Er der flere som har baby som er så frustrert over at de klør i munnen? Noen som har noe tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er der flere som har baby som er så frustrert over at de klør i munnen? Noen som har noe tips?
http://www.legemiddelverket.no/Nyhe...inox-NAF-ved-tannfrembrudd-bør-begrenses.aspxJeg kom på en ting! Det fins noe greier man kan smøre gommen med på apoteket! Husker ikke hva det het, men du kan spørre dem på apoteket![]()
Er akkurat likt her.. Og når samboer da hele tiden vil ut på ting syns jeg han er egoistisk.. Når en kompis spør om han kan bli med på noe så er det liksom alltid at han skal spør meg. Han sier alltid når vi har vært på besøk hos familien hans og han har vært ute, og latt meg være alene med hun som gråter konstant, at han har dårlig samvittighet for at det ble sånn. Da er det jævla rart at han ikke kan tenke seg om å ta den avgjørelsen selv med å ikke la meg være alene med hun sånn så ofte istedenfor at jeg skal bli hu kjipe som holder han hjemme!Foreløpig så går det greit her å bære på han og distrahere, men han har hånden i munnen konstant stakkars. Tror han er midt i utviklingstrinn nå også. For han oppfører seg helt annerledes enn normalt. Vil ha pupp, og skriker med én gang. Om igjen og om igjen. Måtte opp på soverommet og roe han ned og ligge i sengen og amme for at han skulle slutte å skrike. Tror han er ganske trøtt og sliten og frustrert stakkars<3
Uff da! Jeg er heldig/uheldig som har mann hjemme pga kronisk sykdom og han har ikke noe valg daEr akkurat likt her.. Og når samboer da hele tiden vil ut på ting syns jeg han er egoistisk.. Når en kompis spør om han kan bli med på noe så er det liksom alltid at han skal spør meg. Han sier alltid når vi har vært på besøk hos familien hans og han har vært ute, og latt meg være alene med hun som gråter konstant, at han har dårlig samvittighet for at det ble sånn. Da er det jævla rart at han ikke kan tenke seg om å ta den avgjørelsen selv med å ikke la meg være alene med hun sånn så ofte istedenfor at jeg skal bli hu kjipe som holder han hjemme!blir så frustrert..