Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff stakkars deg Møter etter jobben burde vi vært fritatt for. Syns du kvalmemedisinen funker mot kvalmen? Kanskje du skulle hatt litt kortere dager? Evt sykemelding en liten periode?Jeg er så sliten, jeg er så trøtt, jeg er så kvalm.. Har medisin mot kvalme, men den gjør meg bare enda trøttere. Det klarer jeg ikke nå! Kan ikke skjønne hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen.. I tillegg er det lagt opp til et møte etter arbeidstid. Jeg er så sliten!
(Og jeg må bare klage - til noen!)
Ja, jeg så det andre innlegget ditt nå, og jeg tror vi er i samme båt ang. form! Jeg endte opp med å dra hjem, og ringte legen på veien for å høre om annen medisin. Phenergan tar den værste kvalmen, men bivirkningen med trøtthet gjør at jeg blir så dårlig. Så jeg tar den bare et par ganger i uka. Håper han har et annet alternativ! Også skal jeg si hvordan jeg har det, og se hva han sier.Huff stakkars deg Møter etter jobben burde vi vært fritatt for. Syns du kvalmemedisinen funker mot kvalmen? Kanskje du skulle hatt litt kortere dager? Evt sykemelding en liten periode?
Så bra du ringte legen Håper de kan hjelpe oss! Sånn som det er nå er det jo litt krise. Så håper på snarlig bedring God bedring til deg og! Tvi tvi . Vi får håpe det gir seg fortJa, jeg så det andre innlegget ditt nå, og jeg tror vi er i samme båt ang. form! Jeg endte opp med å dra hjem, og ringte legen på veien for å høre om annen medisin. Phenergan tar den værste kvalmen, men bivirkningen med trøtthet gjør at jeg blir så dårlig. Så jeg tar den bare et par ganger i uka. Håper han har et annet alternativ! Også skal jeg si hvordan jeg har det, og se hva han sier.
Vi får håpe det gir seg om en måned eller to Bedringen kom først i uke 16 for min del sist.. Måtte det gå fort! God bedring til deg også. Vit at vi er flere som syns synd på deg når du har det fælt.. Det er hardt!Så bra du ringte legen Håper de kan hjelpe oss! Sånn som det er nå er det jo litt krise. Så håper på snarlig bedring God bedring til deg og! Tvi tvi . Vi får håpe det gir seg fort
Ja godt å finne trøst i hverandre omg. Uke 16. Da streiker jegVi får håpe det gir seg om en måned eller to Bedringen kom først i uke 16 for min del sist.. Måtte det gå fort! God bedring til deg også. Vit at vi er flere som syns synd på deg når du har det fælt.. Det er hardt!
Tja, streike.. Jeg vet ikke, men ble 100% sykmeldt ut uka. En slags streik!Ja godt å finne trøst i hverandre omg. Uke 16. Da streiker jeg
Haha sånn har jeg og tenkt . Off. Stygg tanke... gleder seg til helg er over men trrrror d begynner og gi seg her nå. 13+2 og formen vart bedre di siste 3 dageneJeg er så imponert over dere som er dritkvalme og fortsatt står i jobb! Jeg er 100% sykemeldt og har nok med å overleve ettermiddagene med ungene..
Nå når det er helg er jeg helt utkjørt og kan nesteñ ikke vente til det blir mandag igjen og jeg kan få lov til å være i fred med kvalmen..
Sukk. Som jeg gleder meg til første trimester er over.