Klageinnlegg

Huff denne tråden jeg skulle sett ja. Føles som eg har hatt en blanding av hangover og omgangssyke de siste 2 ukene. Nå er det blitt verre. Så da ligger man her da og ikke orker å gjøre en drit :woot:
 
Jeg er så sliten, jeg er så trøtt, jeg er så kvalm.. Har medisin mot kvalme, men den gjør meg bare enda trøttere. Det klarer jeg ikke nå! Kan ikke skjønne hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen.. I tillegg er det lagt opp til et møte etter arbeidstid. Jeg er så sliten!

(Og jeg må bare klage - til noen!)
Huff stakkars deg :( Møter etter jobben burde vi vært fritatt for. Syns du kvalmemedisinen funker mot kvalmen? Kanskje du skulle hatt litt kortere dager? Evt sykemelding en liten periode?
 
Huff stakkars deg :( Møter etter jobben burde vi vært fritatt for. Syns du kvalmemedisinen funker mot kvalmen? Kanskje du skulle hatt litt kortere dager? Evt sykemelding en liten periode?
Ja, jeg så det andre innlegget ditt nå, og jeg tror vi er i samme båt ang. form! Jeg endte opp med å dra hjem, og ringte legen på veien for å høre om annen medisin. Phenergan tar den værste kvalmen, men bivirkningen med trøtthet gjør at jeg blir så dårlig. Så jeg tar den bare et par ganger i uka. Håper han har et annet alternativ! Også skal jeg si hvordan jeg har det, og se hva han sier.
 
Ja, jeg så det andre innlegget ditt nå, og jeg tror vi er i samme båt ang. form! Jeg endte opp med å dra hjem, og ringte legen på veien for å høre om annen medisin. Phenergan tar den værste kvalmen, men bivirkningen med trøtthet gjør at jeg blir så dårlig. Så jeg tar den bare et par ganger i uka. Håper han har et annet alternativ! Også skal jeg si hvordan jeg har det, og se hva han sier.
Så bra du ringte legen :) Håper de kan hjelpe oss! Sånn som det er nå er det jo litt krise. Så håper på snarlig bedring :nailbiting: :sour: God bedring til deg og! Tvi tvi . Vi får håpe det gir seg fort :silent
 
Så bra du ringte legen :) Håper de kan hjelpe oss! Sånn som det er nå er det jo litt krise. Så håper på snarlig bedring :nailbiting: :sour: God bedring til deg og! Tvi tvi . Vi får håpe det gir seg fort :silent
Vi får håpe det gir seg om en måned eller to:depressed: Bedringen kom først i uke 16 for min del sist.. Måtte det gå fort! God bedring til deg også. Vit at vi er flere som syns synd på deg når du har det fælt.. Det er hardt!
 
Vi får håpe det gir seg om en måned eller to:depressed: Bedringen kom først i uke 16 for min del sist.. Måtte det gå fort! God bedring til deg også. Vit at vi er flere som syns synd på deg når du har det fælt.. Det er hardt!
Ja godt å finne trøst i hverandre :Heartbigred omg. Uke 16. Da streiker jeg :crybaby2
 
Har fått isjas smerter i venstre side.. begynte slik sist også, så da blir det bare verre..
 
Utrolig kvalm, dårlig matlyst. For alt eg spise komme bare opp igjenn øme bryster og kjenner ut som eg koke hver natt
Godt å få det ut her
 
Er så kvalm idag, og svimmel. Sov 2 timer med mini, men var like dårlig når jeg sto opp..
 
Ååå la meg me migrene Igår. Å vært våken tusen ganger i natt pga vondt i hode! Å bare blitt verre og verre innløpet av dagen. Men heldigvis bedre til kvelden nå. Håpte jeg skulle slippe det i graviditeten
 
Litt lei den dårlige formen nå.. Som lenger opp her kjennes ut som hangover og omgansyke om en annen. :hungover: Dårlig samvittighet for å ikke klare noe, men sånn er det vell. 10 uker mandag, så håper det slipper taket snart. ❤️
 
Jeg er så imponert over dere som er dritkvalme og fortsatt står i jobb! Jeg er 100% sykemeldt og har nok med å overleve ettermiddagene med ungene..

Nå når det er helg er jeg helt utkjørt og kan nesteñ ikke vente til det blir mandag igjen og jeg kan få lov til å være i fred med kvalmen..

Sukk. Som jeg gleder meg til første trimester er over.
 
Jeg er så lei av å konstant være sliten og trøtt. Hvor alt er ett ork og jeg ligger etter med alt. Føler meg som en elendig husmor og kjæreste. Jeg ligger ikke flat pga kvalme slik alle andre sliter så jeg er vel heldig, men det føles jo ikke sånn... lei av meg sjøl som bare er sur og trøtt
 
Trodde kvalmen var ferdig, men neeeeeida, den kom tilbake i full fart idag!
 
Jeg er så imponert over dere som er dritkvalme og fortsatt står i jobb! Jeg er 100% sykemeldt og har nok med å overleve ettermiddagene med ungene..

Nå når det er helg er jeg helt utkjørt og kan nesteñ ikke vente til det blir mandag igjen og jeg kan få lov til å være i fred med kvalmen..

Sukk. Som jeg gleder meg til første trimester er over.
Haha sånn har jeg og tenkt . Off. Stygg tanke... gleder seg til helg er over men trrrror d begynner og gi seg her nå. 13+2 og formen vart bedre di siste 3 dagene
 
Hadde en så fin dag i går, og i dag er jeg nede i kjelleren igjen. Kvalmen og slappheten kom tilbake som et slag i ansiktet. Flotte greier... Ikke nok med det, men nå begynner jeg å kjenne på de samme bekkenplagene som alt startet med sist. :(
 
*dagens syteinnlegg*
Hadde en super helg der kvalmen var nesten helt borte. Tenkte: NÅ snur det!! Hurra!! Men neida, våknet i dag verre enn på lenge. Så kvalm! Åh, jeg er så SYKT lei av å være dårlig.. :depressed::hungover::yuck:
 
Er ikke kvalm lenger men matlysten kommer og går. Er ofte sulten, men vet ikke hva jeg har lyst på.

Også fikk jeg plutselig smerter i venstre kne når jeg går, står opp, går opp trapper osv.. vet ikke hva det kan være, men håper det gir seg snart.
 
Er så kvalm og sliten og kroppen fungerer bare ikke :( Og mannen er bare sint på meg og skjeller meg ut hele tiden for at jeg ikke orker å gjøre noen ting at at han må gjøre alt. Jeg orker virkelig ingenting... og hver gang jeg pusher litt så får jeg en skikkelig smell dagen etter. Lei av å være fanget i egen kropp, lei av å bli skjelt ut hver dag, lei av alt. Men er verdt det, får jo en skatt til slutt og forhåpentligvis forsvinner snart de verste 1.trim-symptomene og jeg kan få tilbake livet mitt.
 
Back
Topp