Klær

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Hvor ofte skifte dere klær på babyen? Hvis det ikke er flekker, hvor lenge bruker dere feks samme buksa da?

Hvor mye har dere av hvert plagg?

Sjeldent det ikke er flekkerO.o men bruker det til det er skittent, noe som vil si max 2 dager:p har desverre alt for lite klær i følge meg selv ihvertfall:p men det går nå rundt:)

Skifter når det blir flekkete.. Og det blir det fort :-P er jeg veldig obs ved mating kan det holde 2 -3 dager:)

Skifter vel som oftest hver dag, men er det noe som er pent brukt har vi brukt det igjen.

Har ca 8 bodyer, 6 strømpebukser, 5-6 bukser++. Har noen kjoler også, men det brukes sjeldent nå når samboeren er hjemme ;-)

Har arvet så mye klær at her skifter vi hver dag :) :P

2 dager om det ikke er flekker. Strømpebukse og sokker bare en dag pga tåfis ;)

Sjeldent det ikke er flekkerO.o men bruker det til det er skittent, noe som vil si max 2 dager:p har desverre alt for lite klær i følge meg selv ihvertfall:p men det går nå rundt:)

Det er sjeldent her og, men idag skjedde det faktisk! Ikke en eneste flekk på buksa eller bodyen!! Men tror ikke jeg vil bruke samme body igjen likevel, den har jo blitt sikla ned selvom det ikke er flekker :p

Det er sjeldent her og, men idag skjedde det faktisk! Ikke en eneste flekk på buksa eller bodyen!! Men tror ikke jeg vil bruke samme body igjen likevel, den har jo blitt sikla ned selvom det ikke er flekker :p
Ja sikkel ville jeg behandlet på lik linje som flekker:p ingen sikling her enda:p

Skifter når det er flekker eller møkkete på annet vis. Så det vil si hver dag omtrent. Ulltøy kan av og til holde to-tre dager for det er lettvint å gni vekk flekker med en klut

Skifter hver dag. Hun krabber, reiser seg osv og det blir jo en del skitt selv om det ikke er veldig tydelig. Dessuten blir hun litt svett når hun herjer på, så gjør meg ingenting å bytte hver dag. Har et bhg barn og hun blir ordentlig møkkete hver dag, så er ikke noe å spare på klesvasken, nei ;)

Så heldig dere er!!:) har ikke arvet noe tøy:( har fått tilbud om å låne dyre merkeklær fra niesen min men det er uaktuelt:p

Ja. Men hun vokser jo så fort, at det snart er slutt på klærne hun har arvet :P

Låne dyre merkeklær? :P hahaha!!! Spesielt...

Back
Topp