Kløe ?

Det med silke truser hørte jeg nylig at ikke hadde noen betydning. Jeg fikk påvist kraftig sopp infeksjon i dag, men det klær svært lite, bare litt. Men utfolden er ikke pen. Så skal ta sånn 6 dagers kur, kunne ikke gi meg No annet så lenge jeg er gravid. Jeg holder på å bli gal av dette. Hvis er måned siden januar har jeg hatt det nå :/ trur jeg må kutte helt ut gjær og sukker for en periode :/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Det med silke truser hørte jeg nylig at ikke hadde noen betydning. Jeg fikk påvist kraftig sopp infeksjon i dag, men det klær svært lite, bare litt. Men utfolden er ikke pen. Så skal ta sånn 6 dagers kur, kunne ikke gi meg No annet så lenge jeg er gravid. Jeg holder på å bli gal av dette. Hvis er måned siden januar har jeg hatt det nå :/ trur jeg må kutte helt ut gjær og sukker for en periode :/

Ikke pen? Hva vil det si? Lukter den? Hva er konsekvensen om man går med sopp og ikke merker det?

♡Overgangen feb/mars♡

Ikke pen? Hva vil det si? Lukter den? Hva er konsekvensen om man går med sopp og ikke merker det?

♡Overgangen feb/mars♡
Den var kjempe klumpete. Men nå skal jeg ta canesten i 6 dager så regner med at det blir bra da :) sopp er visst ikke farlig men det er jo ubehagelig så det må jo behandles :) lukter ikke nei :)

Den var kjempe klumpete. Men nå skal jeg ta canesten i 6 dager så regner med at det blir bra da :) sopp er visst ikke farlig men det er jo ubehagelig så det må jo behandles :) lukter ikke nei :)

Cottage cheese altså :eek:
Men canesten fungerer veldig bra, så du blir nok fort fin igjen.. den virker raskt også!
Og sopp er ubehagelig til tusen!!

Kanskje det :) bruker hun ikke såpe i det hele tatt ? Nei legen vet ikke :/ etter graviditeten skal jeg dra til gu for å finne det ut dersom det fortsetter

Halver mengden vaskepulver. Bruk kun vann når du vasker deg nedentil.

Sent from my iPad using BV Forum

Kanskje det :) bruker hun ikke såpe i det hele tatt ? Nei legen vet ikke :/ etter graviditeten skal jeg dra til gu for å finne det ut dersom det fortsetter

Jeg har siden jeg hadde sopp problemer for flere år siden omtrent bare brukt vann. Det hender hvis det går mange dager uten dusjing at jeg bruker litt, men sjelden. Om man dusjer litt ofte funker det helt fint med bare vann. Det blir rent. :) Etter fødselen må vi alle uansett bruke bare vann noen uker, i hvert fall har jeg fått det anbefalt.

Jeg dusjer hver dag, prøver å unngå såpe hver gang. Men hvorfor er jeg så plaget nå ? Begynte da jeg fikk ny kjæreste , da begynte jrg også på p piller. Har aldri vært så plaget før.

Back
Topp