Klagetråd! :P

I dag er jeg skikkelig rar form...:(
Føler meg ikke syk, men har siden i går morges hatt følelsen av å ikke kunne trekke pusten ordentlig. At jeg ikke klarer å få inn nok luft. Skikkelig ekkelt!
Er det noen andre som har hatt det sånn og vet hva det kan være for noe?

Føler meg ikke syk, men har siden i går morges hatt følelsen av å ikke kunne trekke pusten ordentlig. At jeg ikke klarer å få inn nok luft. Skikkelig ekkelt!
Aner ikke hva det kan være, men kanskje spørre inne på generelt siden det ofte er masse trafikk der? Høres jo veldig ekkelt ut også

Idag har jeg nesten ikke stemme og halsen er vond! Fortsatt litt tett nese og generell sykdomsfølelse! Våknet i natt pga halsen og nesa! Blir litt gal av dette, men skal prøve å slappe av mens snuppa er i bhg.

Idag har jeg nesten ikke stemme og halsen er vond! Fortsatt litt tett nese og generell sykdomsfølelse! Våknet i natt pga halsen og nesa! Blir litt gal av dette, men skal prøve å slappe av mens snuppa er i bhg.
God bedring!

Ja det har jeg og. Var hos legen og hun sa at siden det er innpust trodde hun det var psykisk at jeg var så redd for å miste denne gangen. Har vært sånn siden jeg ble gravid.

Jeg testet meg forresten i pustemaskin hos legen for å se om alt var ok og om det kunne være noe farlig. Ta en tur til legen for sikkerhets skyld :)

Jeg testet meg forresten i pustemaskin hos legen for å se om alt var ok og om det kunne være noe farlig. Ta en tur til legen for sikkerhets skyld :)
Takk for tips! Drar til legen i morgen om det ikke er blitt noe bedre...
Har vært litt sånn før også, men ikke så ille. Fikk da full utredning for astma, pusteprøver og røntgen av lunger ect. Var i grenseland til å ha astma, så det kan jo ha noe med det å gjøre.
Det er ganske slitsomt ihvertfall!
Blir jo anpusten av å sitte stille:p

Har vært litt sånn før også, men ikke så ille. Fikk da full utredning for astma, pusteprøver og røntgen av lunger ect. Var i grenseland til å ha astma, så det kan jo ha noe med det å gjøre.
Ja det er slitsomt, men jeg tror kanskje graviditeten forsterker det litt. Jeg er litt bedre om dagen så håper det ikke sittet i så lenge hos deg heller.

Ja det er slitsomt, men jeg tror kanskje graviditeten forsterker det litt. Jeg er litt bedre om dagen så håper det ikke sittet i så lenge hos deg heller.
Takk for det:)
Håper det ikke sitter i så lenge for deg heller!

Er så sykt kvalm! Har ikke godt over enda :( er det vanligvis bare om morgenen eller kvelden! Måtte ringe jobb å si at jeg hadde fått omgangssyke :( kommer jeg ikke ut av senga :(

Jeg er også sånn. Nevte det for legen i sta og hun lyttet grundig. Tungpust er en "bivirkning" av alle hormonene og lite å gjøre noe med. Men som gravid er en utsatt for blodpropp i lungene og det kan bli farlig. I tillegg til å bli tung i pusten vil man også få vondt når man pustet(kniv i brystet).

Jeg er også sånn. Nevte det for legen i sta og hun lyttet grundig. Tungpust er en "bivirkning" av alle hormonene og lite å gjøre noe med. Men som gravid er en utsatt for blodpropp i lungene og det kan bli farlig. I tillegg til å bli tung i pusten vil man også få vondt når man pustet(kniv i brystet).
Ja, blodpropp må man passe seg for!
Jeg viste ikke at graviditeten kunne være grunnen så tidlig, men hvis legen sa det så vet vel hun hva hun snakker om og da er det sikkert derfor:)
Kommer til å ta en tur til min i morgen dersom det ikke blir bedre.

Æsj altså, nå synes jeg det er nok her.

Øyebetennelsen begynner å bli bra selv om jeg er veldig lyssky enda. Men så har jeg fått halsbetennelse, feber og sterke, stikkende smerter på en måte øverst på rumpa på venstre side. Å gå er vondt, å bøye seg og gå opp trapper går omtrent ikke :/ Er det bekkenløsning allerede?!

Også er lillemor på 16 måneder syk IGJEN, så hun må nok bli hjemme fra barnehagen imorgen når det er karneval og greier :(

Øyebetennelsen begynner å bli bra selv om jeg er veldig lyssky enda. Men så har jeg fått halsbetennelse, feber og sterke, stikkende smerter på en måte øverst på rumpa på venstre side. Å gå er vondt, å bøye seg og gå opp trapper går omtrent ikke :/ Er det bekkenløsning allerede?!

Også er lillemor på 16 måneder syk IGJEN, så hun må nok bli hjemme fra barnehagen imorgen når det er karneval og greier :(
Kan være bekkenløsning såpass tidlig ja :( vondt å være syk når man er gravid, føler det er ekstra ille da! Typisk nok så har man jo lavere immunforsvar da :(
Også stakkars lillemor, føler det er mye sykdom ute og går nå!

Høres ut som bekkenet ja. Det kan komme veldig tidlig.
God bedring til lillemor :)

Kan være bekkenløsning såpass tidlig ja :( vondt å være syk når man er gravid, føler det er ekstra ille da! Typisk nok så har man jo lavere immunforsvar da :(
Også stakkars lillemor, føler det er mye sykdom ute og går nå!

Høres ut som bekkenet ja. Det kan komme veldig tidlig.
God bedring til lillemor :)

Æsj, dette er bare noe herk altså. Forrige svangerskap var jeg i super form. Jeg syklet, svømte, gikk massemasse turer, flyttet osv, men nå føler jeg meg invalid fra uke 8. Men det er jo hormonelt da, så kanskje det går seg til når HCG i teorien skal synke litt igjen snart?

Ja, synes og det er mye sykdom nå. Er bare en uke siden hun ble frisk fra omgangssjuke og høy feber. Jeg håper hun er pigg igjen imorgen, men hun har nesten ikke spist idag.

Æsj, dette er bare noe herk altså. Forrige svangerskap var jeg i super form. Jeg syklet, svømte, gikk massemasse turer, flyttet osv, men nå føler jeg meg invalid fra uke 8. Men det er jo hormonelt da, så kanskje det går seg til når HCG i teorien skal synke litt igjen snart
Ja, synes og det er mye sykdom nå. Er bare en uke siden hun ble frisk fra omgangssjuke og høy feber. Jeg håper hun er pigg igjen imorgen, men hun har nesten ikke spist idag.
Er jo flere plager som pleier å bli bedre i 2.trimester så får håpe det også blir bedre :)

Hadde jo snuppa her hjemme hele forrige uke, og nesten alle i bhg var syke, og merket at det var litt sykdom idag også! :( Syns også det sitter så godt nå når jeg hører om alle som er syke :(

Back
Topp