Klageinnlegg

Ble bilsyk i dag for første gang på flere år, og da kjørte jeg selv. Samme strekning som jeg må kjøre tur/retur hver dag jeg skal på jobb. Kjenner dette skal bli gøy....
 
Lille i heimen har fått omgangssyken for aller første gang, helt unntakstilstand og fortvile både liten og store :(
Nei, huff da! Verste sykdommen å få! God bedring, og håper du slipper unna.
 
Jeg får skikkelig stygg smak i munnen om dagen, må ha en tyggis i munnen hele tiden.
 
2 åringen har muligens fått omgangssyke [emoji17] han lå rett ut i hele går med høy feber, han var ikke noe bedre i dag, og lå å sov da han plutselig våknet, å kastet opp over hele meg, sofaen og gulvteppet [emoji20]
 
2 åringen har muligens fått omgangssyke [emoji17] han lå rett ut i hele går med høy feber, han var ikke noe bedre i dag, og lå å sov da han plutselig våknet, å kastet opp over hele meg, sofaen og gulvteppet [emoji20]
Æsj! God bedring til lille! Håper du slipper unna.
 
2 åringen har muligens fått omgangssyke [emoji17] han lå rett ut i hele går med høy feber, han var ikke noe bedre i dag, og lå å sov da han plutselig våknet, å kastet opp over hele meg, sofaen og gulvteppet [emoji20]
Uff, god bedring! Vi har nettopp vært gjennom det selv, så du har min fulle sympati!
 
2 åringen har muligens fått omgangssyke [emoji17] han lå rett ut i hele går med høy feber, han var ikke noe bedre i dag, og lå å sov da han plutselig våknet, å kastet opp over hele meg, sofaen og gulvteppet [emoji20]

Uff, god bedring! [emoji173]️ Det er noe jeg virkelig håper ikke kommer i hus med det første [emoji58]
 
Jeg får skikkelig stygg smak i munnen om dagen, må ha en tyggis i munnen hele tiden.

Det har jeg og, og hadde hele svangerskapet sist og. Ble tipset om denne, og synes det funker litt:
IMG_4838.JPG
 
Sukk! 2 åringen har vært syk i 1 uke, og nå er han frisk, men han gråter av alt, og hormonmeg klarer ikke dette [emoji22] i dag gråt vi i kor i barnehagen, han har grått siden han sto opp i dag! Jeg er så sliten av det [emoji22][emoji22]
 
Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt, men i dag sa det plutselig pang!

Var litt uvel fra morgenen, også ble det verre utover formiddagen. Skulle ta bussen hjem fra jobb, og måtte gå av etter to stopp fordi jeg trodde jeg skulle kaste opp på bussen. Det gikk over, og jeg kom meg på neste buss. Klarte å sitte på helt til der jeg skulle av, og gikk gjennom en park i retning huset. Da måtte jeg stoppe og brekke meg skikkelig i en busk midt i parken. Var skikkelig ekkelt altså...

Mannen har også litt vondt i magen, men vesla virker i god form. Forsåvidt litt usikker på om det er gravidkvalme eller omgangssyke. Uansett ikke så gøy!
 
Akkurat i dag er jeg litt missunnelig på de som ikke sliter med kvalme
 
Er vel i grunn gubbens klage innlegg dette, men jeg har så sinnsykt mye luft i magen! Og den må jo ut, ellers eksploderer jeg.. Jeg sier de lukter lavendel og nyperoser, men han er absolutt ikke enig :singing::hilarious:
 
Foreløpig ingen tegn til oppkast til tross for mye kvalme. Men da hunden følte for å hoppe opp i den ene stolen i stua og kaste opp.... og jeg måtte tørke det opp og ta av trekket... :hungover::hilarious: da sleit jeg! Begynte å småbrekke meg :hilarious:
 
Årh! Brekker meg hele tiden, uansett om det er lukter eller ikke.. gleder meg til ting stabiliserer seg i kroppen:D
 
Jeg brakk meg i bilen på vei til jobb i dag, utløst av jingelen til podcasten "Krig og fred". Hørte på den fast i bilen ved forrige svangerskap, og det gav tydeligvis meg klare minner om kvalme og French Fries:hungover: Merkeligste tingen som har fått meg kvalm hittil!
 
Sulten og kvalm, spiser salt kjeks i påvente av ork til å lage middag.
 
Jeg er så sliten, jeg er så trøtt, jeg er så kvalm.. Har medisin mot kvalme, men den gjør meg bare enda trøttere. Det klarer jeg ikke nå! Kan ikke skjønne hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen.. I tillegg er det lagt opp til et møte etter arbeidstid. Jeg er så sliten!

(Og jeg må bare klage - til noen!)
 
Back
Topp