Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så oppblåst, ser ut som jeg gjorde i uke 18-19 forrige gang..!!
Samme her..!! men kan ikke huske å ha sett så oppblåst ut før, selv om kiloene har kommet raskt alltid. Nesten så man mistenker flere inni der
I dag tømte jeg kommodeskuffen min for BHer. Jeg har én! En eneste som passer og den skulle vært til vask. Og jeg kan ikke lenger gå uten, for smertene er fæle
...på den lysere siden, ser det ut som jeg bare MÅ shoppe litt i dag
Hurra
Jeg bestiller bare fra England, siden det er svindyrt for store cuper i Norge..
De har så mye fint, og relativt billig der jeg handler, så.. Har heldigvis ganske Mange!
Problemet er bare at puppene har vokst minst en størrelse, så.. Ingen som egentlig passer mer
Klager på at jeg må på senvakt idag igjen disse senvaktene kombinert med ekstrem trøtthet funker veldig dårlig
Det skjønner jeg godt! Jeg er så trøtt og sulten konstant...
Jeg er ikke så godt utrustet egentlig Men det å finne en BH med stor nok cup, som er smal nok rundt brystkassa, dét er ingen enkel sak! Så holder meg til sportsBH og spileløse heretter
Ja. I tillegg jobber jeg på en stressende butikk så jeg får aldri spist når jeg er sulten og sånt blir jeg kvalm av og enormt gretten faktisl er ikke en gretten person, men sulten og gravid så blir jeg litt morsk
Da må du vel gå og stå en del også? Blir litt småsur når jeg er trøtt, sulten eller har vondt så jeg blir kanskje ikke den hyggeligste gravide dama i verden
Ja :/ og bære og løfte masse så blir jo utslitt av denne jobben. Heldigvis er jeg ferdig her 14 desember
Flott! Da har du ikke mange dager igjen Jeg har vær sykmeldt store deler av høsten pga betennelse i arm, akkurat nå passer det veldig bra med tanke på formen min også Er ikke i full jobb før 2.januar, hvis formen er bra!
Håper du er god til nyttår
Nei. Da tar jeg 2 uker ferie og så rett i bankjobb 2 januar
Høres ut som en litt bedre jobb for en gravid