Klær

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Utålmodig som jeg er så tenker jeg alt på klær til den lille. Hadde marsbaby sist og da føler jeg det var mye enklere. Den gang mye ull og sånt til nyfødbiten. Snøen hadde ikke forsvunnet helt ennå når hun ble født. Men denne gang er vi i mai. Mai kan være både kjølig vår og full sommer så man i år. . Aldri svettet så mye på 17. Mai som jeg gjorde i år.. Så hva tenker dere? Ull både varmer og holder en jevn temp den? Gå for det uansett kanskje? Finnes jo mye fint i bomull også, men redd man kjøper inn for mye varme plagg hvis det plutselig blir full sommer igjen ..
 
Utålmodig som jeg er så tenker jeg alt på klær til den lille. Hadde marsbaby sist og da føler jeg det var mye enklere. Den gang mye ull og sånt til nyfødbiten. Snøen hadde ikke forsvunnet helt ennå når hun ble født. Men denne gang er vi i mai. Mai kan være både kjølig vår og full sommer så man i år. . Aldri svettet så mye på 17. Mai som jeg gjorde i år.. Så hva tenker dere? Ull både varmer og holder en jevn temp den? Gå for det uansett kanskje? Finnes jo mye fint i bomull også, men redd man kjøper inn for mye varme plagg hvis det plutselig blir full sommer igjen ..
Ull funker vel året rundt. Tenker kanskje å kjøpe kortermede bodyer f.eks., og heller kle på litt lag på lag. Men aner ikke, har ikke gjort meg så mye tanker før nå :hilarious:
 
Ja lag på lag funker jo. Nei kom slik plutselig på det nå. Mye man skal fundere på..
 
Vår eldste er født i April og jeg husker at det året så snødde det på 17 Mai. da lå han med lue og jakke og oppi sauekinnsposen sin. Så jeg tenker ull er gull hele året rundt. Hva med litt av hvert tenker jeg:)
 
Tror jeg kjøper litt ull og litt bomull, så får jeg heller supplere med mer av det som blir mest brukt.
 
Tror jeg kjøper litt ull og litt bomull, så får jeg heller supplere med mer av det som blir mest brukt.
Ja, og man vet jo aldri hvilken str mini bruker i starten heller, veldig sprik føler jeg :happy: Så greit å kjøpe inn litt etterhvert også
 
Last edited:
Ja, og man vet jo aldri hvilken str mini bruker i starten heller, veldig sprik føler jeg :happy: Så greit å kjøpe inn litt etterhvert også
Helt sant! Hart hørt mange som sier det er unødvendig å kjøpe mindre enn 56, men siden jeg venter tvillinger tror jeg jeg kjøper inn litt 50 også.
 
Helt sant! Hart hørt mange som sier det er unødvendig å kjøpe mindre enn 56, men siden jeg venter tvillinger tror jeg jeg kjøper inn litt 50 også.
Ja det kan nok være lurt :Heartred Klær idag er heldigvis ganske billig, så ingen krise for de fleste hvis man kjøper inn litt for mye i starten. Greit å slippe å måtte shoppe med en gang man kommer hjem. Man kan evt kjøpe inn litt ekstra når det nærmer seg termin, og levere tilbake hvis man ikke trenger det alikevell. H&m har vel 30 dagers åpent kjøp. Går jo fort å vaske hvis man finner ut at man trenger de. Og så tipper jeg de fleste butikker lar deg bytte str på plagget så lenge lapper henger på, selv om man har gått over byttetiden.
 
Last edited:
Kjøper nok litt ull, men ikke mye. Har et høstbarn fra før, så har litt ull i de minste størrelsene.
 
Takker! Ja tenker at 50 ikke er særlig vits i jeg heller. Går nok for 56. Og ull, ull/silke. Det er jo mykt og behagelig også. Huff det er mye rart en skal tenke på. Burde sikkert ikke så tidlig.. Men håper virkelig det går bra denne gangen!
 
Takker! Ja tenker at 50 ikke er særlig vits i jeg heller. Går nok for 56. Og ull, ull/silke. Det er jo mykt og behagelig også. Huff det er mye rart en skal tenke på. Burde sikkert ikke så tidlig.. Men håper virkelig det går bra denne gangen!
Vi er jo en del som begynner å bli et stykke på vei nå, så må da være lov å tenke litt fremover... :rolleyes:
 
Hwr ei født på mai 2013. (25)
Og da var det jo 30 pluss 17 mai. Så det gikk mest i Body og tynn bukse på hu.
 
Tenker også ull, Trøndelag er litt uforutsigbar når det kommer til tempen på den tiden:p
 
Vi er jo en del som begynner å bli et stykke på vei nå, så må da være lov å tenke litt fremover... :rolleyes:
Jo så absolutt hehe.. grugleder meg til tirsdag... tør kanskje å tenke litt mer fremover hvis alt er i orden da!
 
Helt sant! Hart hørt mange som sier det er unødvendig å kjøpe mindre enn 56, men siden jeg venter tvillinger tror jeg jeg kjøper inn litt 50 også.
Fikk beskjed om at det var baaaare tull med str 50, men han var plutselig liten i forhold til alle andre unger i familien så vi måtte sende mormora på shopping mens vi var på barsel :p
 
Fikk beskjed om at det var baaaare tull med str 50, men han var plutselig liten i forhold til alle andre unger i familien så vi måtte sende mormora på shopping mens vi var på barsel :p
Ikke sant :hilarious: Både søs og jeg var ganske store, så tenkte at barnet hennes også ble det, men h*n var mye mindre enn oss og måtte vel ha 50 tror jeg.
 
Har termin 3 mai så kommer til å bruke ulltøyet til oktober-storebror i starten tenker jeg :) her gikk det mest i ull og ull/silke første året
 
Back
Topp