Kl 10 gjelder det!

• Trådstarter Trådstarter Ønskebarn2015
  • Opprettet Opprettet
Tusen takk <3 Nå er jeg overlykkelig... Fikk noen stikkpiller mot blødningene mine + antibiotika sånn i tilfelle jeg hadde infeksjoner i underlivet.

Håper blødningene holder seg langt unna nå! :) vet hvordan du har det nå! Helt fantastisk å se det lille hjertet! :D

Håper blødningene holder seg langt unna nå! :) vet hvordan du har det nå! Helt fantastisk å se det lille hjertet! :D
Håper det snart gir seg ja :)
Klarer enda ikke å slappe av selv om jeg har sett hjertet så lenge jeg blør. Det er nervepirrende!

Håper det snart gir seg ja :)
Klarer enda ikke å slappe av selv om jeg har sett hjertet så lenge jeg blør. Det er nervepirrende!
Skjønner deg godt! Ble ikke så beroliget som jeg trodde jeg skulle bli selv etter å ha sett hjertet! Men vi får trøste oss med at det er stor sannsynlighet for at dette går bra! ;)

Så fantastisk:) fikk litt frysninger her nå;) Krysser fingrene for at spiren holder seg godt på plass!

Gratulerer med bankende hjerte i dag :D
Husk at slimhinnene er skjøre nå som vi er gravide, det skal ikke mer til for å sprekke et blodkar enn å løfte noe ;)

Tusen takk alle sammen <3 Er veldig lettet og glad for å se det lille hjertet :) Nå er det bare blødningen som skal gi se så klarer jeg å slappe enda mer av hehe :)

Blødningen min bare tar seg opp den. Blir så stresset at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg snart :(

Back
Topp