~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Har du mye klær til den lille?
Kjøper du alt nytt eller arver barnet noe?
Kjøper du alt nytt eller arver barnet noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er jo et godt poeng. Hvordan er prisene på bilstol, vogn osv der? Var det Belgia?Har ingenting foreløpig. Håper på å få tak i endel brukt/på salg / arvet når jeg er i Norge neste gang, og at folk kommer innom med ting her nede etterhvert Vi får alltids tak i klær tenker jeg Viktigere å få på plass bilstol +++
Tyskland. Stokke tripp trapp er litt dyrere. Bilstol og vogn ser ut til å være litt billigere. Men må sjekke bruktmarkedet nærmere her nede, virker som folk vil ha minst 80% av nypris for brukte ting, og det er ikke aktueltJa, det er jo et godt poeng. Hvordan er prisene på bilstol, vogn osv der? Var det Belgia?
Tyskland. Stokke tripp trapp er litt dyrere. Bilstol og vogn ser ut til å være
litt billigere. Men må sjekke bruktmarkedet nærmere her nede, virker som folk vil ha minst 80% av nypris for brukte ting, og det er ikke aktuelt
noen grunn til at du ga meg negativ rating her?Har enormt etter to gutter om lille skulle vise seg være gutt, så da blir det mye å arve Ikke kjøpt noe enda, venter til etter OUL. Blir vel mest å handle ullklær typ bodyer, strømpebukser, ullsett, ulldress og lue, votter. Håper mamma kan strikke litt, ullpledd og små tøfler o.l
Hva bør man ha av klær helt fra starten av egentlig? Noen som har en bombesikker og enkel liste?
Jeg skal strikke noen jakker, tepper, en bukse eller to, pluss litt luer og sokker. Trenger jeg noe mer enn bodyer og pysjamaser da? Hvor kaldt skal det være for at man trenger ulldress?