når jeg krabber rundt på gulvet med snuppa, og der gjør skikkelig vondt :p

Ååå, det er sikkert like vondt som å slå albuen, for den samme albuen dulter borti absolutt alt.

ELler å sparke borti noe med lilletåa.... fy f... det er verre enn å føde.....

Ja, det er grusomt! Og har man først gjort det engang så går det ikke lange tiden før man gjør det igjen..

jeg gjorde det for en mnd siden tror jeg, og har fremdeles vondt når jeg kommer borti ting... ømt liksom... traff vel akkurat på "rett" plass...

jeg gjorde det for en mnd siden tror jeg, og har fremdeles vondt når jeg kommer borti ting... ømt liksom... traff vel akkurat på "rett" plass...
Er det ikke det man alltid gjør?

Trett, alt for trett, tror jeg skal køye straks

Har mer å klage på! Tror jeg misforsto oppgaven på eksamen, så er redd jeg stryker.. Stryker jeg, får jeg ikke gå opp til muntlig. Det får jeg ikke vite før muntliger er like om hjørnet, så må lese uansett. For ikke å snakke om at jeg da må bruke sommeren til å lese... Blæh!!!!

Her tomte de restavfall og våtorganisk idag og nesten uke er de tilbake og tømmer papirafall,rest,plast og våtorganisk

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her tømmer de annehver mandag, har ei side gate som ligger på en måte ved vår. den kommer de og tar på onsdager. Snakk om å gjøre det tungvindt.

Her tømmer de annehver mandag, har ei side gate som ligger på en måte ved vår. den kommer de og tar på onsdager. Snakk om å gjøre det tungvindt.

Sånn her oppe og, granmoen og forsmoen taes hver sin uke :p

de er glade å bruke unødvenige penger her.

Jaa, men å kutte i skolen det skal de..

Eldste her går fra 5 times spes.ped og 20 timer assistent i år til 10 timer assisten til neste år :(

Jaa, men å kutte i skolen det skal de..

Eldste her går fra 5 times spes.ped og 20 timer assistent i år til 10 timer assisten til neste år :(
det der irriterer meg no inni hampen. skjønner ikke hvordan de kan gjøre dette mot barn som trenger den hjelpa

det der irriterer meg no inni hampen. skjønner ikke hvordan de kan gjøre dette mot barn som trenger den hjelpa

Tja, var neppe så mange som protesterte på nye skolebygg i kommunen :(

Back
Topp