Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Optimisten
Kroppen har det egentlig alt for bra, ikke noe vondter av noe slag.
Finnes ingen tegn på at noe nærmer seg engang.
Blir sinnsykt lei av å vente!
ORIGINAL: Hege s
jeg holder på å gå gall.. har bare lyst å gå å legge meg å grine...
hadde gode tak fra klokken 6 til 11 i dag, så stoppet det opp...
jeg holder på å bli gal!!!
. Det høres ikke godt ut! Må være utrolig slitsomt å holde på sånn.ORIGINAL: Sneipelur
Jeg har masse vondt! Har hatt vondt i ryggen siden i går kveld, noe som resulterte i ca 5 timer søvn. fra 4 til 9 i dag.
Men vi haddenår vi våkna og da kom det litt blod[:)]. Så jeg bare håper at det var starten på noe!
Kan noen forklare meg hva maserier er og hvordan de kjennes ut?
gjør susen! [:D]ORIGINAL: Ida123
jeg holder på å gå gall.. har bare lyst å gå å legge meg å grine...
Sånn føler jeg det også[:'(]
nå har det startet påan igjen... har sammentrekkninger med ti min mellom, og de er vonde.. hatt det i litt over en time... hvis ikke det skjer noe snart så klikker det seriøst her..... [:@][:'(]
kunne ønske vannet kunne gå, så jeg visste noe bestemt, ikke gå med sånne irriterende maserier, som er usikker på om det virkelig er i gang eller om det bare er kjas.......[:o]
ORIGINAL: munter
Jeg går snart på veggen!!
Vil ikke gå på overtid lenger!!!
Også skal jeg ikke til JM før på onsdag[:'(]
Stikker med klage båten min jeg[:(]
[:@]
[:@][:@]
[:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@]Klage,klage,klage[:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@] [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][&:][&:][&:][:@][:@][:@][&:][&:][:@][:@][:@][:@][:@][&:][&:][&:][:@][:@][:@][:@][:@][&:][&:][:@][:@][:@][:@][&:][&:] [&:][&:][&:][&:] [&:][&:][&:][&:]
[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]
[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]
Så utrolig bra! [:D]
, men en trøsteklem må du og ha!