N
neledam
Guest
Hvor ofte skifte dere klær på babyen? Hvis det ikke er flekker, hvor lenge bruker dere feks samme buksa da?
Hvor mye har dere av hvert plagg?
Hvor mye har dere av hvert plagg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skifter når det blir flekkete.. Og det blir det forter jeg veldig obs ved mating kan det holde 2 -3 dager
![]()
Så heldig dere er!!Har arvet så mye klær at her skifter vi hver dag![]()
![]()
Sjeldent det ikke er flekkermen bruker det til det er skittent, noe som vil si max 2 dager
har desverre alt for lite klær i følge meg selv ihvertfall
men det går nå rundt
![]()
Ja sikkel ville jeg behandlet på lik linje som flekkerDet er sjeldent her og, men idag skjedde det faktisk! Ikke en eneste flekk på buksa eller bodyen!! Men tror ikke jeg vil bruke samme body igjen likevel, den har jo blitt sikla ned selvom det ikke er flekker![]()
Ja sikkel ville jeg behandlet på lik linje som flekkeringen sikling her enda
![]()
NopeSikler ho ikke i det hele tatt? :O her renner det som en foss!
Nopemen hun har jo ikke fått tenner enda heller
![]()
Så heldig dere er!!har ikke arvet noe tøy
har fått tilbud om å låne dyre merkeklær fra niesen min men det er uaktuelt
![]()
Jepp. Svigerinnen min er litt spesiellJa. Men hun vokser jo så fort, at det snart er slutt på klærne hun har arvet![]()
Låne dyre merkeklær?hahaha!!! Spesielt...
Jepp. Svigerinnen min er litt spesiell![]()
Der verste er vel at hun ikke forstår at vi ikke vil detVet ikke hva som er det drøyeste... at de kjøper merkeklær til en baby... eller at hun tilbyr at du kan låne klærne![]()
Der verste er vel at hun ikke forstår at vi ikke vil dethadde aldri tatt sjansen. Kunne jo risikert å ødelagt mye
![]()