Klage?

Helene...

Forumet er livet
Siden det skjer så lite her, skal vi klage litt? [8D]
Flere enn meg som er i ferd med å gå på veggen?
Åssan er det med kroppen om dagen? [;)]

Kroppen har det egentlig alt for bra, ikke noe vondter av noe slag.
Finnes ingen tegn på at noe nærmer seg engang.
Blir sinnsykt lei av å vente!

ORIGINAL: Optimisten

Kroppen har det egentlig alt for bra, ikke noe vondter av noe slag.
Finnes ingen tegn på at noe nærmer seg engang.
Blir sinnsykt lei av å vente!

Heldig du! Sånn var jeg sist og, men fødte allikevel 3 dager før termin! [;)]
xxxxxxxxx for at det blir sånn med deg og!
Nå har hele kroppen min tatt kvelden. Er sååå lei nå!

jeg holder på å gå gall.. har bare lyst å gå å legge meg å grine...

hadde gode tak fra klokken 6 til 11 i dag, så stoppet det opp...
jeg holder på å bli gal!!!

ORIGINAL: Hege s

hadde gode tak fra klokken 6 til 11 i dag, så stoppet det opp...
jeg holder på å bli gal!!!

Må bare gi deg en . Det høres ikke godt ut! Må være utrolig slitsomt å holde på sånn.
Men høres jo hvertfall ut som noe skjer da! [:)] xxxxxx for at det ikke er lenge igjen da!

Har hatt kjempevondt hver kveld/natt i nesten 2 uker nå, men er jo ikke rier...
Slitsomt ja! Forstår godt du blir gal! [;)]

Sånn føler jeg det også[:'(]

ORIGINAL: Sneipelur

Jeg har masse vondt! Har hatt vondt i ryggen siden i går kveld, noe som resulterte i ca 5 timer søvn. fra 4 til 9 i dag.
Men vi hadde  når vi våkna og da kom det litt blod[:)]. Så jeg bare håper at det var starten på noe!

Kan noen forklare meg hva maserier er og hvordan de kjennes ut?

xxxxxxxxxx for at litt gjør susen! [:D]

Ikke helt sikker på det med masrier, vet egentlig ikke om det er det jeg har hatt i det siste jeg. Tror egentlig ikke det.
Men tror de er litt svakere enn vanlige rier, kan bli regelmessige men så gir det seg igjen... Ikke sikker jeg. [;)]

ORIGINAL: Ida123

Sånn føler jeg det også[:'(]

Må henge meg på jeg og... Godt på en måte at det er flere som føler det samme... Selv om jeg jo skulle ønske vi slapp... [;)]
Men snart må vi da ha nurka her!

Masse fødestøv til alle sammen!

nå har det startet påan igjen... har sammentrekkninger med ti min mellom, og de er vonde.. hatt det i litt over en time... hvis ikke det skjer noe snart så klikker det seriøst her..... [:@][:'(]

kunne ønske vannet kunne gå, så jeg visste noe bestemt, ikke gå med sånne irriterende maserier, som er usikker på om det virkelig er i gang eller om det bare er kjas.......[:o]

nå har det startet påan igjen... har sammentrekkninger med ti min mellom, og de er vonde.. hatt det i litt over en time... hvis ikke det skjer noe snart så klikker det seriøst her..... [:@][:'(]

kunne ønske vannet kunne gå, så jeg visste noe bestemt, ikke gå med sånne irriterende maserier, som er usikker på om det virkelig er i gang eller om det bare er kjas.......[:o]

Off.. Ja, det skulle seriøst vært en fasit på når fødselen er i gang.. Sitte også her å håper på at vannet mitt kan gå, det er jo et ganske så sikker tegn på at det hvertfall er i gang..

Håper uansett at det ikke er maserier du har, å at dette er skikkelig saker!! lykke til.. nå vil jeg ikke se deg her inne mer på en stund!! heheh... [:)]

jo takk i lige så...

har fortsatt sammentrekkninger og de gjør vondt!!!  og presser veldi nedover... HÅPE!!!!!!!

nå skla vi bestille pizza.. og vi har ordnet barnevakt, hvis det skulle fortsette... [;)]

Jeg melder meg inn her.. Er og dritt lei nå..

Hadde sterke sammentrekkninger i dag fra 6-9, men så slapp det. Å her er det kjempe fint ver, men jeg har ikke terrasse, og bekkenløsningen gjør at jeg ikke kan bevege meg noe særlig.. Har bare lyst å gi opp., hvorfor kan ikke bare gullet komme ut.. Jeg orker ikke gå mye lenger,. det verker over alt..!!!

Jeg går snart på veggen!!

Vil ikke gå på overtid lenger!!!

Også skal jeg ikke til JM før på onsdag[:'(]

Stikker med klage båten min jeg[:(]

[:@]
[:@][:@]
[:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@]Klage,klage,klage[:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]          
        [:@][:@]                                    [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
        [:@][:@]                                    [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]  
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][&:][&:][&:][:@][:@][:@][&:][&:][:@][:@][:@][:@][:@][&:][&:][&:][:@][:@][:@][:@][:@][&:][&:][:@][:@][:@][:@][&:][&:]      [&:][&:][&:][&:]              [&:][&:][&:][&:]
[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]
[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]

her ser det ut til å stoppe opp IGJEN!!!! [:@][:'(][:@][:'(][:@][>:][&o][:@]

vært rolig en time nå, hatt EN ussel sammentrekkning nå for to min siden...
guri så slitsomt....

nå er jeg villig til å gjøre HVA som helst!!! der kom en liten til.. men den var jo ikke vond engang...

FØDESMERTE fra helvete må bare komme!!!! *tihi* ikke ofte man ØNSKER seg selv og andre vondt,
men måtte dere alle's natt bli skikkelige føderier, press (og smertestillende...)

ORIGINAL: munter

Jeg går snart på veggen!!

Vil ikke gå på overtid lenger!!!

Også skal jeg ikke til JM før på onsdag[:'(]

Stikker med klage båten min jeg[:(]

[:@]
[:@][:@]
[:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@]Klage,klage,klage[:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]          
      [:@][:@]                                    [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]  
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
[:@][&:][&:][&:][:@][:@][:@][&:][&:][:@][:@][:@][:@][:@][&:][&:][&:][:@][:@][:@][:@][:@][&:][&:][:@][:@][:@][:@][&:][&:]      [&:][&:][&:][&:]              [&:][&:][&:][&:]

Så utrolig bra! [:D]
God tid om dagen!? [:D]

Sorry, måtte bare le litt... [:-]
, men en trøsteklem må du og ha!

Sorry, måtte bare le litt...
, men en trøsteklem må du og ha! [/quote
Så utrolig bra! [:D]
God tid om dagen!? [:D]

Sorry, måtte bare le litt... [:-]
, men en trøsteklem må du og ha!

VELDIG god tid om dagen[:D][:D][:D]

Back