Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apoteket. Det er mange i pakka. Kan brukes som stelleunderlag til baby også, og selvsagt som madrassbeskyttelse i babyseng/vogn/etc. Jeg har det alltid i hus, da jeg har en datter i bhg som bringer med seg omgangssyken hjem sånn ca en gang i året. Da er en kladd i senga og på gulvet gull verdt.Hvor kjøper dere slike "kladder" hen?
Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15
Aaah, nå er jeg med! Takk :-DApoteket. Det er mange i pakka. Kan brukes som stelleunderlag til baby også, og selvsagt som madrassbeskyttelse i babyseng/vogn/etc. Jeg har det alltid i hus, da jeg har en datter i bhg som bringer med seg omgangssyken hjem sånn ca en gang i året. Da er en kladd i senga og på gulvet gull verdt.
Jeg kjøpte på Rema. Tror de het drynites. Googla bilde og fikk opp bleier, men det var sånn underlag ved siden av også. Fant de ved bleieneNoen som kan legge ut bilde av pakningen de har kjøpt? Lettere å finne det man leter etter da.
Rema har også, i bleieavdelingenHvor kjøper dere slike "kladder" hen?
Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15
Så smart! Det må jeg prøve For det blir litt klamt ja :/Har lagt ned kladd i senga jeg og. Sov første natten med kladden rett under lakenet, men våknet opp av at jeg var veldig klam på hele kroppen. Nå har jeg lagt en håndduk over kladden under lakenet, så nå blir jeg ikke klam Jeg er også redd for at vannet skal gå mens jeg er på butikken eller lignende. Det må være så flaut!