Klagetråd! :P

Få han på 2 til å hjelpe deg mest mulig. Min kommer løpende med bøtten hver gang jeg brekker meg :p

Lurt! Han er jo veldig glad i å hjelpe og blir så stolt hvis jeg skryter av han, så det må jeg nok benytte meg av i kveld ja! :)

Når man har lagt seg i selen med hj.lagde kjøttkaker og saus med tilbehør - så kommer absolutt alt opp igjen...hva er vitsen liksom?

Jeg er så ekstremt trøtt og sliten for tiden...orker knapt å ordne meg ordentlig om morgenen...vanskelig å komme opp, selv om jeg legger meg tidlig

Arg! Treg i magen. Hater å ikke ha normal mage :(
Klarer ikke grov mat akkurat nå pga kvalmen, så blir ikke akkurat bedre av det. Drikker masse vann ihvertfall.
Er "heldigvis" laktoseintolerant, så en yoghurt om dagen gjør at jeg får tømt meg i det minste :P
Blir godt med normal fordøyelse igjen etterhvert!

Storkoste meg med to timer shopping og sladring med bestevennina og fadderungen, men ble visst litt mye til kroppen så nå er jeg kvalm og utslitt :(
Må visst ta det litt mer med ro til energien er tilbake :P

Jeg var på tur med venninna mi, og kom hjem rundt seks...sovnet på sofaen...er forkjølet, men fryser også nå...målte nettopp 38 i temperatur og etter jeg ble gravid har den vært på 37,0...så veldig kjedelig å ha feber...noen som har noen tips som hjelper for å bli frisk fort? Merker at om jeg går noe mer nå, så gjør det litt vondt i magen også...tror dere babyen har det bra? Er greit så lenge jeg ligger...kanskje jeg har gjort for mye i dag enn hva formen tilsier...ble jo en ganske lang tur med niste og tok bussen tilbake og var på kafé en liten stund for å få varmen i oss, og så dro vi begge hjem...

Jeg var på tur med venninna mi, og kom hjem rundt seks...sovnet på sofaen...er forkjølet, men fryser også nå...målte nettopp 38 i temperatur og etter jeg ble gravid har den vært på 37,0...så veldig kjedelig å ha feber...noen som har noen tips som hjelper for å bli frisk fort? Merker at om jeg går noe mer nå, så gjør det litt vondt i magen også...tror dere babyen har det bra? Er greit så lenge jeg ligger...kanskje jeg har gjort for mye i dag enn hva formen tilsier...ble jo en ganske lang tur med niste og tok bussen tilbake og var på kafé en liten stund for å få varmen i oss, og så dro vi begge hjem...
Huff, så kjedelig å bli syk. En forkjølelse varer vel gjerne ei uke enten det gjøres tiltak eller ei, dessverre, men feberen er vel lurt å holde nede med Paracet når en er gravid.
Ønsker deg masse god bedring <3

Har så vonde pupper om dagen... det er helt grusomt!!!
Hadde håpet på at det skulle gi seg litt etter hvert, men det blir ikke noe bedre! :shifty:

Huff, så kjedelig å bli syk. En forkjølelse varer vel gjerne ei uke enten det gjøres tiltak eller ei, dessverre, men feberen er vel lurt å holde nede med Paracet når en er gravid.
Ønsker deg masse god bedring <3

Nei forkjølelsen blir vel en stund...men hjalp med Paracet på feberen, så gikk fort ned og har heldigvis holdt seg der...altså temperaturen er endelig normal igjen, selv om jeg er tett og sliten...

skal begynne å jobbe 100% igjen i morgen, ser ikke spesielt lyst på det etter at de to siste nettene har blitt brukt mye på badet over doskålen... Hadde håpet kvalmen ga seg litt nå, men den har bare "endret" seg litt.... Og ikke nødvendigvis til det bedre...
:meh: Gruer meg til å stresse tidlig avgårde på jobb og klare å fungere en hel dag...

I dag er jeg så forferdelig kvalm! Har vært sånn de siste ukene også, men da har det som regel hjulpet å spise ofte, men i dag er det ingenting som hjelper :(

skal begynne å jobbe 100% igjen i morgen, ser ikke spesielt lyst på det etter at de to siste nettene har blitt brukt mye på badet over doskålen... Hadde håpet kvalmen ga seg litt nå, men den har bare "endret" seg litt.... Og ikke nødvendigvis til det bedre...
:meh: Gruer meg til å stresse tidlig avgårde på jobb og klare å fungere en hel dag...
Husk å ikke press deg for mye. Er du så dårlig bør du vel egentlig ta det med ro hjemme? Masse god bedring :)

Husk å ikke press deg for mye. Er du så dårlig bør du vel egentlig ta det med ro hjemme? Masse god bedring :)

Litt engstelig i dag, i går var jeg ikke så kvalm lenger og heller ikke i dag. Våknet opp og følte meg veldig bra i dag. Føler det er så få symptomer, er 9+0 i morgen. Hørt at symptomene kan avta en del disse ukene. Håper alt er fint med den lille og at det bare er symptomene som har roet seg, det hadde jo vært veldig deilig!

Litt engstelig i dag, i går var jeg ikke så kvalm lenger og heller ikke i dag. Våknet opp og følte meg veldig bra i dag. Føler det er så få symptomer, er 9+0 i morgen. Hørt at symptomene kan avta en del disse ukene. Håper alt er fint med den lille og at det bare er symptomene som har roet seg, det hadde jo vært veldig deilig!
Symptomene kan variere veldig fra dag til dag. Du får heller nyte at kvalmen er borte :D var nesten ikke kvalm i uke 9 jeg heller, men den kom tilbake litt på slutten av uka. :P

Back
Topp