Kladder!

Kmille

Forelsket i forumet
Idag har jeg kjøpt kladder til å ha under lakenet vårt. Sist graviditet gikk vannet nesten før jeg hadde åpning, så denne gangen er jeg forberedt på at det kan gå hvor som helst! :-P Flere som begynner å forberede seg på fødsel?

Senga mi er allerede sikret;) samler noen plast til å ha i bilen i tilfelle vannet går der:P

Kjøpte på fredag :) Huff, jeg er så redd for at vannet plutselig skal gå mens jeg er på bussen, butikken eller lignende! Håper ikke det skjer :p

Jeg kjøpte kladder på fredag, i helgen kom vogna i orden, og I kveld skal sprinkelsenga på plass og ordnes klar. I morgen kjører jeg bilen på full innvendig rens, så i morgen ettermiddag setter vi inn basen og setet. ... Da tror jeg bare det er sykehusbaggen som mangler og den pakkes vel i morgen når bilen er på rens ;)
Det er fremdeles nesten 5 uker til termin, men førstemann her er født 2 uker før termin, så jeg tør ikke utsette noe som helst :P

Jeg har lagt på senga allerede. Er litt redd for å ødelegge madrassen :)

Fødebagen min har vært nesten-klar i 3 uker allerede :-P Denne uka blir mannen ferdig med det nye gjesterommet slik at det gamle kan bli babyrom. Da blir det mye ordning fra min side! Føler jeg må ha ett sted å gjøre av alle babygreiene før jeg gjør de klare. Basen til bilsetet er i bilen, men jeg kan ikke finne bilsetet :-O Det blir morgendagens prosjekt å finne ut hvor vi lagret den etter vesla!

Har lagt ned kladd i senga jeg og. Sov første natten med kladden rett under lakenet, men våknet opp av at jeg var veldig klam på hele kroppen. Nå har jeg lagt en håndduk over kladden under lakenet, så nå blir jeg ikke klam :) Jeg er også redd for at vannet skal gå mens jeg er på butikken eller lignende. Det må være så flaut! :D

Har alt klart nå. Var en tur på sykehuset idag, og da kjente jeg hvordan det var å ikke ha alt klart.stress! Ble sendt hjem igjen (ingen tegn til fødsel enda heldigvis), og nå er det pakket. Kladden er lagt på, og jeg er klar- selvom jeg "bare" er 35+1.

Hvor kjøper dere slike "kladder" hen?

Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15
Apoteket. Det er mange i pakka. Kan brukes som stelleunderlag til baby også, og selvsagt som madrassbeskyttelse i babyseng/vogn/etc. Jeg har det alltid i hus, da jeg har en datter i bhg som bringer med seg omgangssyken hjem sånn ca en gang i året. Da er en kladd i senga og på gulvet gull verdt.

Apoteket. Det er mange i pakka. Kan brukes som stelleunderlag til baby også, og selvsagt som madrassbeskyttelse i babyseng/vogn/etc. Jeg har det alltid i hus, da jeg har en datter i bhg som bringer med seg omgangssyken hjem sånn ca en gang i året. Da er en kladd i senga og på gulvet gull verdt.
Aaah, nå er jeg med! Takk :-D

Liten gutt i mai <3 Termin 27.05.15

Jeg er superforberedt. Har blitt "lurt" et par ganger og trodd at det var i gang. Dette er nr. 3 og er en skikkelig luring! Lå til og med på sykehuset med rier.. Men det stoppa opp igjen. Har sikra senga, pakka klær til ungene, fødebagen er klar og bilen er vaska innvendig og utvendig. 11 dager til termin ;)

Begynt på sykehusbagen, er sånn halvveis. Men er 35*0 så tar det fortsatt litt med ro. Kjøpe inn nye tannbørster til oss, og slikt. Blir vel en tur på ikea til helga. Mangeler stellebord og sprinkelseng men ekke krise.

Note 2 self: kjøpe kladd :)

Har ei venninne som jobber i helsevesenet, så skulle få av henne også :) så burde heller minne henne på det :)

Tenkte å ga handklær og pose liggende i bilen også :)

Noen som kan legge ut bilde av pakningen de har kjøpt? Lettere å finne det man leter etter da. :)

Tena her. Har tatt de ut av pakka. Du finner de sammen ned inkontinensutstyr og bind på apoteket. Eller så bare spør du der. Er ikke flaut eller unormalt å kjøpe inn det :) Mange småbarnsfamiliee som har sånt i hus ved bleie-avvenning feks.
De ulike apotekene fører sikkert ulike merker også. Pakkene ser ut som litt store bleie-pakker.

Første gang ble vannet tatt på sykehuset og andre gang gikk det under pressriene så jeg har ikke kjøpt noe siden jeg ikke regner med det skjer denne gangen heller :P

Har lagt ned kladd i senga jeg og. Sov første natten med kladden rett under lakenet, men våknet opp av at jeg var veldig klam på hele kroppen. Nå har jeg lagt en håndduk over kladden under lakenet, så nå blir jeg ikke klam :) Jeg er også redd for at vannet skal gå mens jeg er på butikken eller lignende. Det må være så flaut! :D
Så smart! Det må jeg prøve :) For det blir litt klamt ja :/

Back
Topp