Første var februar, så der var det ull, men han var også et veldig varmt barn. Men jeg har alt kjøpt en tynn ulldress til maibabyen [emoji85] tynn ull fungerer jo alltid [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler det er litt sånn at om man kjøper inn masse 50 så er de store, satser man på 56 er de små Mannen var rundt snittet stor når han ble født, jeg var veldig prematur så vet ikke hvor stor jeg hadde vært rundt termin. Vanskelig å si hva barna blir. Men får jo ikke gå til termin med tvillinger så de blir vel sikkert litt mindre enn normalt.Fikk beskjed om at det var baaaare tull med str 50, men han var plutselig liten i forhold til alle andre unger i familien så vi måtte sende mormora på shopping mens vi var på barsel
Så deilig med klær fra før, da slipper man litt mer unna den første perioden. Mulig søs har noe jeg kan arve, men det spørs på kjønnet, det er veldig mye i den ene kjønnskategorienHar termin 3 mai så kommer til å bruke ulltøyet til oktober-storebror i starten tenker jeg her gikk det mest i ull og ull/silke første året
Begge mine drukna i 50, så regner med neste også blir noe samme str, men tror eg har noe ull alle str fra de to andre [emoji4]Takker! Ja tenker at 50 ikke er særlig vits i jeg heller. Går nok for 56. Og ull, ull/silke. Det er jo mykt og behagelig også. Huff det er mye rart en skal tenke på. Burde sikkert ikke så tidlig.. Men håper virkelig det går bra denne gangen!
Da får jeg sende gubben på shopping mens jeg er på sykehuset heheBegge mine drukna i 50, så regner med neste også blir noe samme str, men tror eg har noe ull alle str fra de to andre [emoji4]
Samme her. 52cm og 3655g bruke 50’lenge! Husker vi brettet opp armene.Jeg fødte ei på 52 cm og 3510g i 2017, og hun svømte i str 50 da hun ble født [emoji4] gikk ikke over til 56 før hun var 6 uker gammel [emoji4]
Min var 54 cm og 3640 og svømte str. 50, vi brukte 50 i en mnd.
Seriøst?! Min var også 54cm lang, men fikk ikke på str 50 [emoji23] vi brukte str 56 i bare tre uker også [emoji23]
Herregud gjenkjennbart.. krysser fingrene for mindre gulp denne gangen (er jo lov å drømme). Har heldigvis en bærepose full av smekker etter forrigeBrukte str 50 en stund på min førstefødte også, så skal sørge for å ha litt i den størrelsen. Min gulpet ekstremt, så trengte masse skift (skiftet gjerne flere ganger hver natt). Men det vet man jo ikke i forkant. Er jo ikke så vanskelig å få handlet inn litt ekstra hvis man ser behovet
Herregud gjenkjennbart.. krysser fingrene for mindre gulp denne gangen (er jo lov å drømme). Har heldigvis en bærepose full av smekker etter forrige
Er det noen med forslag til hvor vi får kjøpt kjønnsnøytrale klær, som ikke bare er kjipe hvite og grå?