Hva slags klær bruker dere nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svart tights med skjorter/ fine topperlange skjørt (strikk i livet) med singlet. Har også kjøpt et kort skjørt med strikk og shorts med strikk
kan kombineres med t-skjorter eller finere topper. Men merker jeg liker best "preppy" stil som gravid, føler meg litt rar i rocka stil
prøver helst å unngå joggebukse og genser, men det hender det brukes fordi det er behagelig
hvis jeg bare skal på butikken feks
![]()
Jeg har bare skjorter (med krage) over tightsenSamme som jeg prøver å få til. Har kjøpt meg to tights. Men aner ikke hva jeg skal ha over.Kjoler sitter så lite flatterende på meg for tiden. Ser bare ut som om jeg er en skikkelig tjukkas.
Liker ikke rocka stil jeg heller, men får liksom ikke til noe stil. Hverken som ugravid eller gravid, egentlig
![]()
Jeg har bare skjorter (med krage) over tightsenhvis du ikke liker å "vise rumpa"
P) kan du jo kjøpe skjorter som er litt lengere, med evt knyting bak eller bruke et tynt flettebelte under brystet så du fremhever magen/former
så ser du gravid og ikke tjukk ut ^^ er heller ikke så glad i kjoler, da går jeg heller med skjørt og topper
![]()
Jeg er en person som egentlig ikke liker å shoppe så mye, men har i det siste kjøpt 3 tights/bukser, en shorts og to skjørt (et kort og et langt), sikkert 3 topper, 1 skjorte osv.. Måtte også ha nye sko, en caps og solbriller.. HuffJa.. Skjønner at jeg må ut og titte litt. Alt som skal være så vanskeligMen sånn magebelte er nok lurt. Det har jeg aldri brukt, så får vel prøve det.. Jeg har begynt å få deilig fett på hoftene/magen, så akkurat nå ligner jeg på en pære..
![]()
I går leita jeg etter noen løse topper men fant nesten ingenting. Noen som har tips?
Kjøpte en mamma-jeans for noen uker siden, og den har jeg omtrent bodd i. Den strekkes fortsatt litt mye, men siden den har elastikken der lommene skulle vært kan jeg bruke et belte til å holde størrelsen.
Jeg har også et blyantskjørt i jersey som jeg bruker mye, etter at magen ble rund er det pent igjen å trekke det opp under bysten og bruke en vid bluse inni. Når magen bare var stor og bløt brukte jeg en lang, vid bluse utenpå.
Både KappAhl og Lindex hadde kaftan-modeller på dukkene når jeg var ute og shopper med småjenteskjørt I går. Kan det være et tips til deg?