Kløe ?

Mamma til 4

Elsker forumet
Noen flere som er plaget med No Kløe ? Klær sånn nedentil i perioder jeg at jeg holder på å bli gal. Virker ikke som det er sopp for det har jeg hatt Før. Klær egentlig overalt men spesielt nedentil :(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ja har vært sinnsykt plaget med det i 6 uker men det er allergisk kløe pga medisiner. Bedre må, men har det enda. Klødd i hender, håndflater og mage. Nå klør det mest på magen

Hørt det er noe som heter svangerskapskløe, og det kan være farlig. Men vet ingrunn ikke mer enn det

♡Overgangen feb/mars♡

Sikkert ubalanse i pH verdien (Hvis det er underlivet du snakker om). Bytt underlivssåpe, sist måtte jeg bytte fra Dr. Greve til Asan, da ble alt mye bedre.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eller bare bruk vann når du vasker deg, og ikke underlivssåpe i det hele tatt. Det er best for å opprettholde riktig bakterieflora har jeg hørt.

Noen flere som er plaget med No Kløe ? Klær sånn nedentil i perioder jeg at jeg holder på å bli gal. Virker ikke som det er sopp for det har jeg hatt Før. Klær egentlig overalt men spesielt nedentil :(

jeg å klør noe veldig nedenti ( holder på å bli litt småga av det)l.. svir også litt ibland, og får litt blod på papiret, det med blodet kan jo være rift da..
klør også andre plasser , på bena, ansiktet og armer , skuldre, hender .. vett ikke hvorfor .. eksem kanskje eller tørr hud ? :S

Sniker litt :D .. Jeg er ekstremt plaget med kløe på pupper, mage og rygg .. Kjøpte sønn de greve krem for gravide på apoteket her og den hjalp faktisk litt altså ! :) men utrolig irriterende når det setter ingabg med å klø :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Sikkert ubalanse i pH verdien (Hvis det er underlivet du snakker om). Bytt underlivssåpe, sist måtte jeg bytte fra Dr. Greve til Asan, da ble alt mye bedre.

Men jeg har brukt dr greve i lang tid. Har buttet til asan nå så håper det hjelper :)

jeg å klør noe veldig nedenti ( holder på å bli litt småga av det)l.. svir også litt ibland, og får litt blod på papiret, det med blodet kan jo være rift da..
klør også andre plasser , på bena, ansiktet og armer , skuldre, hender .. vett ikke hvorfor .. eksem kanskje eller tørr hud ? :S
Akkurat sånn jeg har det og. Klør ikke konstant men sånn innimellom

Kanskje du kan nevne det til jm hvis det ikke gir seg? Jeg har sinnsykt kløe nedover føtter og mage i perioder!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Skal til legen I dag. Dette er helt klart sopp men det går ikke over med canesten. Kommer til bake hver måned :( er så lei. Har hatt der hver måned siden januar og aner ikke hva jeg skal Gjøre :(

Skal til legen I dag. Dette er helt klart sopp men det går ikke over med canesten. Kommer til bake hver måned :( er så lei. Har hatt der hver måned siden januar og aner ikke hva jeg skal Gjøre :(

Aldri hatt sopp, hvordan vet jeg at jeg får det? Hvilke plager har du?

♡Overgangen feb/mars♡

Aldri hatt sopp, hvordan vet jeg at jeg får det? Hvilke plager har du?

♡Overgangen feb/mars♡

Dersom utfloden forandrer seg og blir litt "cottage cheese-aktig", at du klør veldig nedentil.. (ingenting som er bedre enn å klø skikkelig med papiret etter å ha vært på do?)

Det aller beste for underlivet er å ikke bruke verken asan eller dr greve, men kun rent vann...
Evt bruk litt såpe til helgevasken! haha
Og bruk bomullstruser fremfor silke og annet glatt stoff som drar bakterier fra baken og frem... :)

Dersom utfloden forandrer seg og blir litt "cottage cheese-aktig", at du klør veldig nedentil.. (ingenting som er bedre enn å klø skikkelig med papiret etter å ha vært på do?)

Det aller beste for underlivet er å ikke bruke verken asan eller dr greve, men kun rent vann...
Evt bruk litt såpe til helgevasken! haha
Og bruk bomullstruser fremfor silke og annet glatt stoff som drar bakterier fra baken og frem... :)
Har veldig mye utflod (synes jeg) men den er ikke klumpete - mer slim på en måte. Ikke klør jeg veldig heller - har klødd litt, pittelitt, men det er nå slik som hender av og til likevel. Tror kanskje det er utfoden som har gjort det slik det har klødd de gangene det har skjedd

♡Overgangen feb/mars♡

Har veldig mye utflod (synes jeg) men den er ikke klumpete - mer slim på en måte. Ikke klør jeg veldig heller - har klødd litt, pittelitt, men det er nå slik som hender av og til likevel. Tror kanskje det er utfoden som har gjort det slik det har klødd de gangene det har skjedd

♡Overgangen feb/mars♡
Bruk bomullstruser og truseinnlegg. Bytt innleggene ofte så du aldri går med fuktig truse. Ville også bare vasket med vann daglig istedenfor såpe. Ikke bruk trange og klamme bukser. Spis mindre sukker. Jeg har iblant brukt eddikvann mot sopp, var nemlig veldig plaget før. En spiseskje eddik pr liter vann. Det lindrer og gir et miljø som soppen ikke liker.

♡Overgangen feb/mars♡

Da tror jeg nok ikke det er sopp :)
Men skulle det skje, så er det bare å kjøpe canesten på apoteket -reseptfritt. Den er super!

Var hos jordmor i dag og hun ga meg streng beskjed om å kun bruke vann nedentil. Det har jeg alltid gjort så det var ikke noe nytt for meg :-) Anbefaler alle å styre unna intimsåper!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp