Ble bilsyk i dag for første gang på flere år, og da kjørte jeg selv. Samme strekning som jeg må kjøre tur/retur hver dag jeg skal på jobb. Kjenner dette skal bli gøy....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, huff da! Verste sykdommen å få! God bedring, og håper du slipper unna.Lille i heimen har fått omgangssyken for aller første gang, helt unntakstilstand og fortvile både liten og store
Takk! Det håper jeg og.. Ja, det er virkelig noe av det verre, gi meg heller snørr og gørr any day!Nei, huff da! Verste sykdommen å få! God bedring, og håper du slipper unna.
Jeg får skikkelig stygg smak i munnen om dagen, må ha en tyggis i munnen hele tiden.
Æsj! God bedring til lille! Håper du slipper unna.2 åringen har muligens fått omgangssyke [emoji17] han lå rett ut i hele går med høy feber, han var ikke noe bedre i dag, og lå å sov da han plutselig våknet, å kastet opp over hele meg, sofaen og gulvteppet [emoji20]
Uff, god bedring! Vi har nettopp vært gjennom det selv, så du har min fulle sympati!2 åringen har muligens fått omgangssyke [emoji17] han lå rett ut i hele går med høy feber, han var ikke noe bedre i dag, og lå å sov da han plutselig våknet, å kastet opp over hele meg, sofaen og gulvteppet [emoji20]
2 åringen har muligens fått omgangssyke [emoji17] han lå rett ut i hele går med høy feber, han var ikke noe bedre i dag, og lå å sov da han plutselig våknet, å kastet opp over hele meg, sofaen og gulvteppet [emoji20]
Æsj! God bedring til lille! Håper du slipper unna.
Uff, god bedring! Vi har nettopp vært gjennom det selv, så du har min fulle sympati!
Uff, god bedring! [emoji173]️ Det er noe jeg virkelig håper ikke kommer i hus med det første [emoji58]