rømmevafler? Blææh![]()
Njæsj da, en halvboks på ca 2 liter melk er da ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
rømmevafler? Blææh![]()
Åh, skalla kneet inn i nattbordet når vi skulle legge oss igår! Glemmer det hele tiden når jeg krabber rundt på gulvet med snuppa, og der gjør skikkelig vondt![]()
ELler å sparke borti noe med lilletåa.... fy f... det er verre enn å føde.....Ååå, det er sikkert like vondt som å slå albuen, for den samme albuen dulter borti absolutt alt.
ELler å sparke borti noe med lilletåa.... fy f... det er verre enn å føde.....
Er det ikke det man alltid gjør?jeg gjorde det for en mnd siden tror jeg, og har fremdeles vondt når jeg kommer borti ting... ømt liksom... traff vel akkurat på "rett" plass...
Her tømmer de annehver mandag, har ei side gate som ligger på en måte ved vår. den kommer de og tar på onsdager. Snakk om å gjøre det tungvindt.
de er glade å bruke unødvenige penger her.Sånn her oppe og, granmoen og forsmoen taes hver sin uke![]()
de er glade å bruke unødvenige penger her.
det der irriterer meg no inni hampen. skjønner ikke hvordan de kan gjøre dette mot barn som trenger den hjelpaJaa, men å kutte i skolen det skal de..
Eldste her går fra 5 times spes.ped og 20 timer assistent i år til 10 timer assisten til neste år![]()
det der irriterer meg no inni hampen. skjønner ikke hvordan de kan gjøre dette mot barn som trenger den hjelpa