Klær

Svart tights med skjorter/ fine topper :) lange skjørt (strikk i livet) med singlet. Har også kjøpt et kort skjørt med strikk og shorts med strikk :) kan kombineres med t-skjorter eller finere topper. Men merker jeg liker best "preppy" stil som gravid, føler meg litt rar i rocka stil :P prøver helst å unngå joggebukse og genser, men det hender det brukes fordi det er behagelig :D hvis jeg bare skal på butikken feks :P

Svart tights med skjorter/ fine topper :) lange skjørt (strikk i livet) med singlet. Har også kjøpt et kort skjørt med strikk og shorts med strikk :) kan kombineres med t-skjorter eller finere topper. Men merker jeg liker best "preppy" stil som gravid, føler meg litt rar i rocka stil :p prøver helst å unngå joggebukse og genser, men det hender det brukes fordi det er behagelig :D hvis jeg bare skal på butikken feks :p

Samme som jeg prøver å få til. Har kjøpt meg to tights. Men aner ikke hva jeg skal ha over. :P Kjoler sitter så lite flatterende på meg for tiden. Ser bare ut som om jeg er en skikkelig tjukkas. :p Liker ikke rocka stil jeg heller, men får liksom ikke til noe stil. Hverken som ugravid eller gravid, egentlig ;)

Jeg bruker stort sett vanlige klær. Nå når det er varmt har jeg stort sett brukt sommerkjoler:)
Har også noen bukser med strikk i livet som er gode, jeg klarer ikke når det strammer over magen. Når jeg bruker jeans må jeg ha øverste knapp åpen.

Joggebukser eller tightser går det mest i her. Har en mamma bukse og en mamma shorts i jeans, shortsen er veldig god, men buksa er bare irriterende synes jeg :p angrer på kjøpet.. Den sklir veldig ned hele tiden! :p
De vanlige jeansene mine kan jeg bare glemme, får de ikke igjen :p

Samme som jeg prøver å få til. Har kjøpt meg to tights. Men aner ikke hva jeg skal ha over. :P Kjoler sitter så lite flatterende på meg for tiden. Ser bare ut som om jeg er en skikkelig tjukkas. :p Liker ikke rocka stil jeg heller, men får liksom ikke til noe stil. Hverken som ugravid eller gravid, egentlig ;)
Jeg har bare skjorter (med krage) over tightsen :) hvis du ikke liker å "vise rumpa" (:P) kan du jo kjøpe skjorter som er litt lengere, med evt knyting bak eller bruke et tynt flettebelte under brystet så du fremhever magen/former :D så ser du gravid og ikke tjukk ut ^^ er heller ikke så glad i kjoler, da går jeg heller med skjørt og topper :)

Jeg har bare skjorter (med krage) over tightsen :) hvis du ikke liker å "vise rumpa" :)P) kan du jo kjøpe skjorter som er litt lengere, med evt knyting bak eller bruke et tynt flettebelte under brystet så du fremhever magen/former :D så ser du gravid og ikke tjukk ut ^^ er heller ikke så glad i kjoler, da går jeg heller med skjørt og topper :)

Ja.. Skjønner at jeg må ut og titte litt. Alt som skal være så vanskelig ;) Men sånn magebelte er nok lurt. Det har jeg aldri brukt, så får vel prøve det.. Jeg har begynt å få deilig fett på hoftene/magen, så akkurat nå ligner jeg på en pære.. :p

Her har eg nett vært på en ny shoppingrunde.. Går stortsett i tightser med lange skjorter/bluser over. Liker ikke å ha rumpa "bar":p
Men no når sommeren har meldt sin ankomst så måtte eg kjøpe meg noen mamma-shortser, og noen korte tights og en haug med nye topper!
Mine var plutselig blitt for korte;) Ellers så er eg veldig glad i maxi-kjoler så eg har kjøpt et par og så har eg noken fra før..
Vi reiser til Hellas snart, så her måtte eg nesten bare investere i noe tøy som eg føler meg vel i og som funker i varmen :D

Ja.. Skjønner at jeg må ut og titte litt. Alt som skal være så vanskelig ;) Men sånn magebelte er nok lurt. Det har jeg aldri brukt, så får vel prøve det.. Jeg har begynt å få deilig fett på hoftene/magen, så akkurat nå ligner jeg på en pære.. :p
Jeg er en person som egentlig ikke liker å shoppe så mye, men har i det siste kjøpt 3 tights/bukser, en shorts og to skjørt (et kort og et langt), sikkert 3 topper, 1 skjorte osv.. Måtte også ha nye sko, en caps og solbriller.. Huff :( har heldigvis shoppet mest på salg så det jeg kjøper koster mellom 49-199 kr pr ting :)

Tights are not pants ;)
Grøsser av tights med korte gensere til!
Jeg går for det meste med maxiskjørt og maxikjoler. Har også en sommerbukse fra Bik Bok som funker, men sambo synes den ser ut som en pysjbukse...!
Bruker av og til tights med lang topp/bluse og cardigan.
Har ett mammaplagg enn så lenge. Jeans. Men bruker den lite nå som det endelig har blitt sommer.

Har aldri vært mer glad i jeans som jeg er nå. Mammabukser er geniale! Skulle ønske jeg investerte i et par tidligere. Ingen mer press på magen, ikke noe mer ukomfortable stramminger OG ingen smerter heller :p er en fryd. H&M :) vet ikke om andre butikker her i byen som selger mammaklær. Og å bestille på nett er jeg bare skeptisk til. Str og slikt. Er ikke så flink på sånt :/

Jeg er av det gamle slaget som elsker kjoler og skjørt. Så jeg har kjøpt 2 mammatights og strømpebukser for å ha under. Er blitt så sensitiv for alt som strammer over magen så de jeansene jeg eier som enda passer brukes kun i nøden ;) Har kjøpt et par enkle maxikjoler som jeg kan ha flettabelte over magen ;)

Mammabukser og deilige luftige topper for det meste :) ellers går det i sommerkjoler når været tillater det :)

Jeg bruker stort sett vanlige klær, men måtte kjøpe noen mammashortser og bukser her om dagen. Men etter å ha brukt dem en dag så utvidet de seg såpass mye at de bare seg nedover eller oppover. Jeg er ca str 38 nå, og dette var mammaklær fra HM. Buksene i stretch var str 36 og shortsen str 38. Shortsen så veldig fin ut i butikken, men nå er den plutselig nesten to str større..

Jeg har ikke fortalt det til noen på jobben annet enn sjefen, og vil helst ikke gjøre det før jeg har vært på en ultralyd i slutten av juli. Så jeg prøver å skjule det litt, men begynner å bli vanskeligere.

Bruker feks bukser med strikk, tights eller skjørt i stretch med lange bluser eller lange dressjakker, eller kjoler. Har ikke funnet noen fine kjoler som også kan brukes etter graviditeten. I går leita jeg etter noen løse topper men fant nesten ingenting. Noen som har tips?

Kjøpte en mamma-jeans for noen uker siden, og den har jeg omtrent bodd i. Den strekkes fortsatt litt mye, men siden den har elastikken der lommene skulle vært kan jeg bruke et belte til å holde størrelsen.

Jeg har også et blyantskjørt i jersey som jeg bruker mye, etter at magen ble rund er det pent igjen å trekke det opp under bysten og bruke en vid bluse inni. Når magen bare var stor og bløt brukte jeg en lang, vid bluse utenpå.

I går leita jeg etter noen løse topper men fant nesten ingenting. Noen som har tips?

Både KappAhl og Lindex hadde kaftan-modeller på dukkene når jeg var ute og shopper med småjenteskjørt I går. Kan det være et tips til deg?

Kjøpte en mamma-jeans for noen uker siden, og den har jeg omtrent bodd i. Den strekkes fortsatt litt mye, men siden den har elastikken der lommene skulle vært kan jeg bruke et belte til å holde størrelsen.

Jeg har også et blyantskjørt i jersey som jeg bruker mye, etter at magen ble rund er det pent igjen å trekke det opp under bysten og bruke en vid bluse inni. Når magen bare var stor og bløt brukte jeg en lang, vid bluse utenpå.

Både KappAhl og Lindex hadde kaftan-modeller på dukkene når jeg var ute og shopper med småjenteskjørt I går. Kan det være et tips til deg?

Takk for tips!

Ser at det er noe fint på Zalando og Asos og :)

Bruker vanlige klær enda. De " verste" buksene må jeg ta en strikk inøverste knapp. Litt løsere T-shits/ singletter.
Hater mammaklær å nekter å gå i posete tunikaer

Back
Topp