Kløe!!

Pixxi

mamma på heltid <3
Blir kansje litt for mye spm fra meg nå.men må spørre:)

Jeg holder på å klø meg ihjel:( klør spesielt på halsen å på ene puppen. Ser ikke ut:@

Er det svangerskapskløe mon tro??

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner godt hvordan du har det. Vet ikke hvordan svangerskapskløe er, men jeg har de siste dagene hatt masse prikker som klør noe vanvittig. Først fire stk på armen min, og nå en haug på skuldra mi. De ligner på myggbitt og er ca 1 cm store... Skjønner ikke hva det kommer av ;/

Har hatt svangerskapskløe, og for min del var det over absolutt hele kroppen, men alltid verst noen steder.
Husk å snakke med legen hvis det vedvarer, for da må de ta blodprøver for å utelukke ettellerannet jeg ikke husker hva er i farta :)

Skjønner godt hvordan du har det. Vet ikke hvordan svangerskapskløe er, men jeg har de siste dagene hatt masse prikker som klør noe vanvittig. Først fire stk på armen min, og nå en haug på skuldra mi. De ligner på myggbitt og er ca 1 cm store... Skjønner ikke hva det kommer av ;/

Prikker har jeg også :/ å di kom etter jeg ble gravid :(

Har hatt svangerskapskløe, og for min del var det over absolutt hele kroppen, men alltid verst noen steder.
Husk å snakke med legen hvis det vedvarer, for da må de ta blodprøver for å utelukke ettellerannet jeg ikke husker hva er i farta :)

Ja har time den 10/4 så da skal jeg ta det opp :) er ubehagelig:(

Man blir jo helt sprø! Det høres så bagatellmessig ut til man opplever det, men jeg har hatt mang en søvnløs natt pga kløen gjør det umulig å sove :( Klødde fælt noen dager tidlig denne gangen, men så bare gikk det over, håper jeg er så heldig at det holder seg borte :)

Prikker har jeg også :/ å di kom etter jeg ble gravid :(

Disse kom også etter jeg ble gravid, og dukker opp et sted, for så å være der i mange dager uten endring, og det er jo ikke normalt om det skulle vært bitt av noe... ;/ Når de slutter å klø og begynner å forsvinne er det tydelige mørke merker etter dem, og da dukker de opp et annet sted... ;o Skjønner ingenting!

Slik ser de på skulderen min ut nå... Ser jo ut som om noe/noen har bitt flere ganger...;o

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1396203161833.jpg
    1396203161833.jpg
    34,7 KB · Visninger: 20
Slik ser de på skulderen min ut nå... Ser jo ut som om noe/noen har bitt flere ganger...;o

Helt likt mitt :O har på armene, halsen å på puppen :(

Disse kom også etter jeg ble gravid, og dukker opp et sted, for så å være der i mange dager uten endring, og det er jo ikke normalt om det skulle vært bitt av noe... ;/ Når de slutter å klø og begynner å forsvinne er det tydelige mørke merker etter dem, og da dukker de opp et annet sted... ;o Skjønner ingenting!

Det er veldig slitsomt altså :/

Helt likt mitt :O har på armene, halsen å på puppen :(

Det er veldig slitsomt altså :/

Oi! Så rart. Lurer på hva vi har fått altså ! ;o Jeg har på armen som har sluttet å klø og blitt mindre, men har disse aktive på skuldra, og et par aktive på ankelen også plutselig ;o

Kan ikke det der være bitt fra fuglelopper?? Hatt slik før, og kommer ofte på våren... Sjekk om dere har fuglereir utenfor soveromsvinduet... Det hadde jeg, da det ble fjernet forsvant plagene også :) jeg sov med vinduet opp, men hadde ikke senga rett ves vinduet :)

Godt det ikke bare er meg, klør meg jo til blods! Legen min sa det kom av hormoner.. Eneste som hjelper her er et bad og smøre med en fet krem

Kan ikke det der være bitt fra fuglelopper?? Hatt slik før, og kommer ofte på våren... Sjekk om dere har fuglereir utenfor soveromsvinduet... Det hadde jeg, da det ble fjernet forsvant plagene også :) jeg sov med vinduet opp, men hadde ikke senga rett ves vinduet :)

Har tenkt litt på det jeg også. Hadde det en gang da jeg var yngre og tror det var lignende med dette. Men her tror jeg det er katten som har dratt med seg inn i så fall. Syns det er rart at bare jeg har fått det da ;o

Jeg hadde svangerskapsklæe på slutten av forrige svankerskap og det så ikke sånn ut.
Det der har jeg derimot sett før og det kom etter at det ble mildere ute i fjor vinter/vår.
Jeg så kke ut.
Vi trodde først vi hadde fått veggdyr, men det viste seg å være bitt/allergi fra sengemidd.

Prøv å luft overmadrassen og dyner og puter etter å ha banket den godt. :)

Back
Topp