KLAGETRÅD!

I dag vil jeg klage over at omgangssyken har kommet i hus. Oppkast og diaré på klær, gulv og bad... usj!! Foreløbig bare ene ungen som har fått - la meg slippe unna!!! :/ samtidig veldig takknemmelig for flink mann som er i gang med å vaske gulvet! :)

Jeg er så oppblåst, ser ut som jeg gjorde i uke 18-19 forrige gang..!!

I dag tømte jeg kommodeskuffen min for BHer. Jeg har én! En eneste som passer og den skulle vært til vask. Og jeg kan ikke lenger gå uten, for smertene er fæle :(

...på den lysere siden, ser det ut som jeg bare MÅ shoppe litt i dag :p

Samme her..!! men kan ikke huske å ha sett så oppblåst ut før, selv om kiloene har kommet raskt alltid. Nesten så man mistenker flere inni der :p

Ja :O
Men akkurat nå, når jeg tenker over det, er det veldig mye greiere om det er en der... Alltid ønsket meg tvillinger, men nå når jeg tenker over det, blir det bedre plass til bare én. Mer oppmerksomhet å gi til en. Billigere å kjøpe vogner (kan kjøpe brukt). Billigere å få tak i étt av hvert enn to :p Og enklere å få velutviklede barn med bare én (tvillinger kommer jo gjerne prematurt).

I dag tømte jeg kommodeskuffen min for BHer. Jeg har én! En eneste som passer og den skulle vært til vask. Og jeg kan ikke lenger gå uten, for smertene er fæle :(

...på den lysere siden, ser det ut som jeg bare MÅ shoppe litt i dag :p

Hurra :p
Jeg bestiller bare fra England, siden det er svindyrt for store cuper i Norge..
De har så mye fint, og relativt billig der jeg handler, så.. Har heldigvis ganske Mange!
Problemet er bare at puppene har vokst minst en størrelse, så.. Ingen som egentlig passer mer :p

Hurra :p
Jeg bestiller bare fra England, siden det er svindyrt for store cuper i Norge..
De har så mye fint, og relativt billig der jeg handler, så.. Har heldigvis ganske Mange!
Problemet er bare at puppene har vokst minst en størrelse, så.. Ingen som egentlig passer mer :p

Jeg er ikke så godt utrustet egentlig :p Men det å finne en BH med stor nok cup, som er smal nok rundt brystkassa, dét er ingen enkel sak! Så holder meg til sportsBH og spileløse heretter :p

Klager på at jeg må på senvakt idag igjen :( disse senvaktene kombinert med ekstrem trøtthet funker veldig dårlig :(

Det skjønner jeg godt! Jeg er så trøtt og sulten konstant...

Ja. I tillegg jobber jeg på en stressende butikk så jeg får aldri spist når jeg er sulten :( og sånt blir jeg kvalm av og enormt gretten faktisl :p er ikke en gretten person, men sulten og gravid så blir jeg litt morsk :p

Jeg er ikke så godt utrustet egentlig :p Men det å finne en BH med stor nok cup, som er smal nok rundt brystkassa, dét er ingen enkel sak! Så holder meg til sportsBH og spileløse heretter :p

Neeei, om du har 65 eller 70 er det gjerne vanskeligere. Jeg har 70F (hadde i alle fall. Skulle sikkert gått til 75E før jeg ble gravid, og nå 75F/G.. Hurra.). Finnes lite av det på Cubus og Lindex liksom..

Men digg å bruke sportsbh da. :)

Ja. I tillegg jobber jeg på en stressende butikk så jeg får aldri spist når jeg er sulten :( og sånt blir jeg kvalm av og enormt gretten faktisl :p er ikke en gretten person, men sulten og gravid så blir jeg litt morsk :p

Da må du vel gå og stå en del også? Blir litt småsur når jeg er trøtt, sulten eller har vondt så jeg blir kanskje ikke den hyggeligste gravide dama i verden :p

Jeg må klage litt over at vesla er syk igjen! Hun hadde feber fra søndag til onsdag (ganske lav feber på onsdag), feberfri på torsdag og fredag morgen, så vi bestemte oss for å ta den planlagte turen til mamman min. Fredag kveld fikk hun feber igjen, fin fra morgenen av i dag og nå hadde hun 39,5 igjen! Blir så frustrert! Stakar lita!

Da må du vel gå og stå en del også? Blir litt småsur når jeg er trøtt, sulten eller har vondt så jeg blir kanskje ikke den hyggeligste gravide dama i verden :p

Ja :/ og bære og løfte masse :( så blir jo utslitt av denne jobben. Heldigvis er jeg ferdig her 14 desember

Ja :/ og bære og løfte masse :( så blir jo utslitt av denne jobben. Heldigvis er jeg ferdig her 14 desember

Flott! Da har du ikke mange dager igjen:happy: Jeg har vær sykmeldt store deler av høsten pga betennelse i arm, akkurat nå passer det veldig bra med tanke på formen min også :rolleyes: Er ikke i full jobb før 2.januar, hvis formen er bra!

Flott! Da har du ikke mange dager igjen:happy: Jeg har vær sykmeldt store deler av høsten pga betennelse i arm, akkurat nå passer det veldig bra med tanke på formen min også :rolleyes: Er ikke i full jobb før 2.januar, hvis formen er bra!

Håper du er god til nyttår :)
Nei. Da tar jeg 2 uker ferie og så rett i bankjobb 2 januar :)

Back
Topp