Klær

Begge deler, men fortest på lengden. Jeg bytter når det er trangt å kneppe body /buksene er korte. Men da er det jo litt trangt over magen blitt også ;):p
 
Bare vært lengden her så langt. Bodyer blir korte i armene og vanskelige å kneppe, buksene blir korte i beina. Noen av de tenker jeg å bruke som knebukser når det blir varmere :D
 
Lengda her og. Kun eit par nameit bodyer som har vært i nærheten av å bli for trange rundt.. Lang og slank han her altså ;) :p
 
Buksene blir for trang over baken, bodyer blir for kort i lengden. :)
 
Lengden. Gutten min er ganske tynn, så å sprenge de i bredda er umulig :p
 
Mest lengden, men noen av og til i bredden. Men mange klær begge deler ca på likt :) men jeg har jo en kraftplugg og så :)
 
Begge deler, men går som regel opp en str når jeg ser at bodyen/buksa blir for tettsittende på henne for da er de som regel vanskelige å få på :)
 
Definitivt lengden. Mange klær vi ikke får brukt pga de blir alt for vide, innen hun kan bruke dem i bredden er de alt for korte.. Men tuppa mi er ei flis da. Sverger til name-it! :)
 
Lengden absolutt, har aldri opplevd med noen av ungene at klærne har blitt for trange :)
 
Begre delig, men noen har passet en lang stund til de ble trange over hode og magen. Han har lang rygg, og er en liten kraftplugg så bukser er i en størrelse mindre en bodyene.
 
Back
Topp