Ble bilsyk i dag for første gang på flere år, og da kjørte jeg selv. Samme strekning som jeg må kjøre tur/retur hver dag jeg skal på jobb. Kjenner dette skal bli gøy....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, huff da! Verste sykdommen å få! God bedring, og håper du slipper unna.Lille i heimen har fått omgangssyken for aller første gang, helt unntakstilstand og fortvile både liten og store![]()
Takk! Det håper jeg og.. Ja, det er virkelig noe av det verre, gi meg heller snørr og gørr any day!Nei, huff da! Verste sykdommen å få! God bedring, og håper du slipper unna.
Jeg får skikkelig stygg smak i munnen om dagen, må ha en tyggis i munnen hele tiden.
Æsj! God bedring til lille! Håper du slipper unna.2 åringen har muligens fått omgangssyke [emoji17] han lå rett ut i hele går med høy feber, han var ikke noe bedre i dag, og lå å sov da han plutselig våknet, å kastet opp over hele meg, sofaen og gulvteppet [emoji20]
Uff, god bedring! Vi har nettopp vært gjennom det selv, så du har min fulle sympati!2 åringen har muligens fått omgangssyke [emoji17] han lå rett ut i hele går med høy feber, han var ikke noe bedre i dag, og lå å sov da han plutselig våknet, å kastet opp over hele meg, sofaen og gulvteppet [emoji20]
2 åringen har muligens fått omgangssyke [emoji17] han lå rett ut i hele går med høy feber, han var ikke noe bedre i dag, og lå å sov da han plutselig våknet, å kastet opp over hele meg, sofaen og gulvteppet [emoji20]
Æsj! God bedring til lille! Håper du slipper unna.
Uff, god bedring! Vi har nettopp vært gjennom det selv, så du har min fulle sympati!
Uff, god bedring! [emoji173]️ Det er noe jeg virkelig håper ikke kommer i hus med det første [emoji58]
Merkeligste tingen som har fått meg kvalm hittil!