Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner godt hvordan du har det. Vet ikke hvordan svangerskapskløe er, men jeg har de siste dagene hatt masse prikker som klør noe vanvittig. Først fire stk på armen min, og nå en haug på skuldra mi. De ligner på myggbitt og er ca 1 cm store... Skjønner ikke hva det kommer av ;/
Har hatt svangerskapskløe, og for min del var det over absolutt hele kroppen, men alltid verst noen steder.
Husk å snakke med legen hvis det vedvarer, for da må de ta blodprøver for å utelukke ettellerannet jeg ikke husker hva er i farta![]()
Prikker har jeg også :/ å di kom etter jeg ble gravid
Sent from my iPhone using BV Forum
Slik ser de på skulderen min ut nå... Ser jo ut som om noe/noen har bitt flere ganger...;o
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Disse kom også etter jeg ble gravid, og dukker opp et sted, for så å være der i mange dager uten endring, og det er jo ikke normalt om det skulle vært bitt av noe... ;/ Når de slutter å klø og begynner å forsvinne er det tydelige mørke merker etter dem, og da dukker de opp et annet sted... ;o Skjønner ingenting!
Helt likt mitt :O har på armene, halsen å på puppen
Det er veldig slitsomt altså :/
Kan ikke det der være bitt fra fuglelopper?? Hatt slik før, og kommer ofte på våren... Sjekk om dere har fuglereir utenfor soveromsvinduet... Det hadde jeg, da det ble fjernet forsvant plagene ogsåjeg sov med vinduet opp, men hadde ikke senga rett ves vinduet
![]()
Slik ser de på skulderen min ut nå... Ser jo ut som om noe/noen har bitt flere ganger...;o
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app