Klageinnlegg!

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
I dag føler jeg bare for å klage! Er så lei av å være så tung, ha vondt og tungpust.
Har så mye jeg har lyst til å gjøre, men jeg orker ikke. Er så trøtt og sliten, og alt gjør så vondt! Og alt er så tungt!
Eneste jeg har gjort i dag er å plante noen stemorsblomster som jeg kjøpte for To uker siden.. Og etter å ha fått de ned i jorda og vanna var jeg utslitt i bekkene og pusten, er så tungt å drive med sånnt som krever at man må bøye seg.

Nå har alle de tre venninnene mine som hadde termin i denne tia født, kjenner jeg begynner å bli utålmodig. Tida går ikke fort nok nå, fordet om uke etter uke raser av gårde :p og jeg må ennå få vaska opp alt babytøy, malt barnerommet og innreda . Så har en god del å gjøre ja før lille i magen kan melde sin ankomst. Ja også må fødebaggen pakkes.. Er 31 uker i mårra og det er jo bare 66dager igjen, men me tanke på at vi først skal ha ferie og alt d før babyen kommer så føles det lenge ut. Ferien starter for oss 6. Juli.

Hittil har alt gått så fort og det går egentlig fort ennå, men samtidig så føles det så lenge ut igjen! Og så mye som må gjøres, vet ikke hvordan jeg skal få det til for alt er ett evig ork! Nok med de to her hjemme som krever sitt :/
I tillegg har jeg vært skikkelig grinete i dag, stakkars mannen og barna.. Er bare så lei av å være så tung og sliten! Vil ut, vil opp å gjøre noe. Men føler kroppen ikke henger med!

Ville egentlig ikke noe sted med innlegget. Bare lette litt på trykket

image.jpg Føler meg som en stor ball! Ikke orka å sminke meg eller noe i dag. Bare skikkelig møkka dag :p

Har det sånn for tida jeg også....skikkelig dritt!
0 energi, føler meg totalt utslitt, gidder ingenting :( Og når jeg gjør noe så er det bare tungt og jeg peser som en hval!!
Er 34+0 i dag og er ganske så lei....
Tjukkebollafeiten :p

Vedlegg

• 1434313260755.jpg
    1434313260755.jpg
    27,8 KB · Visninger: 55
Har det sånn for tida jeg også....skikkelig dritt!
0 energi, føler meg totalt utslitt, gidder ingenting :( Og når jeg gjør noe så er det bare tungt og jeg peser som en hval!!
Er 34+0 i dag og er ganske så lei....
Tjukkebollafeiten :p
Du er iallefall 3 uker lengere enn meg :D d kan jo være bare 3 uker til du føder:)
Men ja er skikkelig dritt å ha d sånn! Så mye som skal gjøres, og jeg vil. Vil gå tur i solskinn, være ute med barna å leke. Ja alt det vanlige, men orker bare ikke :o

Jeg er 30+1imorra. Jeg har ingen energi er sliten,trøtt,sover mye og blir fort sint. Jeg blir fort veldig tung pusta om jeg prøver å gjøre noen eller gå. Har fått bekkenløsning i uke 13 som er så vondt.. Fødebagen er halvveis klar. Vogn står klar, men resten har jeg ikke energi til å gjøre. Mamma og mannen skal gjøre ferdig på det som mangler.

Her har bekkenet sagt stopp siste uken.. Måtte krype til korset og få sykemelding. Og jeg har hele 11 uker igjen! :p men håper på det blir august baby på meg, han trenger ikke vente til 2 september (som er termin) :p

Her har bekkenet sagt stopp siste uken.. Måtte krype til korset og få sykemelding. Og jeg har hele 11 uker igjen! :p men håper på det blir august baby på meg, han trenger ikke vente til 2 september (som er termin) :p

Har termin 26/08 men han har stor sjanse til å komme før. Er sykemeldt hele svangerskapet. Men nå ser jeg frem til den store øyeblikket jeg skal få han på bryste mitt og alt andre er over ;)

I know that feeling.. :(

Blir så skuffet over meg selv når det går dager hvor jeg 'bare' har tømt og fylt på oppvaskemaskinen eller tatt klesvasken... Men får trøste med at kroppen forteller hvor grensen går. Orker man ikke, da skal man ikke det (y)

I know that feeling.. :(

Blir så skuffet over meg selv når det går dager hvor jeg 'bare' har tømt og fylt på oppvaskemaskinen eller tatt klesvasken... Men får trøste med at kroppen forteller hvor grensen går. Orker man ikke, da skal man ikke det (y)
Nå har jeg fått vaska opp babyklær fått flytta klærne til ungene over i ett kurvstativ, så nå er babyklærn på plass i kommoden :) det føles godt! Nå må bare mannen bli frisk så vi kan ordne garderobe der badstua er nå, og male barnerommet.
Svigermor var innom i går å hengte opp sommergardinene mine, da jeg hadde gitt opp å få hengt de opp selv :p så er glad man har hjelp <3

Nå har jeg fått vaska opp babyklær fått flytta klærne til ungene over i ett kurvstativ, så nå er babyklærn på plass i kommoden :) det føles godt! Nå må bare mannen bli frisk så vi kan ordne garderobe der badstua er nå, og male barnerommet.
Svigermor var innom i går å hengte opp sommergardinene mine, da jeg hadde gitt opp å få hengt de opp selv :p så er glad man har hjelp <3

Ååh <3 Gull-verdt å få hjelp!! Spesielt når man har sluppet å mase om det ^_^

Back
Topp